VÉGRE NYERESÉG: A Pannonplast Nyrt. a 2006-os évet 1,138 milliárd forint nettó nyereséggel zárta, szemben az egy évvel korábbi 253 millió forint veszteséggel.
NYERESÉG!!!! Az egy részvényre jutó nyereség (EPS) a 2006. évi gazdálkodás alapján 300,2 forint, míg egy évvel korábban egy részvényre 60,1 forint veszteség jutott.
SAJÁT RÉSZVÉNY VÁSÁRLÁSOK: Saját részvény vásárlások 18 hónapos időintervallumban. (Közgyűlési határozat: 2006. április 8.)
CSÖKKENŐ HITELÁLLOMÁNY: A társaságcsoport összes hitelállománya 1,498 milliárd forinttal 4,211 milliárd forintra mérséklődött, míg a nettó adósság 2,522 milliárd forintot tett ki az időszak végén.
MENEDZSMENT: A Pannonplast gyorsjelentésben megerősítette, hogy a menedzsment fenntartja azt, amit 2006 augusztusában közölt: az egy részvényre jutó becsült vagyon részvényenként 4500-4700 forint.
És ehhez jön még a piaci pletyka:
BUX KOSÁR: Bekerül(het) a Pannonplast a BUX-kosárba.
Szóval engem ezek meggyőztek.
Az 5000 Ft-os árfolyam könnyen elérhető.
Senkit nem kívánok vásárlásra buzdítani, mindenki döntsön belátása szerint.
ezt csak te szertnéd hogy ugy legyen! :D
na a vágyainkat írjuk már le hanem konkrét dolgokat!
tényekkel alátámasztva,és ne roszaszín ködbe burkolva! :D
Törölt felhasználó2008. 02. 04. 22:02
#3752
Koi az még nem tünt fel,hogy itt egy brokicég "E" folyamatosan gyűjtöget,s 1400 körül veszi,s várja az eladó pakkokat.
Villanyautók
Bár már korántsem unikális dolog napjainkban, mégis hajlamosak vagyunk rácsodálkozni egy-egy új villanyhajtású gépjármű modell bejelentésére. Koncepcióautóként láthattuk már például a GM-től az Opel Flextreme modellt, amelynek 1,3 literes dízelmotorja nem hajt, csak a lítium-ion akkumulátort tölti, ha útközben vészesen csökkenne a töltés. Az 55 km-es hatótáv egy töltéssel egyelőre nem tűnik túl soknak, de a városkörnyéki közlekedésre elégnek ígérkezik.
Ami a legfőbb dolog: normál hálózati csatlakozással (egyelőre 3 és fél óra alatt) tölthető az akku. A Toyota Plug-in és a Volvo ReCharge is ezt az utat követi. A Ford Escape Hybrid autókkal az Excel Energy kísérletezik, hogy átállítsák őket konnektorról tölthető V2G (Vehicle to Grid) rendszerűvé.
Talán ez lesz a döntő pont. Az eléggé valószínű, hogy a hagyományos - vagy akár bio-ra hangszerelt - olajszármazékok üzemanyagként történő hasznosítása nem fog tudni döntő áttörést hozni a széndioxid kibocsátás csökkentésében. A 2012-re kitűzött 130 gramm/km kibocsátási norma igen ambiciózus cél a mai átlagok ismeretében, de még ezzel is közel 20 kg CO2-t termelünk majd egy Budapest - Velencei tó kirándulással. Az elektromos hajtás jobb lehetőségeket kínál. Az üzemanyagcellás rendszerek (lásd Honda FCX, HydroGen4) számos szempontból a jövő legígéretesebb termékei, de közlekedési alkalmazásukat két jelentős körülmény hátráltatja: a hidrogén üzemanyag előállítása egyelőre nem kevesebb széndioxid kibocsátással jár, továbbá a kiszolgáló infrastruktúra hiányzik. A fejlett akkumulátoros rendszerek az utóbbi kérdést könnyebben veszik, hiszen a jól kiépített közcélú elosztó hálózat adott. Attól persze nem tekinthetünk el, hogy amennyiben az igényelt többletenergia konvencionális hőerőművekből származna, akkor nem túl sokat tettünk a klímaváltozás ellen.
KK
A következő nyolc évben összesen több mint 100 milliárd forint áll rendelkezésre a nem háztartási energiafogyasztók takarékossági, és zöldenergia fejlesztési beruházásainak támogatására. Az Energiaközpont Kht.-nak, október közepétől lehet benyújtani az erre vonatkozó pályázatokat. Eközben nem fogy a lakossági takarékossági keret, amit szakértők a megváltozott feltételekkel magyaráznak.
Magyarországi cégek, állami intézmények, nonprofit szervezetek pályázhatnak arra a keretre, amelyből a megújuló energiaforrások felhasználását, illetve az energiahatékonyság javítását kívánja támogatni a kormány. A zöldenergia termelés bővítésére 500 millió forintig terjedő igényeket lehet benyújtani, de a többségi magántulajdonban lévő vállalkozások akár 800 milliót is kaphatnak erre a célra. A pályázati feltételek szerint a támogatás a teljes beruházás költségvetésének legfeljebb 50 százaléka lehet.
Részben elkészültek a 2008. január 1-vel hatályba lépő, új villamosenergia-törvényhez kapcsolódó alsóbbrendű jogszabályok, amelyek az új piaci modell működési szabályait rögzítik. A megújuló energiaforrásokkal kapcsolatos szabályozásra azonban december közepéig még várni kell, így még nem lehet pontosan megbecsülni, hogy a különböző fogyasztói csoportok milyen árakra számíthatnak. link
KK
PANNONPLAST TOPIC
Miért érdemes Pannonplastot venni?
VÉGRE NYERESÉG: A Pannonplast Nyrt. a 2006-os évet 1,138 milliárd forint nettó nyereséggel zárta, szemben az egy évvel korábbi 253 millió forint veszteséggel.
NYERESÉG!!!! Az egy részvényre jutó nyereség (EPS) a 2006. évi gazdálkodás alapján 300,2 forint, míg egy évvel korábban egy részvényre 60,1 forint veszteség jutott.
SAJÁT RÉSZVÉNY VÁSÁRLÁSOK: Saját részvény vásárlások 18 hónapos időintervallumban. (Közgyűlési határozat: 2006. április 8.)
CSÖKKENŐ HITELÁLLOMÁNY: A társaságcsoport összes hitelállománya 1,498 milliárd forinttal 4,211 milliárd forintra mérséklődött, míg a nettó adósság 2,522 milliárd forintot tett ki az időszak végén.
MENEDZSMENT: A Pannonplast gyorsjelentésben megerősítette, hogy a menedzsment fenntartja azt, amit 2006 augusztusában közölt: az egy részvényre jutó becsült vagyon részvényenként 4500-4700 forint.
És ehhez jön még a piaci pletyka:
BUX KOSÁR: Bekerül(het) a Pannonplast a BUX-kosárba.
Szóval engem ezek meggyőztek.
Az 5000 Ft-os árfolyam könnyen elérhető.
Senkit nem kívánok vásárlásra buzdítani, mindenki döntsön belátása szerint.
Én most ebben látok komoly potenciát.
Természetesen pozícióból beszélek.