Nem maradtam le. Arra reagáltam, hogy a szankciós vakítást, sokat úgy értelmezik - szerintem- hogy most kutyaszorítóba került a MOL. MIközben az Urali olajat olcsóbban szerzi be, tehát neki fő érdeke, most hogy a Kormány elvonja, így neki is érdeke a szankciós maximális 60 dolláros urali ár. Azt írtam, hgoy termeli a pénzt a MOL, azt nem hogy nem vonják el tőlük... Azért biztosan fontos körülmény, hogy stabilan tudják bezserezni az olcsóbb alapanyagot, és nem kell az áringadozással számolni, vagyis enyébb ahatása, míga finomtói marginokat nem rinti -mint írták a többiek! Tehát olcsóbb alapanyagból finomítasz és tolod szét közép kelet európában olyan marginon amilyenne szeretnéd. Hiszen a dízel import szűkösebb lesz.
megmondták, itt 'brüsszeli szankciós inflációs ár van' - na! - tessék már végre tudomásul venni..☺ a kutasoknak most egyébként is vissza kell dolgozni vmennyit a sapka miatt elmaradt haszonból ...szvsz
Hogy jó vagy rossz, azt nem tudom, de hírnek hír. Igazából az ördög a részletekben lakozik itt is... Ha az akvizíció miatt kevesebb lesz az osztalék, akkor akár rossz is lehet... De ha ugyanakkor a jövőben magasabb lesz ezáltal a profit, akkor az pozitív lehet. Most majd matekoznak a hozzáértők, aztán miután ők felvették a megfelelő pozíciókat, majd mi is megtudjuk.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.