Számolgattam egy kicsit és igen jó hírem van! A Mol Ebitda-ja idén 3 mrd usd körül lesz (ennyit várnak). Ha a reptérnél látott számítási módszert a Molra is alkalmazzuk: 3 mrd usd x 20 = 60 mrd usd Jelenleg tehát 60 mrd usd-t ÉR A CÉG! 60 mrd/ 819,4 millió részvény = 73,2 dollár x 310 Ft= 22.700 AZ EGY RÉSZVÉNYRE ESŐ FAIR ÉRTÉK TEHÁT: 22.700 FT! Nem tudom, hogy vagytok vele, de én a 20000-es lélektani ellenállásnál kiszórom a csomagomat :D
Egyetértek. Legjobb lenne kiszállni az Inából (eladni az oroszoknak poénból) és saját részvényt venni. Ilyen megtérülést kevés cég mutat, a reptér meg biztosan nem. Szerintem ott csak addig kellünk amíg le nem zavarják a vételt, aztán átpasszolják az egészet egy "titokzatos" magántőkealapnak, persze állami garanciával a következő 35 év profitra, alkotmányba foglalva.
Tavaly is összehoztak egy 40 mrd-Ft-os veszteséget. https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-10-15/hungary-said-to-offer-4-6-billion-for-budapest-airport-control
Nem tudom volt-e már, most olvasram, hogy a horvátok törvényben maximálták a benzin/diesel árakat. Az Ina veszteségét meg felesbe majd mi fizetjük. Bravo. Ki kell onnan jönni, akkor már inkább a reptér.
https://www.pwc.co.uk/transport-logistics/assets/airport-valuations-february-2019.pdf Ha valaki a repülőtér értékeltségekről szeretne olvasgatni. Fontos megemlíteni, hogy '19 eleji, COVID előtti adatok vannak benne, de közben azért ne felejtsük el, hogy mi milyen értékeltségek mellett fektetünk a tőzsdén különböző vállalatokba és az utóbbi években hogyan változtak ezek a mutatók.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.