Topikgazda: 2007. 08. 17. 09:53

MOLly tulajok topikja  

Hi!



Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
quix 2020. 10. 22. 23:20
Előzmény: #252237  Donqatto
#252260
Javasolom hogy keress ra a Tesla battery day-re es nezd vegig a videot. Amiket felhoztal ellene, mind meg van oldva :)
quix 2020. 10. 22. 23:16
Előzmény: #252252  Zöldbéla
#252259
15 ev mulva mar nem is fognak belso egesu motorral eladni uj autot, sok helyen. Californiaban mar tuti :)
Zöldbéla
Zöldbéla 2020. 10. 22. 22:57
Előzmény: #252257  Zöldbéla
#252258

A cikkből:
"Azonban a bennfentes kereskedelem tilalma alól sem az esetleges racionális gazdasági indok, sem pedig – az önmagában is tiltott piaci manipulációra utaló – „árfolyamvédelmi cél” nem mentesít. "
Zöldbéla
Zöldbéla 2020. 10. 22. 22:54
Előzmény: #252256  Zöldbéla
#252257
Zöldbéla
Zöldbéla 2020. 10. 22. 22:47
Előzmény: #252255  Törölt felhasználó
#252256
Az árfolyam védelmét célzó bennfentes kereskedés törvénytelen!
Törölt felhasználó 2020. 10. 22. 22:33
#252255
egy biztos ma választ kaptunk arra,hogy mi is a célja az srv-nek!!!!! nos biztosan nem,hogy olcsón vegyenek részvényeket.....sokan felvetettétek ezt,mai nap megadta a célt: védeni az árfolyamot, védeni a részvényesi értéket ......tudom,hallom,miért nem magasabbra teszik.....majd eljön annak is az ideje, nem is olyan soká.....
Mellesleg az srv-nek szabályai is vannak, napi korlát, ha ez nem lenne, egy nap alatt felnyomná 15%-kal....szóval a ha nem lenne srv, ha nem lenne short, ha nem lennének szabályok....nincs értelme, van .....
Zöldbéla
Zöldbéla 2020. 10. 22. 22:31
Előzmény: #252252  Zöldbéla
#252254
A jelzett 18kWh-s akk tömege kb. 180kg. Tehát nem lenne egyszerűen az akkut felvinni a lakásba! :)
Törölt felhasználó 2020. 10. 22. 22:24
Előzmény: törölt hozzászólás
#252253
igen pont utánam hétkor adták ki a jelentést..... ameddig csak akarják...rengeteg pénzen ül a MOL!!!  Viszont az eddigi srv taktikába a mai vásárlás nem illik bele....., de az is igaz azonnal léptek amint érzékelték,hogy 1600-as szint veszélyben van.....ezt a shortosok figyelmébe ajánlom.....  próbálták lenyomni, de nem ment nekik.....ez is tény...avval meg nem tudok mit kezdeni, ha nem lenne srv...ha nem lenne short akkor???? szóval van és engedélyezett...ehez kell alkalmazkodni.....
Zöldbéla
Zöldbéla 2020. 10. 22. 22:21
Előzmény: #252238  Plafi
#252252

Családiházas övezetben egyénileg megoldható a töltés, nagyvárosi sűrűn lakott területen nem.
Emeletes házak, megvan? Mondjuk a harmadikon (vagy akár a tizediken) laksz, hol töltöd?
(Tokió, Sanghaj, Párizs, New York, stb.)
Láttál már képeket a Párizsból kivezető utakról a nyári szabadságolások, vagy a hétvégék idején?
Egy 1,6m2-es napelemtábla "csúcsteljesítménye" kb. 250W, egy elektromos autó akkujának kapacitása pedig 18kWh-nál kezdődik (Volkswagen e-UP).
Tehát egy (az előbb említett) napelemtábla alkalmazásával 18x4=72 nyári, intenzív napsütéses óra alatt sem lehet feltőlteni. Ez nyilvánvalóan nem megoldás
Még nagyon odébb van a ."villanyautó" korszaka. Nincsenek meg a külső feltételek.
volantis
volantis 2020. 10. 22. 21:26
Előzmény: törölt hozzászólás
#252251
Lehet 1600 alá ment volna SRV nélkül, úgy ahogy az OTP is 7000ig vagy akár az alá is lement volna SRV nélkül a tavasszal... most pedig 10.000
Istvan78 2020. 10. 22. 20:55
Előzmény: #252248  Törölt felhasználó
#252250
Érdekes felvetés. Nem tudom, valamely mérnök egy minisztériumban, akármely országban kiszámolta-e már, hogy bírná-e az áramhálózat.  Mégha tudna is annyi elektromos energiát termelni a világ, például a fúziós erőművel, fel kellene fejleszteni a hálózatot, kábelek, trafók, stb. Ez rengeteg pénz lehet.
Istvan78 2020. 10. 22. 20:49
Előzmény: #252236  Zöldbéla
#252249
Szerintem a töltés csak úgy tud megoldódni, hogy a töltés sebességét addig növelik, mint most megy az üzemanyagos töltés és a kutakon történik. Otthon is tölthet valaki, persze, de ezt is csak a családi ház tulajok tudják megoldani, viszont bármikor lemerülhet az ilyen tulajé is, tehát ő is kúton akar tölteni ilyenkor (a kutatkon lehet egyre több elektromos töltő az átmeneti időszakban). A gyors töltés egyelőre a (közel?)jövő.
Addig amíg a gyors töltés nem lesz megoldva és nem lesz sűrű töltő hálózat, nem lesz tömeges elterjedés. Persze akadály az is, hogy a jelenlegi tulajok, akik most is 90 akárhány százalékban nem elektromos új autót vesznek, mennyi idő után fogják lecserélni azt. 15-20 év minimum, amíg döntő többségben elektromos autót használnak az emberek. Ennyit arról, hogy a MOL már holnapután csődbe megy.:)
Törölt felhasználó 2020. 10. 22. 20:46
Előzmény: #252236  Zöldbéla
#252248

És még nem is vetted figyelemben a hálózat terhelést.
Szerintem a mai hálózat egyszerűen képtelen lenne ekkora teljesítmény növekedést kiszolgálni.
És itt nem csak a kábelre gondolok.
gyula1971
gyula1971 2020. 10. 22. 20:35
Előzmény: #252229  Tomti
#252247
Kösz, tudom, én a grafikonra néztem először,ez utalt a minimumos zárásra.
Plafi 2020. 10. 22. 20:31
Előzmény: #252242  kupec
#252246
A házad tetején!?!?!?
jamukha
jamukha 2020. 10. 22. 20:31
Előzmény: #252236  Zöldbéla
#252245
Munkahelyi parkolók lennének a legfontosabbak, hogy ott legyen töltő.
Plafi 2020. 10. 22. 20:29
Előzmény: #252243  Plafi
#252244
Amúgy nem lebeszélő vagyok
Nem kevés mol rv van
Plafi 2020. 10. 22. 20:26
Előzmény: #252238  Plafi
#252243
6 mínuszos fiúk))
Ez nem vélemény ez tény😉
kupec 2020. 10. 22. 20:22
Előzmény: #252239  Plafi
#252242
Biztos így lesz, mert a 15% hatásfokkal működő, 1,2x0,8 m-es panelekhez (ezekből nagyjából 1 fér el a jármű tetején) nincsen szükség töltőcsatlakozóra és rendkívül gyorsan éjszaka is termelik az áramot. 
-bubu-
-bubu- 2020. 10. 22. 20:17
Előzmény: #252240  ALANFED
#252241
eddig 1 milió feletti kicsivel  db számot vettek és 41 millió a keret srv-re 

friss hírek További hírek