Topiknyitó: Portfolio 2006. 04. 19. 15:01

Markers Grafikonr.  

Kedves Portfolio.hu Olvasók,



kérjük, hogy a Markers Grafikonrajzoló szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket ezen fórumban tegyétek fel. A program fejlesztője is ezeken a hasábokon válaszol "Fejlesztő" név alatt.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Laci70 2014. 05. 21. 08:00
#772
Szeretnéd kiismerni magad a befektetési alapok világában?

Új webalkalmazásunk segítségével összehasonlíthatod grafikonon a befektetési alapok hozamát.

Megtudhatod hogy melyek a legmagassabb hozamú alapok, különféle szűrési szempontok alapján.

link
Törölt felhasználó 2010. 09. 16. 09:58
Előzmény: #770  Törölt felhasználó
#771
Köszi, jó lett nálam is :)
Törölt felhasználó 2010. 09. 16. 09:52
Előzmény: #769  Törölt felhasználó
#770
szerintem kozben javítottak a hibat, inditsd ujra
Törölt felhasználó 2010. 09. 16. 09:33
Előzmény: #768  Törölt felhasználó
#769
Írtam egy mailt is az info@markers.hu címre, de még nem kaptam választ.
Törölt felhasználó 2010. 09. 16. 09:32
Előzmény: #766  Törölt felhasználó
#768
Tisztelt Fejlesztő!
Nálam sem működik a grafikon rajzoló.
"TGrafRajz.NapiAdatSzam:List index out of bounds (1)" vagy más szám a zárójelben jelenik meg az egyes rv-k, indexek grafokonjaira kattintva. Vagy Hibajelzés ablak jelenik meg jellemzők, adatok felsorolásával.
Törölt felhasználó 2010. 09. 16. 09:30
Előzmény: #766  Törölt felhasználó
#767
némi pontosítás: amennyiben új lapot nyitok az alpha verzióban, és próbálok adatot betölteni, nem végzi el a program az adatok betöltését
Törölt felhasználó 2010. 09. 16. 09:21
#766
Tisztelt Fejlesztő!
A Markers 4 Alpha verzióját használom, eddig jól ment, azonban ma több esetben más és más papírok chartjat nem jelenítette meg, hibaüzenettel blokkolta a program működését.
Visszaraktam a MarkersSetup3_9_5_4 verziót, ott viszont nem tudok betölteni egy chartot sem, nem engedi a program.
A fenti hibákkal kapcsolatban várom javaslatát, mi ilyenkor a teendő.
Köszönettel: villac
Törölt felhasználó 2010. 09. 02. 09:03
Előzmény: #764  Törölt felhasználó
#765
Segítséget kérnék.
Az Erste alap netbroker-ből (tehát nem a pro-ból) próbálom elindítani a markerst, de azt az üzenetet kapom hogy "A program indítása sikertelen". Az oldal természetesen hozzá van adva a biztonságos oldalak listájához, activex enegedélyezve, ezek nélkül eddig sem jutottam el. Most viszont nem írja hogy mi a baja. Win7 64bit a rendszer.
Próbáltam IE és Firefox alól is, az eredmény ugyanaz. (hiszen IE tabot használ a firefox is)

Továbbá az a probléma továbbra is fennáll hogy a PRO néha frissül, néha nem. Nyitáskor betölti az aktuális állapotot (könyv, grafikonok), de utána semmi. Néha viszont tökéletesen megy. És ez napon belül is változhat, anélkül hogy a gépet újraindítanám. Egyszerűen nem tudom mihez kötni hogy működik-e vagy sem. Céges hálón van egyébként. Mi befolyásolhatja ezt?

Köszönöm!
Törölt felhasználó 2010. 08. 31. 10:14
Előzmény: #763  Törölt felhasználó
#764
Küldj légy szíves egy mail-t az info@markers.hu -ra.
Írd le, hogy melyik verziót használod.
Törölt felhasználó 2010. 08. 27. 08:12
Előzmény: #762  Törölt felhasználó
#763
Valakinek sikerült registry átírással megoldani a problémát, nekem azzal sem ment. :-(
Akinek megy írja már le, hogyan izította be a markerst a Pro verzión keresztül Win7 64 biten!
Köszönöm
Törölt felhasználó 2010. 07. 01. 10:27
Előzmény: #761  Törölt felhasználó
#762
A Markers Windows 7 32 bit-en és 64-bet is fut.

Akkor van probléma, ha valaki PRO-ból indítaná, mert más az elérési útvonala a Markers.exe-nek a 64 bitesen.

De itt lejjebb már írta valaki, hogy ezt hogyan oldotta meg.
Törölt felhasználó 2010. 06. 30. 10:51
Előzmény: #760  Törölt felhasználó
#761
Most találtam csak ezt a levelezést,
jól értem, hogy a win7 64bites rendszeren van akinek korrektűl működik a PRO?
Nekem az a jelenség, minden jól megy, csak ha kötés van, akkor fagy le és lép ki a programból. Akkor léphetek be újra.
Ezek szerint erre a rendszerre nem is érdemes előfizetnem a Markers-re, mert gondjaim lesznek?
Mikor várható ezügyben fejlesztés?
rcsaba
Törölt felhasználó 2010. 06. 10. 15:47
Előzmény: #759  Törölt felhasználó
#760
egy imserősöm is ezt futtatja de ő nem panaszkodott,hogy ilyen problémái lennének....érthetetlen nekem is ez a probléma
Törölt felhasználó 2010. 06. 02. 15:39
Előzmény: #758  Törölt felhasználó
#759
Tegnap óta működik a Netbroker Pro 64bites Win7 alatt. :)

Viszont azt tapasztalom hogy a memóriahasználata nagyon gyorsan nő. 200 mega körül indul, majd néhány másodpercenként kb 3megával nő, a végén már a 8 Giga memóirából 6-ot lefoglalt. Más is tapasztalta ezt?
Törölt felhasználó 2010. 05. 27. 13:34
Előzmény: #757  Törölt felhasználó
#758
Tudom, de másnak megy. :P
Törölt felhasználó 2010. 05. 27. 12:15
Előzmény: #756  Törölt felhasználó
#757
Igen volt:

"Sajnos Windows 7 64bit-re nincsenek optimalizálva rendszerink, oldalainkon és hirdetményeinkben sem is tűtnetjüük fel a Windows 7-et mint ajánlott rendszert, NetBrokerPro alkalmazásunk sem működik alatta tökéletesen, így a Markers indításával is valóban vannak gondok."

Portfolio Online Tőzsde Ügyfélszolgálata:
Telefonszám: (1) 2357-561
Fax: (1) 2355-190
E-mail: portfolio@erstebroker.hu
Törölt felhasználó 2010. 05. 27. 10:33
Előzmény: #751  Törölt felhasználó
#756
Nem tudom hogy volt-e már itt a fórumon, a Portfolio Pro-val van egy problémám, de nem a Markers-szel. Az a gond hogy nem frissülnek az adatok egyáltalán. Ami addig történt nap közben (grafikon, forgalmi adatok) az megjelenik, de új adatok nem érkeznek. Az oprendszer Win7 64 bit, és céges hálón van a gép. A megbízható oldalak listáján fent van az oldal, .Net része a win7nek, ez sem lehet gond. Mi lehet a probléma? Talán valami céges tűzfal blokkolja? Semmi mással nincs gond egyébként, Portfolio Alap is frissül.
Köszönet a segítségért.
Törölt felhasználó 2010. 05. 14. 16:51
Előzmény: #754  PImre
#755
Oké.
PImre 2010. 05. 14. 09:36
Előzmény: #753  PImre
#754
Időközben a telefonos ügyfélszolgálat segítségével megoldottam a dolgot.
PImre 2010. 05. 13. 11:10
#753
Tegnap szerettem volna megújítani a több mint 2 éve lejárt Markers előfizetésemet. Már a belépéskor is furcsa volt, hogy állítólag 1970-ben járt le az előfizetésem. De ezzel nem lenne baj.

A következő képernyőn csak 3 havi előfizetést jelöltem be, az előfizetés díja megmaradt a korábbi 6 hónaposnak. De ez sem lenne probléma.

A következő képernyőn ezt találtam: Hiba az előfizetői rendszerünkben! Kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat.

Megírtam a gondomat a portfolio@portfolio.hu címre. Remélem, kapok választ, de azért a fejlesztő felé is jelzem.

Még valamit: Meglehetősen nehéz a honlapon megtalálni a Markers előfizetés lehetőségét. Talán jó lenne, feltünőbb helyre tenni.
Törölt felhasználó 2010. 05. 03. 16:28
Előzmény: #751  Törölt felhasználó
#752
Nem tudtam, hogy nekem válaszoltál, azt hittem bogyonnak, mert neki címezted. A link egy korábbi bejegyzésre mutatott ami a win regisztri átírást mutatja bogyon leírásában.
Ezt én már kipróbáltam, de sajnos nem működött vele, mint ahogy írtam is.
Azért köszi!
Törölt felhasználó 2010. 04. 27. 09:16
Előzmény: #750  Törölt felhasználó
#751
Válaszoltam rá.
Törölt felhasználó 2010. 04. 27. 09:04
Előzmény: #748  Törölt felhasználó
#750
Úgy látom kifogott mindenkin a kérdésem! :-)
Törölt felhasználó 2010. 04. 18. 10:23
Előzmény: #740  Törölt felhasználó
#749
Törölt felhasználó 2010. 04. 17. 10:33
Előzmény: #740  Törölt felhasználó
#748
Sziasztok!

Win7 64 bit-em van. Markers 3-as van fent.
Erste netbroker pro-ból indítanám viszont azt írja, hogy telepítsem fel a markerst holott az már fent van.
Win registrys dolog sem segített semmit.
Tudtok megoldást?
Törölt felhasználó 2010. 04. 16. 17:36
Előzmény: #746  Törölt felhasználó
#747
Segítséget szeretnék kérni a Markers-hez. A 3.9.5.4-es verziót töltöttem le, előfizettem átutalással a szolgáltatásra, válasz e-mailt is kaptam, hogy 2010.04.16. 00.00-tól aktíválták a szolgáltatás, viszont bejelentkezésnél nem megfelelő előfizetés hibaüzenetet kapok.
(portfoliós előfizetés)
Előre is köszönöm a segítséget!
Törölt felhasználó 2010. 04. 10. 10:29
#746
link

Csatlakozzon Ön is az Iwiw-en a Markers-hez!
Törölt felhasználó 2010. 04. 08. 10:09
Előzmény: #744  Törölt felhasználó
#745
Sajnos ebben a verzióban erre nincs lehetőség.
Törölt felhasználó 2010. 04. 07. 15:01
#744
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a Fibonacci rajzelemnél az értéket és a százalékot, hogyan tudom a baloldalra áthelyezni. Azt hiszem a 3.9-es verzióban ez megoldható volt.

Válaszát előre is köszönöm!

manyizs 2010. 03. 30. 09:44
Előzmény: #740  Törölt felhasználó
#743
Köszönöm, mostmár működik. :-))

Törölt felhasználó 2010. 03. 29. 16:37
Előzmény: #741  Törölt felhasználó
#742
Köszönöm!!
Törölt felhasználó 2010. 03. 29. 11:31
Előzmény: #738  Törölt felhasználó
#741
Bal klikk a törlendő rajzelemen.
Del gomb.

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek