a Q3 nem szokott jó leni, talán a rádió eladásból befolyó pénz tud javítani, viszont az egyszeri tétel lesz ezért külön fogják értékelni,
a nagyon alacsony közkéz miatt nehéz komoly mennyiséget mozgatni, ha ezt a napi x misit egyszerre rá öntötték volna tényleg 50 magasságában járnánk..
synergon érdekes szintén, ekkora hírre se tudták kiakasztani, bár még messze a zárás..
Teljesen azonos véleményen vagyok, köszönöm, hogy leírtad tömören, pár mondatban. Hozzáfűzni nem is tudok, de nem is érdemes semmit:-)
Kata is tömören összefoglalta a kérdéseit:-)
Megvárjuk a jelentést, részemről legalább is ez a felállás, november 19-én lesz.
Nem akarok ismétlésbe bocsátkozni, de tényleg lehangoló, hogy egy kommunikációval foglalkozó cég ilyen "visszafogott" legyen közleményekben, az utóbbi időben!
1. Válság. Csak nézz szét az utcán, hány óriásplakát áll üresen és hányon fent van még az x. hónappal ezelőtti hirdetés! A metróállomások egy részén még mindig kint figyelnek az MSZMP hirdetések, holott a választás már lement 1 hónapja.
Brutál módon visszaeshetett a reklámbevétel. Ezt támasztja alá, amit egyik ismerősöm is mondott, akinek van egy kistérségi hirdetési újságja, nincs a cégeknek pénze és a hirdetéseken spórolnak.
2. Ha valaki be akar zsákolni, tényleg van rá jobb módszer, de tény, ha azok a nagy pakkok az eladóin valódi eladók lennének, már rég kivágták volna.
Az első opció kissé túl negatív, hirtelen nem tudok felidézni semmit, ami nagyon keresztbe tett volna az Econetnek, gyakolratilag a megszokott módon halad minden tovább.
A második opció viszont szerintem túlzottan optimista, ennél százszor szofisztikáltabban is le lehetne nyomni az árfolyamot, ha valaki be szeretne zsákolni belőle.
Azt nem értem, egyedül, hogy a menedzsment tudtommal ki van tömve papírral, ergo érdekükben állna fejleszteni a kommunikációt, tolni a jó híreket, közölni a pozitívumokat, bentmaradni a köztudatban, hogy ne napi pármillió forintos forgalmakkal bukdácsoljon egyre lejjebb a részvény árfolyama, mint egy tipikus magyar bóvlipapír.
per pillanat nem tudjuk eldönteni, hogy:
1. nagyon szarul áll a cég, nem kell a rv, és ezért van kuss
2. valakinek nagyon kell a rv, és mindenkivel megutáltatná
"A társaság értékesített média-portfóliójának sikeres kibvítése eredményeként 2009 els félévéhez
képest 2010 félévére az árbevétel több mint 900 millió forinttal, több mint 120 százalékkal
növekedett."
"Az egyszeri tényezk hatásait kiszrve az els
féléves aktivitás az adózott eredménytartalom jelents, 40 százalékos mérték, 176 millió
forintos javulást mutat"
Nem figyelem mostanság napi szinten a történéseket, pár hónapja 124 forinton bezsákoltam econetből, elég pozitív jövőképe van a cégnek, mégsem kell kutyának sem a részvény.
Mi történik itt?
Még jó, hogy van egy rakás 800 forintos pannergym különben agyf*szt kapnék.
Én a Digi-nél vagyok és általában meg vagyok elégedve velük. A telefonjuk kicsit recsegős de a net és a kábeltv stabilan megy.
Az ár6érték pedig nagyban függ attól hogy vki panelban vagy társas- esetleg kertes házban lakik.
Ez esetben az utóbbi kifejezetten hátrányos.
ár/érték arányban kéne helyre tenniük magukat, mert olyan árakon kínálnak olyan elavult sávszélességet, hogy máshol fele ennyiért tripla ilyen gyors net van
na ez a baj, hiába van a piacon ezer másik cég, ha a terület fel van osztva egymás között, nem nagyon tudsz választani
mondtam is ezeknek, a sok hülye reklám, színes prospektus helyett inkább műszakilag tegyék rendbea céget
hirdetik magukat, minden számlához jön a brossura, de cégen belül is csak följebb, magasabb tarifás termékre válthatok
Econet topik