ez így megy a médiában, amíg benne voltam, a cég kitalálta, hogy mennyi pénz van a TV, rádió reklámra, elballagtunk az ügynökséghez és ők megmondták, mikor mennyiért és milyen nézettséggel, hallgatottsággal tud reklámidőt szerezni itt és ott, a nézettségnek meg a hallgatottságnak azért van jelentősége, mert a spottot annál drágábban tudja eladni minél nagyobb az adott időszak nézettsége stb.
az FM1 fizet minden költséget,
a SH-nak eladja a reklámidőt annyiért emennyiből marad tisztes profit, az EMG eladja a reklámidőt amiből kifizeti az FM1 ami marad az lesz profit ami jelentkezik az Econetnél.
hát ez az amit sose fogunk megtudni, hogy ki fizet kinek és mennyit..ezért nem érdemes ezt tovább fűzni, a 3. negyedévben már nem lesz az FM1 a konszolidációban, így majd kiderül, hogy jól csinálták vagy nem...
Econet topik