idézet a linkből:
Az államtitkár úgy vélte, a fesztivál kitűnő példa arra, miként lehet elképzelni egy ország képének formálását. Hozzátette: az a terv, hogy az országkép szerves részévé tegyék mindazt, ami hasonló módon járulhat hozzá Magyarország megítéléséhez. Kovács Zoltán kiemelte: a Sziget minden ízében egyszerre európai és magyar rendezvény a kontinens közepén.
és idézet az ecó honlapjáról:
Az econet.hu növekedés-orientált nemzeti középvállalat. Elsődleges célkitűzése, hogy olyan médiaeszközöket üzemeltessen sikeresen, amelyek hozzájárulnak Magyarország kulturális fejlődéséhez
"Nagy kihívás, miként tudja az ifjúság megtapasztalni Európát. Erre a Sziget fesztivál remek alkalmat kínál, itt jelen vannak európai értékek: egyrészt a fellépő sztárok, másrészt a kultúra, harmadrészt pedig a gyakorlatban átélhető, hogy nincsenek határok" - jelentette ki Olivier Alsteens.
A Sziget európai találkozási pontján szerdán felavatott EU-trió fa olyan képzőművészeti alkotás, amelyet spanyol, belga és magyar képzőművész fiatalok közösen hoztak létre. A szigetlakók a fán elhelyezhetik üzeneteiket, gondolataikat, és ezek digitalizált formában felkerülnek a fa facebookos oldalára is.
Félmilliárd forintért szerezte meg a Neo FM kereskedelmi rádió 75 százalékát Székely Gábor, akit a kormányváltás után menesztettek a Szerencsejáték Zrt. éléről. Az ügylet hátteréről a csütörtöki HVG ír.
Egy bonyolult, sokszereplős üzleti konstrukció révén 530 millió forintért szerzett háromnegyedes tulajdonrészt a NEO FM országos kereskedelmi rádiót üzemeltető FM1 Zrt.-ben Székely Gábor új cége, az FM1 Friends Kft.
A valamikori liberális főpolgármester-helyettes, akit az Orbán-kormány váltott le nemrég az állami Szerencsejáték Zrt. éléről biztosra megy: a részvénycsomagot eladó econet-csoport tisztes hasznot biztosít a Neo-cégnek – cserében azért, hogy megtarthatja a rádió hirdetéseinek értékesítését.
A felvásárlás üzleti és politikai hátterét a HVG csütörtökön megjelenő legfrissebb számában, a Társadalom rovat cikkében vázolja fel.
Econet topik