teljesen lényegtelen amit írtok.ilyen,hogy valaki nem lesz megelégedve egy szolgáltatóval mindig is volt és lesz is.nem csak az externetnél henem mindenhol.nem is érdekük telefonálgatni egy-egy ügyféllel,mert csak időpocsékolás.vannak egyes ügyfelek akik körbe járják a cégeket.ezek mindig is ilyenek maradnak.
a cég pedik semmi mással nem tud fejlődni mint akvizícióval,már nem építenek ki semmt inkább vesznek,látható volt ez az ecónál is.vettek 10000 ügyfelet.vagy mégegy pl.grouppama mikor megvette az otp garanciát.kiépíteni már nem tudtak volna ígyhát rgy lehetőség maradt a megvételük.
nekünk is volt szerencsénk hasonló hercehurcára, 1 évig tartott a levelezés, telefonálás....szakítás lett a vége...iszonyú kupi van a nyilvántartásukban...is...
én állandóan bogarászok a gugliban, találtam jónéhány panaszos beírást, de olyanokat is, akik meg egekbe dícsérték
más szolgáltatóknál ugyanez a helyzet
hát igen... az externetnél néha érdekesen működik az ügyfélmanagemant. Nemrégiben egyik közeli ismerősöm, aki mellesleg externetelőfizető volt (hangsúlyozom csak volt) kapott fizetési felszólítást, hogy nem fizetett be egy számlát az előző év júniusában. Persze az egész évre megvolt mind a 12 db számla. Elfaxoltuk neki az összes másolatot, próbáltunk valamit elérni. Közben a netet is kikapcsolták. Próbálkoztunk azzal, hogy kifizeti újra, de akkor az ügyfélszolgálaton nem jutottunk keresztül, egyszerűen nem tudtunk beszélni egy kompetens személlyel. A net mindennapi munkájához is kell. A vége persze az lett, hogy egy ügyfelet elveszítettek-veszítettünk. A szerződés felmondásával kapcsolatos herce-hurcát, új szolgáltatóhoz való átszerződés nehézségeit már nem is részletezem. Nem értem...
Tegnap kaptam az externettől a harmadik fizetési felszólító levelem.
Behajtóhoz akarják küldeni.
Júniusban mondtam fel, hátralák nélkül.
Erről ennyitt.
Econet topik