Látom nálad is kezd elpattanni a húr. Nem csodálom. - Sokszor eszembe jut, hogy ha egy komolyabb tőzsdén ennyi "félrevezetéssel" szembesültek volna a befektetők és ilyen árfolyam mozgással, ilyen mínuszos gyj-vel, plusz "höhöhö"-vel, akkor 17 hónap után kb. így száradna ki a kereskedése a pappernak. Aztán kis idő múlva a langyosan csorgó trédelés beváltana nagyobb fokozatba.
"...A szomszédos Detken többen is megerősítették lapunknak az Átlátszó értesülését, amely szerint az eredeti hírekkel ellentétben nem a Mátrai Erőmű okozza a szennyezést, hanem a szomszédban működő Viresol Kft. nevű búzafeldolgozó és keményítőgyár, amely az erőművel közös, Őzse-völgyi technológiai víztározóba folyatja bele a szennyvízét. Innen veszi azt a vizet a hőerőmű, amiből később mérgező gázokká fejlődnek, melyektől rosszul lettek múlt héten a dolgozók, a fémpénzek pedig elszíneződtek.
A Viresol idén februárban kezdte meg a működését az erőmű visontai telephelyén, az állam 6,2 milliárd forintos támogatással segítette a gyár megépítését, az ünnepélyes megnyitón Orbán Viktor is ott volt. .." . (höhöhh)
Ma reggel 1 perces néma csenddel adózom az opus vezetőségének több napos
munkája miatt. Éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy miként kellene
saját részvényt venni. A döntés megszületett már napokkal ezelőtt most a
buy gombot keresik, de még nem sikerült megtalálni. Több fórumtárs
jelezte, hogy idegesíti őket az árfolyam- és ezt én is megerősíthetem
mert többen megkopaszodtak. Az is ékes bizonyítéka annak, hogy 24 órában dolgoznak az árfolyam emelésem mert szegény Gál urat nem engedi haza az asszony mert több mint 4 milliós veszteséget okozott virtuálisan a konyhapénznek. Arról is írt itt a fórumon, hogy egy bróker céget 1 millió részvény vásárlásával bízták meg 2 napja. Sajnos halálra röhögték magukat a brókerek és azt javasolták a befektetőnek, hogy kevesebb munkával vessze el a pénzét mert ez így igaz, hogy tuti de időigényes. Külön köszönet a magas szakmai felkészültséggel rendelkező vezetőségnek mert nem zavarják meg holmi nyilatkozatokkal a befektetőiket- így tisztán látható az árfolyamon 1,5 éve nagyobb megingások nélkül haladunk a csőd felé. Örömmel tölt el, hogy megszűnt az utóbbi hetekben a cégvezetés részéről a félrevezetés ( nem veszünk tőzsdei céget- no most felvázoljuk a Mátra hosszútávú stratégiáját - energia tároló építés-mi az a lockup?- nem lesz összeolvadás-mégis lesz, de mindenki jól jár-mindenki jól jár kivéve a részvényesek stb) örömmel tölt el, hogy a főrészvényes évente duplázza a vagyonát az összes többi meg felezi itt.. Nagy megnyugvással tölt el, hogy Dakó úr olyan vidám höhöhöhö - mert neki NINCS opus részvénye- hiszen ő egy szó szakember..
Kérdés, hogy lesz-e kereslet az egerbaktai kőre. Az építőiparban szűkösebb évek jönnek, legalábbis ami a mélyépítéseket illeti, máris zuhan a rendelésállomány. A kormány ugyanis kipörgette már a 2014–2020-as uniós finanszírozási ciklus forrásait. A következő évek egyetlen nagy, sok követ igénylő beruházása a Budapest–Belgrád vasútvonal felújítása és bővítése lesz, ott két év alatt elkel majd úgy 3 millió tonna. De egyelőre nem tudni, mikor kezdődik a beruházás – ha egyáltalán elkezdődik valamikor. A tervezésre és a kivitelezésre kiírt közbeszerzést egy kínai–magyar vegyesvállalat nyerte, amelynek magyar tagja Mészáros Lőrinc érdekeltsége. Ennyiben mégsem teljesen megalapozatlan az egerbaktaiak – és mások – feltételezése, akik az üzlet mögött a felcsúti mágnás árnyát látják felsejleni.A beruházást a magyar állam kínai hitelből akarja finanszírozni, az erről szóló megállapodást azonban még mindig nem írták alá. Amíg ez nem történik meg, a kivitelezési szerződés sem lép hatályba. Iparági hírek szerint a magyar kormánynak nem sürgős, hogy elköteleződjön a beruházás mellett, meg akarja várni, amíg az unióban megegyezés születik a következő hatéves ciklus költségvetéséről. Ha ez igaz, praktikusan 2021-ben kezdődhet el az építkezés. Ezzel kalkulálva a bányacégek viszont már jelezték Mészároséknak, hogy 2020 elején le kellene adni az igényeket – ha ennél jóval később rendelnek követ a vasútépítéshez, akkor a cégeknek egyéb megrendeléseiket kell csúsztatniuk, ami fel fogja hajtani az árakat. A beruházás értéke papíron 590 milliárd forint, de ez csak a Soroksár–Kelebia szakasz költsége, nincs benne a Ferencváros és Soroksár közti rész ára – és az esetleges drágulás sem. ¬
De az eladott részesedésekből a kp megmarad, közben egy titász biznisz folyamatban. Persze feltételezve, hogy nem mínuszban adtuk őket, hanem min nullában, sajnos ezek kommunikációjával is vannak gondok. Opus azóta jó pár mrd munkát nyert. Technikai kép sajnos nem szép, az igaz, de azért illene már itt lenni az aljának. Úgy, hogy válság sincs. Továbbra is várnám az equilor elemzését, az is sajnos ki tudja merre jár.
Adjanak ajánlatot, és vezessék ki a tőzsdéről ezt a sz@rkupacot. Ez a részvény a bét szégyene. Aljas gazember tulajdonossal, és szégyentelen vezetőséggel.
Jó ez a kb. reális érték. :) Konzum nélkül, Mátrával, App-pal, Ciggel, 4IG-vel 314-re becsülték. Most Konzummal, Mátra nélkül, App-ból, CIG-ből és 4iG-ből jócskán kilépve 303,80.
Erre gondoltam, hogy itt még szó sincs túlreagálásról, egy kb reális értéken lehetünk. Amennyiben nem lopják ki a pénzt. Pl. 11 milliárd osztalék a mátrából és amit még nem tudunk
Egy pénzintézet működési, tőke, eredményességi struktúrája totál más (mivel főként nem a saját f...val veri a csalánt), ilyen cégekkel felesleges összehasonlítani. Hozzáteszem, az OTP is túl volt "reagálva" annak idején.
Globalis SzOpus Nyrt.