Megértelek. Lehet jól döntöttél .És valóban ezekben a bizonytalan időkben a készpénzbe kell menekülni. Én még maradok Wallisban, mást nem nagyon tehetek. sok -sok milla bukót realizáltam már benne, többet nem vagyok hajlandó!! Szerencsére többi papírjaimmal nagyrészt jól állok, még a nyomorult opussal is 😉 További sok sikert kívánok neked az élet bármely területén!!!!
Sajnalatos,hogy a menedzsment ilyen szintre sullyedt es a regi reszvenyesek kozul egyre tobben szallnak ki. Nem kommunikalnak a kisreszvenyesekkel,pedig Mullner ur buszken nyilatkozott,hogy tobb mint 3 ezren vagyunk.
Lalle! Sajnálom, hogy így döntöttél és nem vártál még, hogy jobban ki tudj szállni! Sok sikert kívánok neked az életben és több jóval több szerencsét mint a részvényekben!:-)
Hiszen mondtam, hogy ez lesz az egyik menekülő papír! :-) Van aki kimenekül belőle ami érthető is, viszont vannak akik most menekülnek befelé :-) Azt tisztán látni, hogy az a kevéske tőke ami a BÉT-en van(nem a négy nagyban) most helyezkedik... választás utáni napokban még lehetnek érdekes mozgások...
Tisztelt befektetők! A mai napon összeomlott az idegrendszerem és mindent kisöpörtem. Opi- 4ig-enefi-wallis. Úgy gondoltam h amit összehoztam a 3 év alatt nem hagyom bukni. Most megpihennek és kivárom. Úgy érzem h a bizonytalan gazdasági környezet nem nekem kisbüfinek való. Jó kasza volt az est a wallis rally, opus 800 nál.... Most ami megy elkeserített. A wallis managment tehetségtelensége a Lökő papírok lehúzása hányinger. Nektek sok sikert és kitartást kívánok! Óriási arcok vannak itt legyen provokátor vagy tőzadeguru.
https://autopro.hu/elemzesek/Ha-a-gyorsasag-szamit-BKV-ha-a-kenyelem-automegoszto/31517/ A BMW és a Daimler közös világaA DriveNow a ShareNow márkanév alatt működik. Ez annak a hatalmas összefogásnak a védjegye, amelyre a Daimler és a BMW szánta el magát tavaly. Addig a BMW vitte a DriveNow nevet és szolgáltatást illetve a Daimler a car2go-t. Azt, hogy a két autómegosztóból egy lesz, már tavaly március óta tudni lehetett, erről beszélt Dieter Zetsche, a Daimler akkori vezérigazgatója. Ez volt az a pont, hogy a két autóóriás felismerte, hogy ezen az újfajta piacon, ahol a jármű birtoklása már nem annyira fontos a fiatal generáció számára, már nem egymás ellen kell versenyezni, hanem a kicsi és nagyobb feltörekvő mobilitási szolgáltatók, mint például a Lyft és a Uber ellen. Vagyis a ShareNow néven egyesített szolgáltatás a városi, elővárosi mobilitás, az intelligens közlekedés új trendjeire adott válasz.A ShareNow-t létrehozó egymilliárd eurós befektetés további négy almárka megszületését is jelenti. Ezek a multimodális közlekedést szolgáló ReachNow, az elektromos autók töltésére használható ChargeNow, a taxiszolgáltatást adó FreeNow és az intelligens parkolást nyújtó ParkNow.
AutoWallis Nyrt+topic