A fõpolgármester elnézést kér a budapestiektõl a hétvégi mûrepülõverseny okozta kellemetlenségek miatt és bejelentette, amíg õ a fõpolgármester, nem lesz többé ilyen verseny a belvárosban. Tarlós István az M1 aktuális
ja hát ez ilyen, most képzeld a kozma utcai börtönben dolgozni milyen szar lehet, a 13R pályára érkező vagy 31L-ről induló gépek ott rezegtetik a szárnyukat minden nap, és az hangosabb mint az errész.
"Azzal a kárral mi van hogy valaki nem tud A-ból időre eljutni B-be az ilyenek miatt" . ez akkor fordulhat elő, ha "B" mondjuk a lelátók elzárt területe, mert oda csak jeggyel engedtek be. . én azt tapasztaltam, hogy egész jól lehetett közlekedni a városban még vasárnap is (átmentem budapesten, csak a rakpart helyett a nagykörútra terelt a waze de ott meg nem az errész, hanem a villamosvágányok felújítása miatt volt kicsit lassú a haladás). a verseny előtti napokban meg még a rakpartok is járhatóbbak voltak, mint iskolaidőben. . szóval a közlekedési nehézségek szerintem kicsit el vannak túlozva. a zaj meg nem olyan rettenetes. csak annak örülök, hogy az ultimátum tarlós távozását jelentheti. tudom, hogy a helyére is csak egy orbánvazallust ültetnek, de tarlós a maga trumpba hajló primitív akarnokságával engem nagyon irritál.
senkit nem érdekel, de az agglomerációban lakom, a tököli reptér (az errész felszállóhelye és felkészülési bázisa) látótávolságában. repülést kedvelő ember vagyok, meg amolyan migránssímogató buzibarát befogadó liberális, de megvallom, az elmúlt napokban kicsúszott a számon 1-2 kurvanyázás, pár napig egymás szavát se nagyon hallottuk a családdal
Ahogy Monacoban meg lehet oldani a biztonságot, Budapesten is meg lehetne. Talán más városra jobban ráférne ez az esemény. Ott talán szívesen is fogadnák.
Több nagyságrend (a szám végén a nullák száma... :) ) különbség van az Air Race és az Olimpia, vagy a foci VB rendezési költségei között. Egyébként lehetett volna Olimpia, csak meghátrált a fityesz a népszavazás előtt.
Az LMP szerint véget kell vetni annak a gyakorlatnak, hogy állami közpénztámogatás mellett, fillérekért sajátítják ki Európa egyik legértékesebb területét egy olyan környezetszennyező és életveszélyes versenyhez, ami több napra megkeseríti a budapestiek életét, megnehezíti a fővárosi közlekedést. A párt aláírásokat is gyűjt, hogy kitiltsák a belvárosból a versenyt.
Tehát akkor is inkább autózol, amikor gyorsabb, egyszerűbb, kényelmesebb lenne gyalog, csak mert túl sok az adó rajta, akkor már használni kell? Az autó optimális hosszú távokra olyan viszonylatokban, ahol nincs, vagy nagyon gyér a tömegközlekedés.
"Miért nem hozzuk be a Forma 1-t Budapestre? Miért kint van a pusztában?" . Pl. biztonsági okokból. Az Air Race is azért van a Duna felett (nem csak a tv közvetítés miatt). Van menekülési útvonal/kényszerleszállási lehetőség (a vízre) a pilótáknak is.
Azért kicsit más az, amikor egy fesztivál szervezői megtalálják a megfelelő helyet, és más, ha az állam akarja megmondani, hogy hol lehessen az a fesztivál, hol nem.
Csak akkor, hogy ha zárt térben vagy együtt egy dohányossal. Az utcán egy levegővétellel több káros anyagot szívsz be. Nem a Normafához behajtó autókkal van baj, egyszerűen már túl sok a kocsi, ráadásul nagyon sok a régi szar.
Én mondjuk kb. egy óra alatt érek be 1 átszállással, autóval kb. ugyanennyi lenne, csak nagyobb szórásaal. Azt meg nem tudom merre laksz, merre dolgozol, de nem egyszer allnak dugóban a buszok a nagy autóforgalom miatt, holott Budapesten többen használják a tömegközlekedést napi szinten, mint autót, mégis a rendelkezésre álló tér 80-90%-át az autóforgalom viszi el. Pedig azonos áteresztő képességű úton nyilvánvalóan tömegközlekedéssel több embert lehet átvenni. Pont hogy még sokszor nagyobb dugók lennének, ha nem lennének buszsávok, villamos sínek.
Figyu! Ez nem rövidlátás. 4.5 km-re lakom a munkahelyemtől. Ha BKV-val szeretnék bejutni/hazajutni, minimum egyszer, de inkább kétszer kellene átszállnom, és 10 perc helyett kb. 40-45 perc lenne az út egyirányban. Ja, és még gyalogolhatnék is... Nekem nincs napi 1.5 felesleges órám.
A dohányos a környezetét is mérgezi. A mai napig van egy szokásom: ha nagyon zavar, hogy valaki dohányzik, akkor kérek tőle egy cigit, és az arcába fújom a füstöt. Nem szokott neki tetszeni, de amikor Ő csinálja, akkor észre sem veszi. . A Normafa környékére meg nem kellene autókat engedni. Néhány behajtani tilos táblával el lehetne intézni. Csak nincs rá hajlandóság. Tudtommal megy oda busz, így lehetne használni. Mehetne oda elektromos busz is.
A dohányos saját magát mérgezi, az autós viszont mindenkit. Menj fel a Normafához egy nyári napon, amikor nincs szél és nézz le a városra, olyan mintha egy füstköd búra alatt lenne.
Meg a Szigetet is a pusztára, mi, meg az utcai futóversenyeket is? A melegek meg a kerékpárosok vonuljanak fel ott, ahol senkit nem zavarnak, de a mácius 15-ét, augusztus 20-at, október 23-at is inkább ünnepeljék Ópusztaszeren vagy Felcsúton...
Szerintem meg mesterségesen generálják a dugókat, amikor az az autósoktól vesznek el sávokat a buszoknak, és a kerékpárosoknak. Nagyobb dugó=nagyobb nyomás a dugódíj bevezetésére. Megint egy újabb sarc...
Tarlós: elég volt a botrány és a zûrzavar, nincs több Air Race Budapesten
Ugrás a cikkhez