Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Nem is tudom hogy sírjak vagy röhögjek, de 2008.04.02 postai pecséttel jött meg az E-Brokeres kimutatásom a 2007 decemberi tranzakcióimról. (Ideit még nem kaptam.)Nem negyedéves, csak decemberi. Ami még nagyobb vicc, hogy mindjárt 2 példányban is elküldték nekem két borítékban, egyszerre. CIB-es boritékban, CIB-es papíron, IEB-s tranzakciók. Na mindegy, ez gondolom így van rendjén, de a többi egy röhej. Mekkora káosz lehet ott.... a másik ami szintén a héten történt, bementem egy bankfiókba, hogy családtagom vállalkozói számlájához hozzáférjek, amihez régen is volt jogosultságom, de a CIB miatt újra meg lett kötve (egy másik fiókban) a hozzáférés 3 hónapja. Naná hogy nem tudtam hozzá férni a számlához... nem látták hogy lenne jogosultságom.
Az ok amiért bementem, hogy lemondjam a 10.000 Ft-ért havonta küldött, pontosan nem küldött kimutatást. 10.000 Ft pár A4-es lapért, amit csak ki kell nyomtatni, és elpostázni, amire nem képesek csak több hete késéssel....
A régebbi ügyemre viszont kaptam most választ elektronikus levél formájában, miszerint miért szünt meg a bankoweb hozzáférésem minden értesítés nélkül. Kitalálták, ha valaki 3 hónapig nem lép be, megszüntetik. Nem tudom mi alapján, mert a szerződésben nincs ilyen amit aláirtam velük, és természeetesen a bankfiokban sem tudtak informálni decemberben hogy miért szüntették meg. Miután panaszt tettem, ezt találták ki utólag. Remek...
Törölt felhasználó2008. 04. 01. 09:55
#1817
Belső átvezetés azonos devizában?????
nektek is eltűnik a pénzetek az ebrokerben ilyen jogcímen?
Mielőtt beperelnének, a személyes véleményemet írtam. A tény csak annyi volt, hogy lassú a megbízás kezelése akkor is, amikor kicsi a forgalom. Segítő szándékkal írtam azoknak, akik tájékozottságon alapuló döntést szeretnének hozni.
Lehet, hogy butaság amit írok, de mintha nem gép teljesítené a megbízásokat, hanem egy bizonyos összeg felett emberek nézik a monitort, és a képességeik szerint járnak el. Csak mert ha nincs nagy forgalom, miért kéne a gépnek várakozni? Túl van terhelve? Meg a teljesítés után miért kell annyit várni a visszajelzésig, amikor nincs nagy forgalom? A szomorú valóság, hogy felmerült bennem az is, hogy használják a pénzemet, hogy az elveszett ügyfelektől hiányzó bevételt megszerezzék. Bár nálam ez egy lassú folyamat, de tényleg keresek egy másik céget ennek a számlámnak. (A helyzet javulásának tendenciáját egyáltalán nem érzékeltem.)
Sikagj most miért Dreamert probálod bántani nem ővé a bank ő egy alkalmazot ő nem tehet a hibákról.Probál nekünk segiteni amikor tud, csalodtál a bankban én is ,sok pénzt is buktam ez van menj másik bankhoz. De híbák mindenhol vannak lehet hogy kevesebb mint itt, de most már csak jó lesz.Azért mondjuk árban versenyezhetne a tőbbivel mert drága a kereskedés.
az állításod.
mármint az, hogy én valótlan dolgokat állítok.
(az eredeti tények ismeretének hiányában ezt kijelenteni??? )
no, ez jogi és egyben szellemi kategória is. én nem mínősítem a hozzáállásodat.
tény azonban, hogy nem vagyunk egy súlycsoportban.
semmilyen tekintetben.
belátva ezt, békén hagylak.
szerencsés vagy.
(ugrálhatsz, nem reagálok.megúsztad.megúszod.)
EBROKER
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!