Breaking news: Janet Yellen has signalled that the US government will back all deposits at smaller American banks if needed, as parts of the country’s banking system are struggling in the recent financial turmoil. Financial Times FRC-t vagy aranyat vegyünk?
Olajos cégek nyomatják, főleg állami támogatásból. Mert ugye ez nekik jó lenne mert szénhidrogénből készíthető. H2 autó sosem fog elterjedni esetleg kamionban, tankerhajókban. Nem megoldott a tárolása, marha drága egy h2 kút meg az előállítása is. Ez az ábra önmagáért beszél, nincs kérdés: https://insideevs.com/news/332584/efficiency-compared-battery-electric-73-hydrogen-22-ice-13/
Korábban 2000 USD aranyárnál a bányászok 2-3-4-5x árnál voltak. Már korábban is gyanús volt, hogy arányaiban mennyire nem követik a bányászok az arany árát. Ok, nagyobb a költség, de túl gyakori lett az aranyrally és korrekció. Nagy a volatilitás és a piaci szereplők így könnyen emlékeznek arra, hogy milyen gyorsan esett vissza az ár, ezért már óvatosak és nem adnak érte annyit egy bányászért. A RIG ezért nem lesz 20 USD-n felül. Ez csak egy elmélet. Szvsz a RIG 12 USD lesz, de nem sokkal több.
a shellnek pl van már ilyen gyára, a h2 autókba is mindenki tolja a 10M€-ót...ha jól emlékszem ez a NY tudósító azt mondta a legolcsób tesla is 88e$...de abban igazad van 25%-kal kevesebb alkatrész kell a villanyoshoz
Honnan lenne, már most is bírna 1 milla villanyautót a hálózat. 2-3 milla autónál többet pedig sosem fognak feldugni egyszerre tölteni. Ezzel szemben a klímák rohamosan terjedtek és azokat mindenki gyakorlatilag egyszerre üzemelteti. Aztán mi történt? Semmi. Amúgy is ez kb. 20 év múlva lesz probléma addigra ötször megoldják.
Gondolom nyílnak az új bányák..ne gondoljátok már hogy ennyire hülyék, hogy nincs lítium mégis afelé mennek. Amúgy is van vasfoszfátos aksi is, csomó teslában az van. 200-300 km t azzal is lehet menni, sok tekintetben pedig jobbak a tulajdonságai. Olcsóbb, strapabírobb, hátránya hogy kisebb az energiasűrűsége. 10 év múlvsa pedig már jelentős lesz az újrafeldolgozása is az aksiknak, persze addigra lehet nem is lítium aksik lesznek, de a ritka fémeket tuti nem hagyják majd ott porosodni a használt aksikban.
Hol lehet szerinted a köv Gold belépési pont? Egyetértek a bond market rajzzal, nem lehet messze a vége, jó eséllyel SPX-nek sem az utolsó 1-2 kamatemeléssel májusig.
Azokhoz az aksi gyárakhogy alapanyag is kell, illetve szép dolog, hogy a VW mennyit akar eladni, de még nem láttam olyan céget akinek a salesesei igazat mondtak volna. Rövid távon már nagyon szuperül ki tud váltani dízel / benzinest, de hosszú távra egyelőre még nincs alternatíva, nem beszélve az árakról. Jelenleg minden Elektro autó ára miatt prémium szegmens. (A legkisebb kompakt is)
Abból se lesz semmi. 3-5 év és olcsóbb lesz az EV mint bármilyen belső égésű újonnan. Egyszerűen azért mert jóval egyszerűbb kontrukció, ehhez csak olcsóbb aksik kellenek, amik ára pedig folyamatosan esik és csak most épülnek a giga aksi gyárak.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.