DOW es SPY daytrade Nem torte at a 4184 ellenallast. A felfele mozgas kek iii es iv kozott tiszta ABC alakzat lett. Kesz van (iv) hullam, es elindult lefele wave(v), a target 4120 alatt van. DOW ugyanaz a struktura. Az NDX talan kisse elobbre jar. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20220825v01xron0e.jpeg
Igen, én is erre utaltam, kisebb városok forróvizes kazánjai elketyegnek ilyen-olyan olajjal, ami persze környezetszennyezőbb a gáznál. Gázturbinás erőműben komolyabb mennyiségre és minőségre van szükség. Mi most tervezünk venni nagyobb mennyiséget, de a Mol húzza a száját.
SPY daytrade egyelore sinen van a varakozas, hogy wave(iv) alakul. Az A-B-C szerkezet is megvan, de a (C) szakaszt nem varjuk 4085 , a fibo38% fole. A lenyeg? a kovetkezo mozgas egy impulzus le, a (iii) alj ala, mint wave(v) , http://keptarhely.eu/view.php?file=20220825v00xzww2s.jpeg . Ha attor felfele, akkor valoszinuleg (1) kesz, es elkezdodott (2) felkorrekcio
Mint szakmabeli mondom hogy nem minden turbinat lehet olajra atallitani. Olaj alatt diesel2 olajat kell erteni, rosszabb minosegu olajat csak rosszabb hatasfoku turnbinakban lehet egetni. Olaj uzemnel a kombi ciklus hatasfoka jelentosen esik a magas ken tartalom miatt. Az eromu komplett szerviz intervalluma csokken es jelentosen no a szerviz koltseg is. Szoval nem ennyire egyszeru ez.
FRO tema Q" jelentes szerintem a varakozast hozta, jok a szamok es a trend. Arbevetel Q2/Q2 novekedes 170m/330m$ Profit Q2/Q2 novekedes -11/23 cent/sh Dividend Q2/Q2 novekedes 0/15 cent/sh . A TCE (TimeCharterEquivalent) szepen emelkedik, SMAX kategoriaban 26k--->45k$, Ugyhogy erdemes tartani, az idei profit EPS=1.2 varakozas volt eddig, szerintem 1.80 korul lesz. Ehhet kepest a 12$ atfolyamnal PE=7, a Book 9$, es benne van 60% arfolyamnovekedesi potencial. , CEO CC igy kezdodott: " Frontline is proud to show solid earnings in the second quarter and to be able to distribute dividends. We have over the last several quarters pointed to what we believe will be a cyclical up-turn for tankers, and this view has only been further cemented during the first half of the year. Supply and demand for oil and product transportation has gradually been tightening as the world recovers from the COVID-19 pandemic, and a pivotal point seems to have been found. With the lowest orderbook as a percentage of the fleet seen in decades, and oil supply and demand normalizing, we believe this bodes well for the years to come."
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.