:-)) Volt UEC-m kb 2,5 -3 éve 1,1 USD-n vettem majd kiültem egy -50%-os völgyet és nagy arccal kiléptem valahol 1,6 környékén. Azóta nem foglalkoztam vele, megnyugtatásként most sem fogok, nem piszkítok az emelkedésbe :-)).
Az elmúlt 1 évben több kedvező hír érkezett felőlük. A flottájuk nem rossz, megrendeléseik vannak, nem emlékszem a pontos paraméterekre, de a flottájuk is bővült. Finviz alapján a PE 3 körüli, adósságuk van de nem sok. A cég penny kategória, szóval nem vitás hogy a tavaly februári porszívózás nem volt megalapozott. Szóval elsősorban azért gondolom, hogy mókolás van, mert a számok és a szektor alakulása sem rossz irányba halad, miközben a cég "szart" sem ér. Jelenlegi kapitalizáció 180 m usd. A flottájuk pedig 20 db dry bulk-ból és 9 db tanker-ből áll. Szerintem ezek vas árban is többet érnek jelenleg mint 180 m . A flotta zöme 2005-2012 közötti gyártmány, legöregebb tankerük 2002-es. Tehát még azt sem mondhatjuk hogy rájuk rohadó szar flottával bírnak. A Q1 eps 0,21 volt, a revenue 54 m usd. A jelenlegi market kap 1/4 része.. A cégben lévő cash 2021 decemberben 43 m usd volt, míg 2022 márciusában 84 m usd. Aláírom, hogy erősen penny kategória, de mindezek tükrében itt valami nem egyenes.
CTRM szerinted profitálhat valaha a kialakult helyzetből? Bár a kérdésem részben rossz is, hiszen olyan management-je van, aki szétlopja a céget. Beragadtam sajnos 3,5 körül és lassan elengedem ha nem javul a helyzete.
1)FRO poziciomat epp tegnap duplaztam, es meg tovabb bovitem. Napokon belul kitoresre szamitok. HA olaj megy fel, akkor a FRO arbevetele es profitja mar attol is megy veluk, es ehhez pluszban jon majd az orosz olaj helyettesito, szallitasi tobblet igeny. , Europara leszall egy uj Vasfuggony. Es epp 50 ev ota a legnagyobb valtozas all be az olajszallitasi iranyokban, utvonalakban, es a hozza szukseges kapacitasban nagy ugras all be. . Az utvonalak meghosszabbodnak (Europaba a PerzsanGulf, Brazil es Angolabol kell hozni, 4500km), plusz a volumen no, 4.5m hordo/nap volumennel tobbet is kell szallitani, a kieso Orosz olaj miatt. Ez egy forduloban a szallitasi napokban + 12-16 nap, es kell naponta plusz 6-7 tankernyi olaj az EUba, (egy VLCC vagy Suezmax, ami kb. 800.000 hordoval visz), az osszesen kb. 6*12=72 vagy 100 db VLCC meretu tanker hiany lesz. Osszesen 570 Suezmax van. , Ha ez nem viszi fel az arakat, akkor semmi. A Suezmax berleti dija januar ota 60.000--->90.000. Az orosz tankerek is kiesnek a piacrol, mert senki nem fog veluk szerzodni, se biztositast kotni. . Mire szamitok? Hogy a FRO arbevetele 50-80%-al fog megugrani egy ev alatt. Az nagyjabol 700m--->1200m arbevetel, es az megloki a profitot a tavalyi EPS=-15 cent/sh szintrol iden legalabb EPS=1.0-1.50$/sh szintre. Jovore legalabb duplaz-triplaz a profit, 2-3$/sh varok, szoval a target ar 40-50$. Es itt nem szamoltam a FRO + Euronav-al valo merger pozitiv hatasaival, lasd korabban. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20220608v00xrbdyy.jpeg . 2)SPY daytrade http://keptarhely.eu/view.php?file=20220608v01x72th7.jpeg
Koszonom Janos, neked is! Remelem sikerult kipihenni a mult heti besokallast. BORR-ban vagyok erdekelt, Stolz mester jol raerzett a trendre. RIG-ben is erdekelt leszek egyszer meg, de elobb kivarom az ATH-t borrban. Mert Borrban az igazsag, borrban a vigasz! :)
A jelenlegi olajos rally meddig tarthat szerintetek? Rövidesen időszerű lenne egy korrekció, ha jól gondolom. Nemrég zártam pár pozíciót, és jókor szeretném visszavenni őket...
Finally!! $UEC! Biden Administration Proposes Plan to Transition Away from Russian Nuclear Fuel Supply DOE has asked Congress for approval to purchase $3.5 billion of low-enriched uranium (LEU = uranium, conversion+enrichment) to incentivize new fuel cycle capacity in the USA.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.