GE temaban van 3 megjegyzesem. Azota nezegetem, amiota bezuhant 7.0 re.
.
1)A fo problema most az, hogy a kovetkezo 1.5 evben kb. 25 Mrd adossaga jar le. Van osszesen kb. 110Mrd, ebbol 50Mrd esedekes 5 even belul. A rovid tavu adossagot semmi masbol nem, csakis egyes uzletreszek eladasabol lehet megoldani. Egyelore a 2019 eves profit aligha lesz tobb mint 5.0-5.5 Mrd.Most ezt mindenki tudja, szoval az eladasoknal GE nincs jo alku helyzetben.
.
A kovetkezo honapokban a Danaher talan megveszi GE Biopharma business-t es azert talan kapnak 20Mrd korul. Ha osszejon es kifizetik, akkor meg lenne oldva a rovidtavu problema. De ha nem, az egybol nagy riziko es vele GE arzuhanast hozhat.
.
A masodik pronlema, hogy a tavalyi Q1-Q4 EPs szamok 16, 19, 14, 17 cent volt, osszesen 65 cent.
De iden Q1 esett, 14cent, szoval nem latni profit javulast. Jo lesz, ha a realis 60 centet GE hozza az iden, ugy, hogy kozben a BV=3.56 tavalyrol nem fog sokat noni tudni...szoval az a 10.5 USD koruli arfolyam nem alul-ertekelt, hanem eleg szep P/B es P/E mutatokat jelent.
.
A regi GE profitmarzs 10-12% volt, annak mostanaban a fele van. Mi segitene? Kene valami nagy fellendules GE mufajaiban. De ha egy elhuzodos recesszio ha beut, az nagyon orrba vaghatja a ceget. Ekkora profitmarzs konnyen eltunhet.
.
De van jo hir is, az Aviation business jobban teljesit, az uj GE repulogep motorokat veszik, egyelore jol megy Boeing-nek, a bajaik ellenere is. A Parizs repuloshow alatt kaptak 50Mrd koruli uj megrendelest.
.
A chart tenyleg olyan, mintha ki akarna torni felfele.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190724v00q5n63h.jpeg
.
1)A fo problema most az, hogy a kovetkezo 1.5 evben kb. 25 Mrd adossaga jar le. Van osszesen kb. 110Mrd, ebbol 50Mrd esedekes 5 even belul. A rovid tavu adossagot semmi masbol nem, csakis egyes uzletreszek eladasabol lehet megoldani. Egyelore a 2019 eves profit aligha lesz tobb mint 5.0-5.5 Mrd.Most ezt mindenki tudja, szoval az eladasoknal GE nincs jo alku helyzetben.
.
A kovetkezo honapokban a Danaher talan megveszi GE Biopharma business-t es azert talan kapnak 20Mrd korul. Ha osszejon es kifizetik, akkor meg lenne oldva a rovidtavu problema. De ha nem, az egybol nagy riziko es vele GE arzuhanast hozhat.
.
A masodik pronlema, hogy a tavalyi Q1-Q4 EPs szamok 16, 19, 14, 17 cent volt, osszesen 65 cent.
De iden Q1 esett, 14cent, szoval nem latni profit javulast. Jo lesz, ha a realis 60 centet GE hozza az iden, ugy, hogy kozben a BV=3.56 tavalyrol nem fog sokat noni tudni...szoval az a 10.5 USD koruli arfolyam nem alul-ertekelt, hanem eleg szep P/B es P/E mutatokat jelent.
.
A regi GE profitmarzs 10-12% volt, annak mostanaban a fele van. Mi segitene? Kene valami nagy fellendules GE mufajaiban. De ha egy elhuzodos recesszio ha beut, az nagyon orrba vaghatja a ceget. Ekkora profitmarzs konnyen eltunhet.
.
De van jo hir is, az Aviation business jobban teljesit, az uj GE repulogep motorokat veszik, egyelore jol megy Boeing-nek, a bajaik ellenere is. A Parizs repuloshow alatt kaptak 50Mrd koruli uj megrendelest.
.
A chart tenyleg olyan, mintha ki akarna torni felfele.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190724v00q5n63h.jpeg
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.