Ha kicsit kinéztek a világ tőzsdéire, akkor látszik, hogy egy ideje már óvatosság van, meg toporgás. USA indexeknek új csúcsokat értek el. Jön a szokásos Sell in may and go away időszak, meg a nyári uborkaszezon. Lecseng hamarosan a gyj szezon is. Lassan ideje lesz a tőzsdéknek lefelé ereszkedniük. - Ettől még az Opinak nem lesz jobb, de vegyük ezeket is figyelembe.
Csak Warren Buffettel tudnálak vigasztalni. Ugyanis, ha minél jobbnak látod a fundát és emellett egyre rosszabbnak az árfolyamot, akkor Buffett szerint egyre jobban közelíted, hogy jó vagy kitűnő árfolyamon van lehetőséged befektetni.
Sajnos az inverz fejváll alakzatnak nagyon valószínű, hogy annyi... ellenben a mai nagybüfi tiprással egy emelkedő 3szög alakul sztem, ami jó pont, viszont rossz pont, hogy akár közel május végéig is elhúzhatják az alakzatban lecsökkent forgalom és kis pontozás mellett...
Ameddig nem jonnek a nyugati befektetok a veteleikkel addig nem lesz arfolyamemelkedes.Igaz az allitsuk meg brusszelt meg hasonlo baromsagok ezen nem segitenek.
Itt az a probléma, hogy hírre +sem+ megyünk. Meg pletykára sem. Ha pedig egy 750 milliárd forintos projektből történő részesedés sem képes meglódítani felfelé az árfolyamot, és még a küszöbön álló közgyűlés sem sarkallja a céget arra, hogy szépítsék a képet, akkor nem tudom, mi... Persze tisztában vagyok vele, hányféle elmélet van a lehetséges okokra (várjuk meg a fúzió lezárását... ősszel jönnek a külföldiek... stb.), de ha egy ilyen jó hírekben gazdag április végén ott tartunk, ahol, akkor már elképzelni sem tudom, mikor és mitől állunk emelkedő pályára. (Elnézést, nem akartam negatív lenni, pláne mert fundásan továbbra is bíztatónak látom a helyzetet, de ugyanakkor éppen azért borús a hangulatom, mert fundásan egyre jobb a helyzet, ám ez semmilyen módon nem látszik meg az árfolyamon).
Szó esett a korridorokról is, mint az építést megkérdőjelező dolgokról. Erről azt írja az MTI: "A Budapest-Belgrád vasútvonal annak a fuvarozási korridornak az utolsó szakasza, amely Pireuszt és Thessaloniki kikötőjét a legrövidebb úton köti össze a budapesti terminálokkal. " 12 RFC
Adatok a VASÚTI HÍREKHEZ- - Tegnap voltak olyan állítások, hogy semmi értelme a megépítendő vasútvonalnak, mert úgysem érheti el Budapestről Pireusz kikötője. Nos az MTI jelentésében ez áll: "Mindezek miatt különösen fontos a görög Pireusz kikötője és a budapesti Rail Cargo Terminal - BILK közötti vasúti összeköttetés áteresztőképességének növelése." - Aztán itt van a szállítási sebesség kérdése is, hajók vs vonatok viszonylatban. "A kizárólag szárazföldi árutovábbítás előnye, hogy - egy 220 konténervonat kapacitásának megfelelő mennyiségű konténert szállító hajónál háromszor gyorsabb." - Szó esett a korridorokról is, mint az építést megkérdőjelező dolgokról. Erről azt írja az MTI: "A kizárólag szárazföldi árutovábbítás előnye, hogy - egy 220 konténervonat kapacitásának megfelelő mennyiségű konténert szállító hajónál háromszor gyorsabb."
OPUS Global Nyrt.