Mert két napot is -10% fölött esett azt most sokan gondolom felpattanást várnak, én totál kimaradtam az egész est őrületből szóval lehet 100 körül megjátszom ha oda esik.
Modernkori népvándorlás....egyre szűkösebbek az erőforrások...az egykori gyarmatosító államok egyék meg, amit főztek, meg is érdemlik...tőlünk már túl sokat elvettek ahhoz, ne álljunk ellen, akárki ellen! Cserbenhagytak bennünket párszor a történelem folyamán a nagy nyugati államok, a demokrácia úgynevezett csúcsai, tanultunk belőle ;-)...jaaaa, hogy ők mindig illatosabbat sz....k nálunk, meg, hogy ők szebbek, okosabbak, mi meg csak balkáni földtúrók vagyunk?
Ezek ugyis megindulnak milliok fognak vandorolni, senki nem tudja majd megallitani oket.Ez lehet 10ev vagy 20 ev mulva pontosan ezt nem tudjuk de sajnos be fog kovetkezni.
Hát ki más, mint az R-Kord (részben): https://www.kozlekedesvilag.hu/2017/12/04/kozel-14-milliard-forintba-kerulhet-debrecen-es-ebes-kozotti-vasuti-palya-felujitasa/ Aki figyeli a féléves majd az éves árbevétel alakulást kalkulálhatja a többihez. Világos, hogy Opust 06.30 után érinti az 51% bekerülése után. 2018-2019-es teljesítési időszakban elvégzendő, pár milliárd a konzorciumi megosztás, az 51%-os Opus rész ill. a második féléves Opus árbevétel miatt beeshet idén. Az Ebes-Debrecen vasútvonal kb. a 9-10-ed része a Szajol-Debrecen vasútvonalnak. Ha 2020-ban kell befejezni a cikk szerint, akkor igen szép árbevétel származik valakinek (ha ez az R-Kord, akkor neki 2019-2020-ban). Nagy volumenű kivitelezési kapacitás rendelkezésre állása persze kérdéses lehet az R-Kordnál, de erre vannak az alvállalkozók vagy konzorciumi tagok. Gondolom megoldják, csak píz legyen. Így legyen.
OPUS Global Nyrt.