Ezt meg ezek nem értik, óriási pénzek mennek vasutfejlesztesbe! A morzsak sem kevesek de itt azért nem morzsak lesznek! S tovább megyek ez csak hangsúlyozom az első lépés!
Nem szabad elfelejteni,hogy most készült el a Balatondéli vonalan a vasútfejlesztési vonal pestől Nagykanizsáig es indul most az északi vonal. Ráadasul ott lesz az olyan sokat kritizalt nemzetközi vasutvonal fejlesztés is .Mészi cege egyedül kevés ehhez kell neki egy hasonló meretüt is csinalni.
Azert levezethetned,miért is nem ! ? Pl appeninn ugyan úgy tolvaj papírnak volt titulálva anno 200 ft nál! Aztan teletömték apportokkal! Ugyan ez volt a phylaxiaval is opus ès abizony a konzum is ! De mikor a papírok szaguldottak akkor meg eleg kérdéses volt a kimenetele mindegyiknek. Mióta vannak szamok pl:konzum azóta képtelen menni. Miert is? Mert az opportosok az eredmenyre adnak. Kicsik tömkelege van beragadva a meszáros papirokba és lesz is.
Nem kell ezen vitatkozni itt ennyi emberrel,a vasútfejlesztés az úgy,ahogy van a mészáros kezében van. Pénz dögivel,mivel unios penzből újjúl minden,ha másodhegedüs lesz ez a cég a mészi cége mellett akkor is nagy dobás,de nem menjünk ennyire messzire,mert itt a tőkésítés lesz a mérvadó első körben semmi más. Ha érkeznek erre a cégre a tőkeemelések az repíteni fogja az árfolyamát!
Ne haragudj,de az EST-et szerintem egészen addig nem lehet értékelni amíg nem érkezik meg az új tulaj.Utána fog csak eldőlni,hogy mennyire volt túlárazott,vagy alulárazott! Jelenleg a nagy várakozások hajtották fel az árat,ami hamarosan kiderül mennyire volt megalapozott.Viszont a SET-ednél már sokkal több mindent tudunk, pl.tulajdonosi szerkezet ( nem tűnnek nagy potenciállal rendelkező tulajoknak ) ,tevékenység,árbevétel,apportok,ígérgetések, és ezek alapján nálam nagyon kétséges ennek a cégnek a jövője,és amit tegnap írtam ma is tartom,hogy jelenleg a tolvaj részvény kategóriában van nálam.Az idő eldönti ki gondolta jól vagy rosszul....
SET Nyrt