Topiknyitó: Törölt felhasználó 2015. 09. 22. 11:09

Volkswagen  

Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2015. 09. 28. 09:32
Törölt hozzászólás
#220
Törölt felhasználó 2015. 09. 28. 09:30
Törölt hozzászólás
#219
Törölt felhasználó 2015. 09. 28. 07:58
Előzmény: #210  elemes
#218
70000km-nél durván 670.000 ft-ot spórolsz az üzemanyagon. vételárban általában ennyivel drágább is a dízel. 70000km-t kb 3 év beletenni magánautó esetében. közben van szerviz is ami dízelnél sokszor drágább.
Törölt felhasználó 2015. 09. 28. 07:54
Előzmény: #212  Törölt felhasználó
#217
106
elemes
elemes 2015. 09. 28. 07:45
Előzmény: #215  kardkovacsi
#216
Fedélzeti mérés?
Spritmonitor.
Tankolásokat, számlákat, óraállásokat rögzítek.
kardkovacsi 2015. 09. 27. 23:09
Előzmény: #214  elemes
#215
Mert a fedélzeti mérés nem csalhat :). Eleve az órák csalnak 3-5%-ot 100 km/h esetén, néha még többet is.
elemes
elemes 2015. 09. 27. 23:00
Előzmény: #209  Törölt felhasználó
#214
ja, és ha ezek NEDC fogyasztási adatok, akkor rájuk nézni sem érdemes.
elemes
elemes 2015. 09. 27. 23:00
Előzmény: #208  Törölt felhasználó
#213
a turbós benzinesnél kezdenek jelentkezni azok a dolgok, amelyeket a dízelnél kompromisszumként elfogadtam (az alacsonyabb fogyasztásért cserébe) - bonyolultabb, drágább motor, a turbó gondjai, és még mindig többet fogyaszt. a finom csendes motor persze komoly előny, a traktorhangot egyre kevésbé értékelem.
Törölt felhasználó 2015. 09. 27. 22:56
Előzmény: #211  tberki
#212
Hova várjátok srácok a hétfői nyitásban a vw árát?
tberki 2015. 09. 27. 22:34
Előzmény: #203  Törölt felhasználó
#211
hat ha a benzin gallonja kerulne annyiba mint itt a literje akkor nekem is venyocam lenne az kurvaisten...
elemes
elemes 2015. 09. 27. 21:26
Előzmény: #207  Törölt felhasználó
#210
"annyival nem fogyaszt kevesebbet mint amivel többe kerül a megvétele, a fenntartása, javítása"

nekem 4.8 körül van a 109 lóerős fóka fogyasztása vegyes használat mellett (kb 70 ezer kilométer átlagában, a spritmonitor szerint). hasonló használatban az előző benzines autóm 7.5-8 litert fogyasztott (pedig azt is finoman vezettem).
Törölt felhasználó 2015. 09. 27. 20:13
Előzmény: #208  Törölt felhasználó
#209
Üzemanyag-fogyasztás
(l/100 km)

BlueMotion Technology
150 LE (110 kW) TSI ACT aktív hengervezérlés
városban/országúton/kombinált
6,0-5,8/4,3-4,2/4,9-4,7

BlueMotion Technology 150 LE (110 kW) TDI
városban/országúton/kombinált
5,1-5,0/3,7-3,6/4,2-4,1
Törölt felhasználó 2015. 09. 27. 20:09
Előzmény: #206  elemes
#208
Modell B/D PS/kW Lökettérf. Váltó Ajtók Ajánlott fogysztói ár (bruttó)
Golf Highline BMT 1.4 TSI B 150/110 1.4 Kézi 6 fokozatú 4 6 420 080 Ft

Golf Highline BMT 2.0 TDI D 150/110 2.0 Kézi 6 fokozatú 4 7 257 160 Ft
Törölt felhasználó 2015. 09. 27. 20:06
Előzmény: #206  elemes
#207
annyival nem fogyaszt kevesebbet mint amivel többe kerül a megvétele, a fenntartása, javítása. főleg úgy, hogy literenként 10 ft-tal drágább a gázolaj.
lehet hogy ritkábban mész tankolni, de a vételárkor már előre kifizetted ezt a "kényelmet".
elemes
elemes 2015. 09. 27. 19:59
Előzmény: #204  pitcairn2
#206
" efféle miért kell még efféle hátrányok mellett is a fogyasztónak..."

talán a harmadával alacsonyabb fogyasztás miatt. tudod, mennyire élvezem, hogy 1000 kilométerenként egyszer kell csak tankolni?
elemes
elemes 2015. 09. 27. 19:58
Előzmény: #203  Törölt felhasználó
#205
azért nem ilyen tiszta a helyzet.

1. különbség van a NEDC (európai) és a WLTC (amerikai, szerényen "világ") teszt ciklus között.

2. minden vizsgált autó elég jól megfelelt a NEDC ciklus során az emissziós paramétereknek.

3. minden vizsgált autó jelentősen túllépte az NOx emissziót a WLTC teszt ciklus "padlógáz" szakaszaiban.

4. az ICCT jelentés kifejezetten az mondja, hogy a jövőben fokozott figyelmet kell fordítani a dízelautók vizsgálatára, legszebb a zárómondata:

"Urgent remedial (technological) action on the part of vehicle manufacturers is also required to avoid the stigmatization of diesel cars."

Mielőbbi korrekciós (műszaki) intézkedéseket várnak a gyártóktól, annak érdekében, hogy elkerüljék a dízelmotoros autók megbélyegzését.

Na mit kapott fel ebből a sajtó...?
pitcairn2 2015. 09. 27. 19:56
Előzmény: #203  Törölt felhasználó
#204
ha a fogyasztónak dízel kell akkor miért ne? :)

esetleg inkább arra kéne választ adni, hogy efféle miért kell még efféle hátrányok mellett is a fogyasztónak...
Törölt felhasználó 2015. 09. 27. 19:48
Előzmény: #202  elemes
#203
ha lomhább lesz, akkor a teljesítménye fog visszaesni, nem lehet majd vele száguldozni, nem lesz dinamikus, robbanékony az autó, ergo nem fog már 1500tól húzni mint a barom.
amúgy sem értem miért kell személyautóba diesel motor. amerikában, és a világ másik végén is a benzines az elterjedtebb. európában etettették meg az embereket az olajkályhákkal. benzines motor is megfelelő egy személyautóba, csendesebb, nem füstöl az sem annyira, és nem sokkal drágább az üzemanyag hozzá, a javítása viszont olcsóbb, kevésbé komplikált a kialakítása.
elemes
elemes 2015. 09. 27. 19:42
Előzmény: #199  Törölt felhasználó
#202
nem a SZÁGULDOZÁS vagy a teljesítmény az, ahol gond volt ezekkel a motorokkal, hanem a gyorsítás. a "TESZT" üzemmódban terhelés alatt elég lomhán gyorsulnak a motorok, "ÉLES" üzemmódban dinamikusak. ekkor (a dinamikus gyorsítás) alatt van megnövekedett emisszió.

és hogy pontosan mennyivel is növekedett meg...?
plumoza 2015. 09. 27. 19:40
Előzmény: #199  Törölt felhasználó
#201
Akkor sok használt diesel nem lesz eladva egy darabig.

Topik gazda

gyurcsi
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek