Gondolom ezeket a kitiltások nem holnap fogják bevezetni. Az én autóm most lesz nyolc éves(de semmiért sem adnám el a három gyémánt ASX-et.)az én elvárásom egy új autóval szemben a minimum elvárások amit ez tud 330NH-150LE (tudom tudnak a turbós benzinesek is hasonló teljesítményt, de élettartalomra is?)
Remélem, már csak valami pénzt hozó szerződést kellene kössenek. Vagy mivel a tőkeemelésből vállalatfelvásárlást is terveznek az lehetne valami ütős, lenne jó kis rally. Addig még gyűjtögetek.
Zalából megy valaki a közgyűlésere? Ha nem mint tiszteletbeli küldöttünk"sobadi" tájékoztatnál a hírekről, hogy mi is volt a KGY.-én! Én sajna nem tudok most menni.
Először is, grazi mindannyiunknak a mai záróhoz! A motorhajtóanyagokhoz. A dízelmotor tényleg kevesebb CO2-t bocsát ki fajlagosan, mint a benzin. Épen ezért vannak bajban a német autógyártók, mert a zuhanó dízel kereslet miatt, nehezebben tudják teljesíteni a flotta CO2 normát. Viszont a dízel, ahogy itt már elhangzott, a korom kibocsátása miatt lett fekete bárány. Ez erősen rákkeltő, és sokkal többet nyom ki a diesel, mint a benzin (vagy gáz, akár PB, akar LNG). Ezért szálltak rá mindenütt, és tiltják ki őket a városokból. De ha sokat mész nagy távolságot autópályán, és a város szélén tudod hagyni egy parkolóban, akkor esetleg meg pár évig lehet alternatíva...
OTTone