no persze...túldimenzionáljuk...
részlet a bejelentőlapból:
"A fentiekre tekintettel kérem a Tisztelt Felszámolót, hogy a fent megjelölt teljes követelésemet a csődeljárásról és a felszámolási eljárásról szóló 1991. évi XLIX. törvényben, valamint a befektetési vállalkozásokról és az árutőzsdei szolgáltatókról, valamint az általuk végezhető tevékenységek szabályairól szóló 2007. évi CXXXVIII. törvényben foglaltak szerint nyilvántartásba venni és a
2
nyilvántartásba vételről értesíteni szíveskedjen."
...tehát ha nem jelez vissza akkor:
1. elvégezte a feladatát csak épp 'elfelejtett visszajelezni' - de minden rendben van
2. nem végezte el a feladatát, mert hiba van a beadványon (de erről persze nem értesíti az igénylőt) - ekkor be se kerül az igényed a tudtod nélkül az igények közé.
3. e-mailekre nem válaszolnak, nincs ügyfélszolgálat, TEHÁT SZEMÉLYESEN SENKIT SE LEHET MEGKÉRDEZNI - egyetlen lehetőség, hogy adjuk fel a kérdéseinket is postán - ismét 2-3 nap csúszás - amit már TALÁN megválaszolnak majd... vagy épp nem ahogy a hitelezői igényedre sem reagáltak...
nincs kontroll a rendszerben, az ügyfél nem tudhatja meg SEMMILYEN módon, hogy mi a helyzet az igénylésével - pl. kell-e módosítani vagy sem és befogadták - nem fordulhat személyesen sehova AZONNAL....egyértelműen sérülnek az információhoz (tulajdonáról) jutás jogai...
...de nem baj...mert a felszámolónak úgy látszik nem kell a törvény MINDEN pontját betartania...hiszen szegényeknek 'annyira sok' a munkájuk...
...lehet, hogy én is ezt mondom majd a főnökeimnek, hogy nem kell minden utasítást és ez nem törvény!) betartani, mert 'annyira sok a munkám'... biztosan nem rúgna ki....
minimum 1 embernek folyamatosan csak a kommunikációval kellene foglalkoznia a felszámoló cégnél és akkor nem lennének ezek a problémák....
...no most mond, hogy 'túldimenzionáljuk' a visszajelzés/elérhetőség hiányát! ;)
részlet a bejelentőlapból:
"A fentiekre tekintettel kérem a Tisztelt Felszámolót, hogy a fent megjelölt teljes követelésemet a csődeljárásról és a felszámolási eljárásról szóló 1991. évi XLIX. törvényben, valamint a befektetési vállalkozásokról és az árutőzsdei szolgáltatókról, valamint az általuk végezhető tevékenységek szabályairól szóló 2007. évi CXXXVIII. törvényben foglaltak szerint nyilvántartásba venni és a
2
nyilvántartásba vételről értesíteni szíveskedjen."
...tehát ha nem jelez vissza akkor:
1. elvégezte a feladatát csak épp 'elfelejtett visszajelezni' - de minden rendben van
2. nem végezte el a feladatát, mert hiba van a beadványon (de erről persze nem értesíti az igénylőt) - ekkor be se kerül az igényed a tudtod nélkül az igények közé.
3. e-mailekre nem válaszolnak, nincs ügyfélszolgálat, TEHÁT SZEMÉLYESEN SENKIT SE LEHET MEGKÉRDEZNI - egyetlen lehetőség, hogy adjuk fel a kérdéseinket is postán - ismét 2-3 nap csúszás - amit már TALÁN megválaszolnak majd... vagy épp nem ahogy a hitelezői igényedre sem reagáltak...
nincs kontroll a rendszerben, az ügyfél nem tudhatja meg SEMMILYEN módon, hogy mi a helyzet az igénylésével - pl. kell-e módosítani vagy sem és befogadták - nem fordulhat személyesen sehova AZONNAL....egyértelműen sérülnek az információhoz (tulajdonáról) jutás jogai...
...de nem baj...mert a felszámolónak úgy látszik nem kell a törvény MINDEN pontját betartania...hiszen szegényeknek 'annyira sok' a munkájuk...
...lehet, hogy én is ezt mondom majd a főnökeimnek, hogy nem kell minden utasítást és ez nem törvény!) betartani, mert 'annyira sok a munkám'... biztosan nem rúgna ki....
minimum 1 embernek folyamatosan csak a kommunikációval kellene foglalkoznia a felszámoló cégnél és akkor nem lennének ezek a problémák....
...no most mond, hogy 'túldimenzionáljuk' a visszajelzés/elérhetőség hiányát! ;)
Quaestor részvényesek, nem a kötvényesek !!!