A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
Nem kellett 2008-ig várni, 2006-ban jöttek a megszorítások, és a költségvetési egyenleg javulása. Viszont nemcsak a 100 naposat kellett korrigálni, hanem az államilag támogatott hitelek egyre magasabb kiadását is. 2001-től indult már a fiskális lazítás.
Azt veresjani mondta Öszödön: "A befektetők Izland, Törökország után itt várják az államcsődöt" Azért kellett az IMF-hez fordulni, ha nem adtak volna, akkor be is ütött volna. Mindent eladtak, amire vevő bejelentkezett, hogy kellene neki, a MÁV-ból az egyedül profitot termelő részt, a teherfuvarozást, mert Kóka megmagyarázta, hogy az állami eredendően bűnös dolog, pénztemető.
DK-ás garnitura nem szavaz egy ELVBARÁTRA SE!! (NYILVÁN NEM ÉRDEKE)! LÁTSZAT EZ AZ EGÉSZ.. De azt elvárja Te neki szavaz!! Nem kötelező itt semmi na így omlik ossze mnt egy kártyavár!!!
Ők mindég JÓ JÖNNEK ÁT BOCS Ciklust magasan végtik!!! ::)))) Mindeki maga lovát dicséri.. -na még rejtéjes módon.. már megint mondta/bejelentette Fecó,Gyuricsekk Régi MSZP garnítúra hess nem tudja Őket(mindet) átvenni!! jaj most kézzel lábbal ragaszkodnak AZTÁN ÉSZRE SE VESZIK Öngólba futottak bele!!! Szóval itt helyezkedés van..
A Fidesz rendbeteszi az országot
link