Topiknyitó: Törölt felhasználó 2014. 01. 10. 11:23

A Fidesz rendbeteszi az országot  

A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.



link
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
sanka 2019. 06. 26. 09:08
Előzmény: #27195  pampa
#27200
Egy tolvaj bűnözőt nem lehet tisztelni!
signal2
signal2 2019. 06. 26. 09:07
Előzmény: #27196  signal2
#27199
végleg = véglet
signal2
signal2 2019. 06. 26. 09:07
Előzmény: #27195  pampa
#27198
nagy "M"-mel Miniszterelnök?
sanka 2019. 06. 26. 09:06
Előzmény: #27178  mityu2
#27197
Például válsztások napján, orbánc ingyenes buszjáratai, a  külföldi kamu, csaló  vásztóknak!!!!!
signal2
signal2 2019. 06. 26. 09:06
Előzmény: #27187  pampa
#27196
Szerintem meg inkább a két végleg nem működik, és nem is létezik. Ahol nem szükséges az állami beavatkozás, onnan vonuljon ki, ahol meg szükséges, ott oldja meg az államapparátus a leghatékonyabb módon. A valóban rászorulókról azért illik gondoskodni egy fejlett társadalomban. Inkább az általános juttatásokat lehetne elfelejteni.
pampa 2019. 06. 26. 09:05
Előzmény: #27188  sanka
#27195
Lehet, hogy neked orbáncod van!
Az én Miniszterelnököm dr. Orbán Viktor!
ennyit a tiszteletről.....
signal2
signal2 2019. 06. 26. 09:03
Előzmény: #27191  pampa
#27194
Szuper, akkor ebben egyetértünk!
signal2
signal2 2019. 06. 26. 09:03
Előzmény: #27190  sanka
#27193
Miért kell ehhez nyugati bér? Nyilván annyival kevesebb adót kell beszedni, amennyivel többet fizetünk bármiért, amit eddig az államháztartás finanszírozott kizárólag. Esetleg azoknak meg lehet tartani felmenő rendszerben az ingyenességet, ahol már nem valósítható meg ez a jövedelemtranszfer, pl. a mostani nyugdíjasok. Évente növekednek az ingyenesség korhatára.
sanka 2019. 06. 26. 09:00
Előzmény: #27185  signal2
#27192
65 év felettiek igynes utazás.
pampa 2019. 06. 26. 08:59
Előzmény: #27185  signal2
#27191
sohasem értettem vele egyet!

ahogyan azt is sokszor írtam, hogy az általánost is fizetőssé tenném!
sanka 2019. 06. 26. 08:59
Előzmény: #27183  signal2
#27190
Legyen, de akkor nyugati béreket, azt viszont meg a gazdasàg nem teszi lehetővé.
pampa 2019. 06. 26. 08:57
Előzmény: #27185  signal2
#27189
sohasem értettem vele egyet!

ahogyan azt is sokszor írtam, hogy az általánost is fizetőssé tenném!
sanka 2019. 06. 26. 08:57
Előzmény: #27187  pampa
#27188
Ezt orbáncoddal beszéld meg!!!
pampa 2019. 06. 26. 08:56
Előzmény: #27183  signal2
#27187
Döntsék már el végre , hogy mit akarnak!
KOMMUNIZMUS
KAPITALIZMUS
.
mert a kettő kombinációja sohasem fog működni!!!!!
lancaster
lancaster 2019. 06. 26. 08:56
Előzmény: #27184  lancaster
#27186
"Ingyenes buszjáratok egy francia városban" - L: természetesen ma már legalább 50-60 városban ingyenes
signal2
signal2 2019. 06. 26. 08:54
Előzmény: #27182  pampa
#27185
Ehhez képest a 6 év alattiak és a 70 év felettiek ingyenes utazását valahogy senki nem piszkálja. Akkor te azzal sem értesz egyet?
lancaster
lancaster 2019. 06. 26. 08:54
Előzmény: #27179  mityu2
#27184
pl: Ingyenes buszjáratok egy francia városban
A 200.000 lakosú Dunkirk Európában a legnagyobb város, amely 2018 szeptemberében ingyenes tömegközlekedési programot indított.
Nincsenek villamosok, trolibuszok vagy városi vonat, de a busz mindenkinek, lakóknak és látogatóknak is ingyenes. Eleinte csak hétvégéken és ünnepnapokon volt díjmentes a buszozás, de két hónapja 2017-tol már hétköznap sem kell fizetni érte a kikötővárosban.
vagy:
Ingyenes lesz a tömegközlekedés Párizsban?
Párizs szocialista polgármestere minden tömegközlekedési formát ingyenessé tenne, hogy ezzel csökkentse a levegő szennyezettségét a francia fővárosban.
Anne Hidalgo azután beszélt erről, hogy nyilvánosságra hoztak egy tanulmányt, mely azt vizsgálta, bevezethető-e az ingyenes városi tömegközlekedés Párizsban. Mint Hidalgo elmondta, a világ sok nagyvárosában gondolkoznak azon, hogyan tudnának javítani a levegő minőségén. Ennek egyik módja az autók számának csökkentése, ami akkor valósulhat meg, ha vonzóvá tesszük az alternatívát, vagyis a tömegközlekedést, írja az Independent.
vagy
Németországban szintén az ingyenes tömegközlekedés bevezetésén gondolkoznak: eleinte öt nagyobb, légszennyezettség szempontjából kritikus nagyvárosban tesztelnék, van-e olyan vonzó az ingyenes tömegközlekedés, hogy autó helyett inkább buszra szállnak az emberek. Bonn és Esszen is az öt nagyváros között van, az észt fővárosban Tallinban pedig már régóta ingyenes a tömegközlekedés.
stb....
signal2
signal2 2019. 06. 26. 08:53
Előzmény: #27176  pampa
#27183
Az oktatás és az egészségügy is ingyenes, a közvilágítás, a rendvédelem, stb. A tömegközlekedés is egy közszolgáltatás, akár lehetne is ingyenes.
Bár én inkább afelé mennék, hogy mindenért kelljen inkább fizetni valamekkora összeget, hogy mindenkiben tudatosuljon, hogy semmi sincs ingyen igazából, ahogy írod.
pampa 2019. 06. 26. 08:47
Előzmény: #27178  mityu2
#27182
Nincsen ingyen !   :))))))
.
 csak olyan amit nem az fizeti aki használja!   :)))))
.
Tudod az úgy elegáns, ha Mari néni meg Pista bácsi Mohonykustádról fizetné azt, hogy A Normafához kimehessenek az emberek pihenni!  :))))
Esetleg az ide bejutott szír Ali suliba járhasson, vagy bárki más gyermeke Pesten.....
signal2
signal2 2019. 06. 26. 08:46
Előzmény: #27175  mityu2
#27181
Igen, van olyan is. Jelesül, ahol én voltam, ott az időpontra jövők ügyeit sem tudták lefolytatni. Ez van. Az, hogy kritikus a munkaerőhiány nem azt jelenti, hogy ne lenne több száz kormányablak, ahol teljes létszámban dolgoznak.

Topik gazda

firn
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek