Addigra talán már vasút sem lesz. Miben változott 979 évalatt az európai szárazföldi közlekedés? Műszakilag kizárt, hogy a beruházás működő teljes élettartama nagyságrendileg megközelítse a megtérülési időt. Nem száz, hanem ötven év múlva: miféle árut, és honnan hova szállítanak majd, ki tudja? Ma már egy közlekedési beruházást száz évet meghaladó élettartamra tervezni, tökéletes baromság. Száz év alatt mennyi lesz majd a karbantartási és felújítási költség? Valószínűsíthető, hogy vannak, akiknek már előre "megtérült" a beruházás. (Akik mertek nagyot álmodni.)
Próbálkozik szerencséten a "jogi keretekkel", állítólag 30 ügyből egyet sem veszített, kérdés meddig lesz szerencséje a magyar bíróságokkal. Mire meg az uniós dönt, kicsinálják itthon a cégeivel együtt. Nála most az idő tényleg aranyat ér. (Vitézy is megkapta a jogi védekezés lehetőségét. Élt is vele.)
Bige helyében most vennék valamilyen gyilkos leleplező anyagot, lehetőleg Orbánról. (Amivel Gyurcsány is próbálkozott, de a szokásos hebrencs módján elszúrta.)
Itthon el se árulják, hogy visszasunnyogtunk az uniós vakcinabeszerzési programba. Jó a túlélési ösztönük. Ha az 5-11 évesek beoltására nem lett volna Pfizer (a német eü. minisztertől tudjuk, hogy más kiszerelésben szállítják és először december 20-án), hát lett volna balhé.
A háttérben fölsejlik a Pegasus is. Lehet, hogy a kormány valójában nem is Bajnai Gordont, hanem a saját emberét hallgatta le? Az igazi botrányt nem egy épület eladásának mérlegelése, hanem a titkos megfigyelés jelentené. A titkos megfigyelés a legnagyobb botrány a Városháza-ügyben
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!