Előrejelzés, visszatekintés, napi chartkövetés, hír, füles, megérzés, nyerő-vesztő... minden.
Jelen pillanatban a németeknél általános a vélemény, hogy a DAX kb. 600 ponttal van "alulértékelve" az amerikai indexekhez képest. Önerőből hogyan fogja tudni ezt ledolgozni? Le tudja egyáltalán?
Meglesz, sztem még ma. A hétvégén elég komoly csontik bújtak elő a dízeleskannából - pl én nem is tudtam, hogy európában minden második személykocsi dízeles. Ha ezt az üzletágat megfingatják (elég csak rontani a gazdaságosságán egy kicsit), akkor nagy bajok lesznek. Elég egyetlen amatőr/sötétzöld policskink megfelelő helyen, és dőlt az egész EU autóipar + komoly kihatása lesz az EU olajiparra is, lévén nem tudnak majd mit kezdeni a dízelfrakciókkal. (USA-ban ez nem tétel, ott a dízelt 99%-ban a teherszállítás/nehézgépek veszik fel)
Ertem.Igazad van.
En a grafikonon esetek tulnyomo reszeben WMA (sulyozott atlagot) veszem alapul mert a pac erre szokott reagalni erosebben (lasd WMA50 es WMA200 keresztezodese)
Ketsegtelen 200SMA meg 200EMA-t hetesen meg nem erte el.
Ha jol megnezem tiszta fejjel ma reggel a DAX future-t (FDX.F-t) akkor azt latom hogy ketszer tamadta meg eddig a 200MA hetest (es ma kezdodik a harmadik).
Tehat multheten a 200MA=9633 es a zaroar pedig 9610 tehat torte (halvanyan de torte).Ma 9642 a 200MA eddig meg nem erintette meg.De persze mindanyian tudjuk hogy az igazi piac az 9AM-kor kezdodik.
115.58 on zartak penteken,lehet hogy less meg szaz alatt is en nem mondom hogy nem de 112 penteken tartotta 3 szor probalt ala menni mindig vissza pattant rola.meglatjuk:)
Máris pirosban a futik - bár messze még a reggel. A bogárgyártók pedig lényegesen közelebb zártak 100-hoz, mint 120hoz (107 volt a pénteki nap vége), és járt már 100 alatt a papír amikor még kevesebb csonti bukkant még elő. Slusszpoén, hogy az ECB se veszi a kötvényeiket, ami miatt pár nyugdíjalap kitárazhat. Egyelőre erősen BP minta, 120-ra én már nem bazíroznék, reálisabb egy 80->100 felhúzás.
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a botránnyal végérvényesen elégett egy jókora értékhányad. A dízel-üzletágat még ha végül békén is hagyják a hatóságok, évekbe telik majd felvirágoztatni + lefogadom, hogy a Brüsszeli sötétzöldek tesznek róla, hogy romoljon a gazdaságossága (mondom ezt pesszimista dízelautósként).
DAX
Előrejelzés, visszatekintés, napi chartkövetés, hír, füles, megérzés, nyerő-vesztő... minden.
Jelen pillanatban a németeknél általános a vélemény, hogy a DAX kb. 600 ponttal van "alulértékelve" az amerikai indexekhez képest. Önerőből hogyan fogja tudni ezt ledolgozni? Le tudja egyáltalán?