Detto, nekem sem engedi,- de én voltam a hülye, mindent bekellett volna x-elni 2016-ban a megfelelési tesztnél. Ha lenne mód új megfelelési tesztet kitölteni, mindent be-x-elnék!
Töltöttetek ki Mifid tesztet a Személyes / Megfelelési teszt menüpontban a Netboonban ? Ilyet elvileg a számla nyitás után ki kellett tölteni, de azóta 1-2 éve valamikor mégegyszer kérte a rendszer, hogy töltsem ki. Ezt anno megtettem, és azóta se találkoztam ilyen üzenettel, amit ti írtok. Mondjuk lehet hogy ha olyan instrumentummal próbáltok kereskedni, ami a teszt alapján nem való nektek, akkor továbbra is lesz valamilyen figyelmeztetés.
ma én is így jártam. Piaci áras megbízást nyomtam a villámkötés menüpontban és feldobta a kis ablakot, de hiába okéztam le, utána megint nem engedte. Hmm.
Mindenki más helyzetben van, ezért mindenkinek más az igénye, ez így természetes. A legjobb, ha olyan rugalmas egy rendszer, hogy mindenki igényét ki tudja szolgálni. Ha pedig ez valamiért nem lehetséges, azt megértik az emberek, ha kapnak infót róla. Például, ha nincs nálam a telefon, de megnézném az árfolyamokat (nem akarok a számlába belépni) real se kell, hogy tudom megnézni a randomnál?
Mi nem a 2 faktoros beléptetést vontuk kétségbe sőt a digi passt jobb mint az sms beléptetés mert nincs egy mobil szolgáltatóhoz kötve . Amit ugye meg lehet Hackelni .
Sokan meg régen pont a biztonságosabb platform/kétfaktoros azonosítás hiánya miatt nem jöttek a Randomhoz.. (És ebbe az SMS azonosítás is bele tartozik, mert ha nem egységes a rendszer(ki így, ki úgy lép be), akkor a rendszer könnyen kijátszható...) Az óvatlan, (és bátor :)) ember a neten könnyen úgy járhat mint egyik volt kollégám (szintén tőzsdéző amúgy). A múlt novemberben egy szép nap délután nem tudott belépni a netbankjába, kiírta neki hogy le van tiltva. Tajtékozva felhívta az ügyfélszolgálatot, ahol mondták neki, hogy a HELYES felhasználónév, jelszó beírása után 10-szer egymás után hibásan adta meg a token kódot, ezért a netbank letiltásra került. Magyar IP címről próbáltak belépni, ezért nem volt gyanús... Persze a brókerszámlájára is beléptek (nem Randomnál vezette :)), és onnan is próbáltak új számlaszámot felvenni, hogy kiutaljanak pénzt. Ha már nem ment, bosszúból eladtak/lezártak amit tudtak..... De sajnos ez még nem a vége volt, ennél durvábban is visszaéltek a személyes adataival, rendrségre is járkálhatott.. (Persze az utóbbihoz már az is kellett, hogy személyi másolatát is elküldje a neten a brókercégének.) Szóval a 2 faktoros azonosítás alap a pénzügyi szektorban, nemhiába szinte minden EU bank alkalmazza - még a jobb pókeresek is..
Vagy az is jó megoldás lehetne esetleg, amit a KBC vezetett be a Digipass készülék helyett, azaz a mobilapplikációs Digipass. Így csak 1 progit kellene kifejleszteni, és nem kellene egy új készüléket eljuttatni az ügyfeleknek.
random capital
megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.
más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?