Topiknyitó: Törölt felhasználó 2010. 04. 29. 16:28

random capital  

ma reggel hallottam a raido cafe-ban a random capital-ról.

megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.



más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:30
Előzmény: #335  Törölt felhasználó
#340
Ügyfélszám alapján több mint 4000 ügyfelük van.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:29
Előzmény: #336  Törölt felhasználó
#339
Látom megy az arcoskodás.

"...Itt arról volt szó, hogy nem a random a béna, ahogyan próbáltad ezt sugallni, hanem egy egyszerű pár perces kiesésről volt..."

--- Több mint egy óra kiesés volt. Erről voltak szívesek 9:29-kor tájékoztatni... Pár perc mi? Egy hónap is csak pár perc...

. Azt meg mindenki tudja - rajtad kívül -

--- De rossz nekem, hogy én NEM tudom.

hogy 100%-os szolgáltatás nincs, egyszer minden megáll pár percre.

--- Aha, csak ráérünk tájékoztatni az ügyfelet erről fél órával később, másnak a nyakába varrva az egészet.

Én nem a RC NET szolgáltatójával szerződtem, hanem az RC-vel. Ha az RC NEM tud szolgáltatni, akkor ÉN LESZAROM MIÉRT NEM TUD. Jó Magyar módszer, hogy késve, más nyakába varrjuk az egészet, és akkor már nem is a mi hibánk, ugye?

Egyébként meg minek véded őket? Már megint egy RC alkalmazásában áló nick vagy, aki válatig tagadja hogy RC-s, de minden körülmények között megvédi őket, magyarázva a bizijüket? Szerinted ezt is bevesszük?
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:29
Előzmény: #334  Törölt felhasználó
#338
Jó, elolvasom, csak adj egy linket ahol le van írva, hogy a szolgáltatónak bérelt vonallal kell kapcsolódnia a BIX-re, hogy kiszolgálja az ügyfeleit.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:23
Előzmény: #330  Törölt felhasználó
#337
Ügyes vagy. Előhalásztam a mienk, éves 99,8%!

Mégegyszer 99,8% a target!

A maradék 0,2%-ban is biztosítottnak kell lennie 1 megabitnek.

De mégyeszer mondom ez fővonal. Mi van a backup line-al?

Egyébként meg NEM tudom, hogy bérelt vonaluk van-e, csak NAGYON REMÉLEM.

Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:22
Előzmény: #328  Törölt felhasználó
#336
okoska!
senki nem írt a lenti levélben bérelt vonalról. Annyi szerepelt, hogy a szolgáltató karbantartása miatt.
Hibák váratlanul jönnek, és ahogy olvasom nem órákra esett ki a szolgáltatás. Itt arról volt szó, hogy nem a random a béna, ahogyan próbáltad ezt sugallni, hanem egy egyszerű pár perces kiesésről volt szó. Azt meg mindenki tudja - rajtad kívül - , hogy 100%-os szolgáltatás nincs, egyszer minden megáll pár percre.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:21
Előzmény: #333  Törölt felhasználó
#335
200-500 ügyfél, ne már, az nem sok. kicsi ez a piac.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:20
Előzmény: #332  Törölt felhasználó
#334
Azért vannak követelményei a BÉT-hez való csatlakozásnak.
Olvasd el a honlapon!

Nyílvánvaló, hogy valami gebasz volt, és ezt volt a legegyszerűbb mondani.

Meg valamilyen kapcsolat volt, mert telefonon kötöttek!
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:16
Előzmény: #332  Törölt felhasználó
#333
nem bírja a szerverük a sok új ügyfelet :(
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:10
Előzmény: #328  Törölt felhasználó
#332
Igen, csak te honnan tudod, hogy nekik bérelt vonaluk van?
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:08
Előzmény: #329  Törölt felhasználó
#331
Tényleg bosszantó, hogy ilyenkor karbantartanak.
Na de legalább nem volt hosszú és addig is telefonon lehetett kötni aki annyira akart.
Ennyi nekem bőven belefér!
Equitasnál 1%-ért kötöttél volna telefonon mig itt ugyanannyiért.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:07
Előzmény: #328  Törölt felhasználó
#330
képzeld többet is, és nem csak láttam, hanem kötöttem, és aláírtam is.
viszont 99,5%-nál senki sem ad több garanciát.
Az meg számold ki egy évben max. hány óra!
... és 4 óra a javítás megkezdése... legalább is t-systems barátunknál.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:05
Előzmény: #327  Törölt felhasználó
#329
mindenesetre érdekes... reggel 9-kor karbantartás... apám, semmi sem fenékig tejfel, már látom...

de legalább írtak...

mondjuk a helyükben áthárítanám a kártérítéseket a szolgáltatóra, ha már ilyen idétlen volt.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 10:04
Előzmény: #327  Törölt felhasználó
#328
Aha. Látott már valamelyikőtök bérelt vonalas szolgáltatói szerződést?

Ha lehal a fővonal, auto kapcsolnak egy backup vonalra. A fővonalat meg 1 órán belül javítaniuk kell vagy adni egy annak a sávszélével megegyező (nem backup) másikat. A bérelt vonalak karbantartása office time alatt NEM LEHETSÉGES!

És nekünk csak egy proli fél misi per hó bérelt vonalunk van.

Szövegértelmezés, mi? Ha azt mondom az ég "ződ", akkor te elhiszed? Okoska...

Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 09:57
Előzmény: #325  Törölt felhasználó
#327
(hogy a Szolgáltató rendszerkarbantartása miatt )

Nem vagyok randomos, de a lent bemásolt levélből az olvasható ki (szövegértelmezés), hogy a random szolgáltatójánál volt rendszerkarbantartás. Tudod, annál a társaságnál, aki adja az internetelérést a randomnak.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 09:56
Előzmény: #325  Törölt felhasználó
#326
Nem a broki tart karban. hanem a netszolgáltatójuk. Valszeg valami csodás olcsó home net előfizujuk van.

Gondolom a szolgáltató közölte is velük, hogy karbi lesz, de ők nem vették észre, ezért is mondom, hogy szánalmas.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 09:52
Előzmény: #324  Törölt felhasználó
#325
Karbantartás a tökömet. Soha semelyik broki nem tart karban munkaidő alatt.

Simán behalt valami rendszerük, de ezt kerek-perec leírni öngyilkosság(nak gondolják). Inkább azt mondják, hogy karbantartás.

Minden komoly cég a karbantartást előre bejelenti, napokkal. Lásd pl. CIB, Unicredit, OTP ezek személyes tapasztalatok. Ráadásul a karbantartás ideje alatt BE SEM ENGEDNEK lépni a rendszerbe, nehogy összekuszálj valamit nekik.

Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 09:32
Előzmény: #308  Törölt felhasználó
#324
Na megjött a mail, mégiscsak karbantartás. (Sorry) Szánalmas.
exmnbs1 2011. 07. 14. 09:31
Előzmény: #320  exmnbs1
#323
már nem
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 09:29
Előzmény: #320  exmnbs1
#322
Tisztelt Ügyfeleik!

Ezúton értesítjük Önöket, hogy a Szolgáltató rendszerkarbantartása miatt a rendszereink egyelőre szünetelnek. Addig is megértésüket kérjük.
Természetesen üzletkötőink az internetes megbízási díjakkal telefonon keresztül rendelkezésükre állnak.

Tisztelettel:

Random Capital Zrt.
Törölt felhasználó 2011. 07. 14. 09:29
Előzmény: #320  exmnbs1
#321
Rám pikkelnek :/

Topik gazda

zsilak
3 2 1

aktív fórumozók