Topikgazda: Törölt felhasználó 2003. 08. 07. 15:00

Tovább robban a piac - elképesztő növekedés  

Ugrás a cikkhez
Júliusban is igen kiváló hónapot tudhattak maguk mögött az orosz mobilszolgáltatók, akik egy hónap alatt 1.75 millió új ügyfelet gyűjtöttek. A penetráció ezzel már 18.5%-ra rúg -derül ki az AC&M számaiból. Az idei év hét hónapja alatt 18 millióról 26.8 millióra nőtt az ügyfélszám, a növekedés egyelőre megállíthatatlannak tűnik.

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=32399
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2020. 10. 13. 09:06
Törölt hozzászólás
#7
Törölt felhasználó 2003. 08. 08. 13:14
Előzmény: #5  portfolio
#6
:)) majd szólok.
Portfolio
Portfolio 2003. 08. 08. 11:58
Előzmény: #4  Törölt felhasználó
#5
Ebben teljesen igazad van. Azt nem állítottam, hogy mindig megtaláljuk a legjobb címet, de azért törekszünk rá. Viszont ha bebizonyítod, hogy Te minden cikk esetében kapásból a legjobb címet tudod adni, akkor szívesen látunk nyári gyakorlatra :)
Törölt felhasználó 2003. 08. 08. 08:39
Előzmény: #3  portfolio
#4
ok, ezt értem, de azért szerintem pl az "Elképesztő növekedés az orosz mobilpiacon" nem lett volna hosszú cím :))
Portfolio
Portfolio 2003. 08. 07. 16:30
Előzmény: #2  Törölt felhasználó
#3
Kedves Gyrk!
Jól látod, nem csak az olvasottság a lényeg, hanem az, hogy az olvasók elégedettek legyenek és sok hasznos információt találjanak. A címadás mint téma már többször felvetõdött. Igyekszünk úgy csinálni, hogy megfeleljünk az olvasók elvárásainak, de van néhány nehézség:
- naponta írunk kb 40 cikket, s nem könnyû úgy adni a címeket, hogy kellõen eltérjenek egymástól
- tovább nehezíti, hogy legalább 3 soros cím kellene az esetek többségében, hogy megnyugtatóan vissza tudjuk adni az írás tartalmát
- azt talán Te is belátod, hogy nem lehet minden írásnak 3 soros a címe
- kisebb a képernyõ, mint egy kiterített újság, ezért a nyomtatott újságoknál megszokottal szemben itt nincs lehetõség alcím használatára
Ennyibõl talán láthatod, hogy nincs könnyû dolgunk. Különösen úgy, hogy mindenki a "megszokott" nyomtatott sajtót veszi alapul. Az internetnek megvan a nyomtatottal szemben az elõnye a cikkek terjedelmét tekintve, hogy nincs terjedelmi és idõbeni korlát. A hátránya viszont, hogy a címadás tekintetében erõs korlátunk van, míg a nyomtatottban hely és alcím is van.
Többek között ezért is alkalmazzuk a címlapon és a belső tematikus főoldalakon azt a megoldást, hogy el tudod olvasni a cikk első X sorát, s abból meg tudod ítélni a tartalmat.
Egy kis megértést kérünk, s annyit ígérhetünk, hogy igyekszünk megfelelni az elvárásoknak. Üdv:
Törölt felhasználó 2003. 08. 07. 15:34
Előzmény: #1  portfolio
#2
hali,
ti direkt csináljátok, hogy olyan címeket adtok a cikkeknek, amelyekből nem derül ki, hogy milyen ágazatról vagy cégről van szó és mi történt vele? ha igen, akkor bejön ez a taktika? növekszik vele az olvasottság? mert engem marhára idegesítenek az ilyen típusú "Tovább robban a piac - elképesztő növekedés" szerű címek, de ha üzleti érdeketek fűződik hozzá és ez be is jön, akkor megértem.
üdv
gyrk.

Topik gazda

gyrk
4 3 3

aktív fórumozók


friss hírek További hírek