Továbbra is várom mindazok jelentkezését, akik a Keg Nyrt. „eredményeivel” kapcsolatban rendkívüli közgyűlés összehívásával értenek egyet.
A topikban megjelent találgatásokra a vezérigazgatótól kérünk tételes, számokkal alátámasztott tájékoztatást, mivel a legutóbbi beszámoló valós folyamatértékelést nem tesz lehetővé.
j.drsteier@gmail.com
real 61 +5.17%
Ha a cég 200 fölé akarná vinni az árfolyamot akkor igy szépen lassan vásárolná a papirjait.És nem hagyná hogy egyik nap 65 a másik nap meg már 55.Vennie kellene folyamatosan hogy aki eladja az eladta és csak fölötte tudja visszavenni.És nem 10ft-tal olcsóbban másnap.Tartania kellene most már az árfolyamot folyamatosan.
Egyenlőre kivárás van.A pénteki eladók elfogytak.Vagy csak arra várnak hogy töltsék az eladói oldalt.De az egész piac pozitiv.Még jó is lehet a mai nap.Csak el kellene kezdeni venni a papirt.
Összefoglalás az elmúlt napok értekezéseiről, hogy mások is képben legyenek:
1. 392 Ft nál is többet ér egy KEG részvény?
Az ingatlanok, az értékpapírok, tartályt értéke egy részvényre vetítve 392 Ft /a többi (szellemi termék, know stb. nincs számítva)/
- A kaposvári 100 ezer négyzetméteres (10 hektár) iparterület értéke 2,2 milliárd forint. Ez 1 Keg részvényre vetítve 147 Ft.
- Dunaalmási telephely 1 Mrd. Ez 1 Keg részvényre vetítve 67 Ft
- Visonka részvényállomány 1.88 Mrd. Ideértve a páhi (10 hektár) iparterületet is. Ez 1 Keg részvényre vetítve 125 Ft.
- 4000m3-es tartály (ez 4 millió literes. Ebbe egyszerre két, ezertonnás vasúti szerelvény tartalma fér el) 0.6 Mrd. Ez 1 Keg részvényre vetítve 40 Ft (+ 40 Ft lenne, ha kizárólag saját gázzal lenne feltöltve.)
- palackozó üzem 0.2 Mrd. Ez 1 Keg részvényre vetítve 13 Ft.
2. Moszkvai keret megállapodás:
Egy szállítás az oroszoktól 2 millió liter pb gáz (legalább 1000 tonnásnak kell lennie a szerelvénynek a nagy távolság miatt), azaz még idén egy szállítással 300-350 000 Millió értékű gáz jöhet a Keg-hez.
/De hány szállítás még lesz idén? És jövőre?/
3. Zöld energia
160 milliárd forintot ír ki a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium zöld energiára 2012-ben /de akár idén is pályázhattak/
4. Egyiptom
A jelentésben szerepel, hogy kiírt egyiptomi vasúti tenderen mennyi fogóváz kell és milyen értékű a tender.
A kiírt pályázat szerint az érték:
- 336 szénacél testű vasúti kocsinál 672 db forgóváz: 23 190 720 EUR
- a 212 acélmentes testű vasúti kocsira 424db forgóváz: 14 632 240 EUR
Ez 300 EU árfolyammal számítva 11.34 Mrd
A társaság a hasznosítási jog ellenértékeként a termékek hasznosításából, gyártásából, forgalmazásából származó árbevételből részesedik.
Azaz az árbevétel után 5-10% a Keg-é, mert általánosságban így szokott lenni az ilyen típusú szerződésnél az árbevétel után járó hasznosítási díj.
Az egyiptomiaknak (bárki nyeri is a vasúti kocsis tendert) mindenképpen szerződést kell kötni, mert a magyar forgóváz náluk hatóságilag van előírva.
A Keg ezeket a jogokat egy tartozás fejében szerezte több mint százmillió forint értékben.
5. dunai kikötő
A terv nem halt el, csak engedélyekre várnak.
A kikötő körny.v. eng.-e 2010 őszén elkészült, a többi engedély 2012.-ig lehet meg.
Négy hajó állást tartalmazó medencés típusú ipari kikötő.
Leghamarabb 2013 év végére készülhet el. Az építkezés több lépcsős, elsőként a gázátfejtő készül el. Üzemanyag töltő-lefejtő hajóállomás is lesz.
Baaarna macilaci nagy tőzsdés! Hagyjad szegény szerEncsétlent! Minden vagyonát 1500 felett ORCOOOba nyomatta...most rágja a küszöböt, azért pattog itt a fórumon...gyerek még...neeee bántsd
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?