longolo

Regisztráció: 2007-10-03 19:45

Hozzászólások száma: 1 300

Utolsó hozzászólás: 2016-12-23 17:33


Tapasztalat: 3
Aktivitás: 2
Népszerűség: 5


utolsó 20 hozzászólás

Bevándorlás társadalmi és gazdasági hatása. 2016. 12. 23. 17:33
Egész Németország kereste, Merkel méltatta a hatóságok nyugalmát és profizmusát.Közben a szemét átvonatozott Franciaország-Olaszország ahol két csendőr véletlenül elkapta.Ez kb. Európa biztonsága jelenleg sajnos...
Jövő héten nyírhatják ki Rogán letelepedési kötvényét 2016. 10. 20. 13:09
#28
Hány főből állhat egy ilyen közvetítő cég ?
Jövő héten nyírhatják ki Rogán letelepedési kötvényét 2016. 10. 20. 10:53
#10
mennyit adtak el, kb. 2000 db-ot ?
Felkészült a kormány az ajándék EU-pénz nélküli jövőre 2016. 10. 20. 09:44
#32
"ha van egy eu normatíva, azt a magyar szabályozó szerv felülteljesíti, kacifántos hülyeségekkel a végtelenségig tovább bonyolítja."
Ezt én is így látom, hatóságok, kamarák nem segítenek és "helyzetbe hoznak" csak szankcionálnak,büntetnek, lehúznak...
Felkészült a kormány az ajándék EU-pénz nélküli jövőre 2016. 10. 20. 09:03
#25
Iso tanúsítások hccp előírások "uborka görbület" nem az EU által ránk testált előírások?
Felkészült a kormány az ajándék EU-pénz nélküli jövőre 2016. 10. 20. 08:36
#19
"de miért nem építhetünk pl. MAGYAR autógyárat EU pénzből?"
Gondolom nem céljuk a termékeikkel szemben konkurens ipar fejlesztése és esetleges piacvesztés
Korrupció, átláthatatlanság, bürokrácia - Ez a mai magyar valóság 2016. 10. 12. 20:09
#20
"ha a haver oligarcha végzi szarul, akkor egyrészt kvázi kidobott pénz,"
Ha szarul végezné nem lehetne oligarcha pl. elvégeztetheti külföldi alvállalkozókkal is
Korrupció, átláthatatlanság, bürokrácia - Ez a mai magyar valóság 2016. 10. 12. 19:56
#19
"presztis beruházásra, aminek átalában semmilyen hozzáadott értéke nincs (térkő, szokőkút, stb.)"
Azért van hozadéka, nálunk kb. 5 éve épült milliárdos főtér. Előtte este 7 -re kihalt város, pár lézengő azok is inkább valami lumpen bajkeverők.
Azóta tele a főtér, rengeteg gyerek,fiatal,nyugdíjas időzik ott éjszakába nyúlóan is. Egyértelműen pozitív a közösség formáló hatása az elidegenedett és virtuális léttel szemben az emberek újra beszélnek egymással.
Október 2-án mehetünk szavazni a menekültkvótáról 2016. 09. 29. 10:58
Meddig tart a menekült státusz aki megkapja ? Ha 20 év múlva is dúl a háború a közel keleten, itt házasodik,gyerekei lesznek stb. akkor mi lesz velük?
Október 2-án mehetünk szavazni a menekültkvótáról 2016. 09. 29. 10:50
Válaszolsz az említett friss munkaerő kérdésére is ?
Október 2-án mehetünk szavazni a menekültkvótáról 2016. 09. 29. 09:51
"mivel meggyőződésük, hogy az unió külső határaira továbbra is fognak menedékkérők érkezni, és az öregedő Európának sürgős szüksége van a friss munkaerőre."
Tele van európa munkanélküliekkel,fiatalokkal miért nem azoknak akarnak munkát adni ? Akarnak-e egyáltalán dolgozni?
Líbia kiakadt Orbán ötletén 2016. 09. 27. 16:39
#21
Fegyveresek azok ellen is védenek akik elől menekülnek.Ha úgy hívják hotspot, kapu oldalszárnyakkal az már nem felháborító ? Meg a török egyezmény ahol rábízzák a törökökre a piszkos munkát, a határon bárkit lelőhetnek, ezek mennyivel humánusabb megoldások ? Plusz gyaloglás több ezer km-en keresztül veszélyeknek kitéve nem kevésbé megdöbbentő.
Mi lesz veled Magyarország? 2016. 09. 19. 20:16
Nagyon helyes gyakorlat, határt sértett kérdés nélkül vissza.Útközben felvilágosítani az úriembereket a helyes viselkedés szabályairól
Bevándorlás társadalmi és gazdasági hatása. 2016. 09. 07. 08:49
Gyorsan elmennek még pár országba és vissza németekhez így több helyről kapnak egyszerre ropogós eurót a kirándulás közben
A Fidesz rendbeteszi az országot 2016. 08. 18. 20:23
A letelepedési kötvényes "bevándorlók" illegálisan jöttek papírok nélkül? Több ország is árul letelepedési kötvényt, miért kell ezt összemosni a népszavazással?
Dél-Olaszországot a bevándorlók szétverik! 2016. 07. 13. 13:29
Magyarán duplája kellene lenni a minimálbérnek hogy az alapvető megélhetési költséget fedezze.
Bevándorlás társadalmi és gazdasági hatása. 2016. 07. 12. 13:36
A képek alapján mocskot maguk csinálják, takarítsanak maguk után ne a "befogadóik" de Önt zavarja lemehet takarítani ha olyan humánus
Rába és a láma 2016. 07. 12. 10:52
Offshore-háttérre hivatkozva vonják ki a főváros legkorszerűbb autóbuszait a forgalomból.
Budapesten az új buszüzemeltetési modell segítségével 2014 végén nyílt meg az út hibrid buszok forgalomba állítása előtt. Végre Budapesten is megjelenhettek a környezetbarát járművek. A 28 darabos tenderen a nyertes ajánlattevő a T & J Busz Projekt Kft. lett, ez a cég üzemeltette eddig ezeket a buszokat kilométerdíj ellenében. A hibrid buszok magas beszerzési ára miatt a kilométerdíj az eddigi legmagasabb a fővárosban, 959 forint kilométerenként. Összehasonlításként a VT-Arriva Mercedes Citaro 2 G csuklós buszai 754 forintos kilométerdíjért dolgoznak, ami óriási különbség.A környezetbarát hajtást használó autóbuszok világában nem új, de mindenképp szokatlan a szabad piac bevonása az üzemeltetésbe. A technológia új, nem elterjedt, érdemes tapasztalatszerzésre belső szolgáltatóval kipróbáltatni, a tapasztalatokat összegyűjteni. A másik ok pénzügyi, amiért a szolgáltatós üzemeltetési modell az elterjedtebb. Ugyanis ezekre a drága járművekre könnyű jelentős összegű támogatást szerezni, ahogy hazánkban is volt már példa erre; nem kell piaci körülmények között, szinte kísérleti járművekre szerződést kötni, a kockázatot pedig fizetni.A BKK-nak így nem volt más választása, alvállalkozót kellett bevonnia ahhoz, hogy a fővárosban is megjelenjenek a környezetbarát járművek. A szakmában sokan összevonták a szemöldöküket, amikor kiderült, hogy a BKK a T&J-vel kötött szerződést, ugyanis a cég nemcsak a BKK-nál üzemeltet vonalakat, hanem a Volánbusznál is. Ez az a cég, amely beszerezte a hírhedt minőségű, kínai King Long buszokat, amiket Gödöllő térségében használnak. Először a Hír TV Célpont című műsora derítette ki a T&J-ről, hogy a vállalkozásnak offshore-háttere van. Jó kérdés, hogy a BKK miért kötött szerződést egy olyan céggel, amivel kapcsolatban már hét évvel ezelőtt is felmerült az offshore-gyanú. Még ha az említett műsort nem is tekinthetjük megingathatatlan bizonyítéknak, talán egy alaposabb vizsgálatot megért volna.A minap pedig a 444.hu írta meg, hogy a hibrid buszokat üzemeltető T &J Busz Projekt Kft.-vel azonnali hatállyal felbontja a szerződését a BKK. A közlekedési központ magyarázata szerint: „[a] rendkívüli felmondás oka az, hogy a BKK Zrt. által a közbeszerzési szerződések a Kbt.-ben előírt feltételeknek való megfelelősége szempontjából időszakosan rendszeren elvégzett felülvizsgálata során fény derült arra, hogy a T&J Busz Projekt Kft. tulajdonosi szerkezetében változás következett be, amit a Társaság a szerződés vonatkozó rendelkezéseit megsértve a BKK Zrt. részére nem jelentett be; és az így kialakult tulajdonosi szerkezet tekintetében alapos gyanú merült fel, hogy az nem felel meg a Kbt-ben az offshore cégekkel kapcsolatos kizáró okoknak. E szempontok megalapozzák a szerződés felmondásának jogát, amely egyben törvényi kötelezettség is.” Tehát ezzel azt mondja a közlekedési központ, hogy a cég korábban nem volt offshore-hátterű, de időközben mégis az lett.A szerződés felmondása hirtelen annyira sürgős lett a BKK-nak, hogy a hibrid buszok pénteken közlekednek utoljára. Így a légkondicionált, alacsonypadlós, alig másfél éves, Rábán keresztül importált Volvo 7900 Hybrid buszokat külvárosi, szintén alacsonypadlós buszokkal váltják majd, amelyek viszont a külterületeken hiányoznak majd, és pótlásukat a BKV ősöreg Ikarus 280-asai és 435-ösei fogják felváltani szombat reggeltől. Végeredményben 28 korszerű autóbusszal kevesebb lesz a városban. Valószínűleg éppen ezért semmilyen ezzel kapcsolatos közlemény nem jelent sem a BKK, sem a főváros részéről.
Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mi lesz a buszokkal. A BKV biztosan nem veszi meg a drága, alumíniumvázas, csuklós hibrideket. Mégis nagyon valószínű, hogy valamilyen formában viszontlátjuk ezeket a Volvo 7900-asokat a főváros útjain.Ettől sokkal bizonytalanabb azonban a sofőrök jövője. Ugyanis csütörtök délutánig még nem szóltak nekik, hogy szombat reggel menniük kell-e dolgozni. Értesüléseink szerint csütörtökön a T&J vezetése még azt állította a dolgozóinak, hogy minden a legnagyobb rendben van a cég körül.
Újabb nagy kérdés, hogy a Volánbusz követi-e a BKK példáját, és felbontja-e a T&J Busz Projekt Kft.-vel kötött szerződését. Nagy valószínűség szerint nem lesz más választásuk nekik sem, azonban egyelőre azt nem tudni, honnan szerez be hirtelen a Volánbusz több mint száz autóbuszt. A közlekedési vállalat nemrég megpróbált venni száz új buszt, de a tendert visszavonták, bár hamarosan újra kiírják. Egyébként a T&J-vel kötött szerződés ez év végén mindenképp lejár, amit a Volánbusz egyébként sem szándékozott meghosszabbítani.A T&J kirúgásából a hazai buszgyártók akár még profitálhatnak is. A Kravtex udvarán százasával állnak a kész és félkész autóbuszok, amelyek válthatnák a Volánbusznál közlekedő King Longokat. De az is lehetséges, hogy a 28 korszerű alacsony padlós csuklós hiánya miatt néhány magyar Modulo M168d is forgalomba állhat Budapesten.
Rába és a láma 2016. 07. 12. 10:36
Múlt hét volt valami index cikk, a Budapestnek eladott Volvo hybrid buszokat is kivonják a forgalomból vagy mi..
Drasztikusan fogy a munkaerő Magyarországon 2016. 07. 04. 21:38
Jelenleg 150 bruttoból kb. 100 netto marad a dolgozónak / 50 megy az állambácsinak / + 50-et még munkáltató is befizet dolgozó után állambácsinak.
Szegény melósunk nézegeti markában a 100 rugót,közben állam is kapott 100 rugót, ezt a brutál ollót kéne beljebb zárni.
  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek