feketeparos

Regisztráció: 2004-04-02 07:53

Hozzászólások száma: 34

Utolsó hozzászólás: 2007-06-14 08:28


Tapasztalat: 5
Aktivitás: 3
Népszerűség: 3


utolsó 20 hozzászólás

Arago, homály 2007. 06. 14. 08:28
#2
Ha LT.-én és rajtam kívűl még valakinek lenne részvénye, és el tudna menni a kgy.-re,
írhatna valamit a történtekről. Egyébként hogy kellene értelmezni ezeket a fantasztikus adatokat, amiket a tájékoztatóban leadtak? Én már szívesen odaadnám a papírt ha a rámeső sajáttőke érték lenne a vételár. Aki még tartja miért tartja? Mostanában mintha kedvesebbek lennének velem, leveleket írnak, tájékoztattnak vajh miért?
Jóemberek segítsetek! 2006. 11. 02. 08:34
#1
Most olvasom, hogy az ARAGO Zrt. lesz. Van-e
illyenkor felvásárlási kötelezettség, és milyen érttéken?Ha esetleg valakinek van Magyar Tőkepiac onliene-ja felnyomhatná ide a be-
számolót a közgyűlésről.
Arago, homály 2006. 10. 31. 09:44
#1
Ha valaki járna ma a közgyûlésen írhatna valami tudósítást róla szegény infóhiányban szenvedõ vidéki kuriózum gyûjtõknek.
NOVOTRADE: tőkeemelés névértéken 2006. 08. 31. 15:55
Az meg hogy van, hogy Frankfurtban ma is kb 1050, és közel 20 milliós a forgalma?
Rába és a láma 2006. 05. 16. 07:45
Van annak valami realitása, hogy a Kínában összeszerelendő évi 10 000 buszhoz innen vigyék a futóműveket? Egyáltalán mennyi az annyi? Vagyis volumenben mit jelent ez a szám? És az esetleges itthoni 400 db?
Arago részvényt veszek 2006. 02. 13. 14:53
#31
Mi ez a fékevesztett bull hangulat? Most már tényleg jó lenne tudni, ha már tulaj vagyok! Bár ezt nyalván nem akarják az orromra kötni a vevők...
Arago részvényt veszek 2006. 02. 13. 14:03
#28
A demat.-okért. És mondhatni elég erőteljesen ajánlgatták magukat.
Arago részvényt veszek 2006. 02. 13. 13:53
#26
3-4 hónapja a Cash-line telefonon kereste fel a tulajokat és névértéket ajánlott a papírért. Vajon miért?
Arago részvényt veszek 2006. 02. 13. 08:42
#24
Végül is mit lehet még várni ettől a részvénytől? Az elmúlt évben fizetett osztalékot is, felvásárlás is volt névértéken...Lehet ebben valami fantázia?
Rába és a láma 2006. 02. 03. 07:21
Ez a nagyfene Ikarus beindulás esetleg hozhat valamit a Rábának? Hajdanában mintha Rábás futóműveken robogtak volna a buszok...
Nabi,Rába,tőzsde 2005. 11. 29. 07:28
#1
Mindenféle érdekes meg nem érdekes véleményeket lehet olvasni a tisztelt kolegáktól a fent említett cégekről. Tudjuk, eladósodtak, vagy épp most vesznek fel mindenféle hiteleket . De kérdem én ; Nem azért találták ki a tőzsdét , hogy onnan forrásokat lehessen bevonni? Ha ez itt nem működik, akkor tényleg mire jó az egész?
Arago részvényt veszek 2005. 10. 05. 09:27
#12
Na most tényleg veszik az Arago-t, a Cash Line, és névértéken! (Mennyit is kell ilyenkor adózni?). Szóval kinek, miért, és miért most?
Valaki mondjon már valami okosat!
Arago részvényt veszek 2005. 09. 23. 08:21
#9
Arago egy fizikus volt... Egyébként nekem VAN(!!!!) ilyen nevű papírom, mert szeretem a vad dolgokat, de nem adok senkinek! Most is kaptam rá osztalékot bibííí!
Magyar buszgyártás 2005. 09. 22. 07:09
#1
Azt írta ma reggel a rádió, hogy 10 mrd-dal támogatja meg az állam a VOLÁN társaságokat, és ebben szerepel 200 db busz vétele is, amivel a magyar buszgyártást akarják helyzetbe hozni. Most ez vajon ki lehet
még? Van még egyáltalán NABI gyártás, és ha van, az már az új banki tulajok kezében van?
Graphi megfontoltan 2005. 09. 09. 07:21
Azért ebben a kínai piacban lehet esetleg valami, ha valóban olyan jól fekszünk náluk, mint ahogy most ez átjön a Gyurcsány látogatás kapcsán. Olimpia, világkiállítás meg egyébként is a rengeteg beruházás. Egy ekkora piacon való stabil jelenlét akár arra is vezethet , hogy a Graphi kitörhet a kis cég szoftverét nem veszem szerencsétlen szerepből.
Hajrá Phylaxia!!!! 2005. 09. 05. 07:25
#3
Már egyszer próbáltam rákérdezni,de eddig a kutyusokat sem érdekelte; Na szóval ha van egy ilyen világméretűnek induló csirkevész, akkkor ebből a phyl
nem képpes profitálni? Ha ebből sem, akkor miből?!
PORTFOLIO 2005. 08. 29. 07:04
Kollegák!
Ha van egy világméretű állatjárvány készülőben, és Magyarország az ellenszérum egyik fő kifejlesztője, akkor hol marad a Phyl mint potenciális gyártó?
kis papírok 2005. 02. 17. 07:31
#67
Jóemberek!
Lemaradta m valamiről? Miért és ki veszi most a Vörös Csepelt? Jött ki valami hír? Azt olvastam ugyzan a HVG-ben hogy
hírbe hozták a Rahimkulov birodalommal, de ennek máris lenne közvetlen hatása? Egyébként ha még pár napig vennék, már el is fogyna szinte a piciknél lévő mennyiség, gondolom.
Rába: hosszú idő után az első vételi minősítés (Erste) 2004. 11. 17. 12:43
#93
Kollegák, akik csodálkoztok egynémely papír alulárazottságán; Talán úgy is meglehetne közelíteni a kérdést, hogy az egész BÉT nem szól másról csak 4-5 papírról, és t.képpen az eredeti funkcíójához ti. a tőkebevonáshoz, valamint a megtakarítások elhelyezéséhez
szint e semmi köze? Ha nagy külföldi alapoknak nem buli kisebb papírokat venni, itthon meg szinte nincs is értékelhető befektetői kör, hát akkor ki a fene vegyen úgy igazán Rábát vagy mondjuk Graphit ?
NABI a (közel)jövő új csillaga - elszakadás a múlttól! 2004. 10. 08. 08:47
Kollegák!
Tudja valaki hogy a Nabi buszok miért nem kellenek itthon? Az Én városomban mindenféle márkájú buszok szaladgálnak, egy darabig még volt egy NABI busz is, úgymond kipróbálási céllal, de az is eltünt idővel. Ennyire drágák, rosszak,
vagy nincs ki a négy kerekük? Ha olyan buzi drága az üzemanyag mint most, + magas nyersanyagárak, akkor miért nem vesz senki a jóval költségkímélőbb és állítólag 3-szoros élettartamú NABI buszokból? Mit tud a MAN, NEOPLAN,VOLVO
stb amit az Amerikába jó NABI nem ?

friss hírek További hírek