Topikgazda: resone 2015. 10. 05. 18:12

Waberers  

WABERER`S INTERNATIONAL Zrt.



2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése

A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről



link
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
OSZLOPOS 2020. 04. 15. 10:05
#4980
Inkább kicsit jó mint rossz. Nem megy tönkre(nem most), árazva pedig most az van.
Igen, az öreg jól adta el, és ahhoz képest szar a cég...de nem is 5000 Ft.
_Macika_
_Macika_ 2020. 04. 15. 09:00
Előzmény: #4977  -bubu-
#4978
az a múlt )
-bubu-
-bubu- 2020. 04. 15. 08:48
Előzmény: #4976  _Macika_
#4977
egy úgy szar ahogy van .......
az öreg waberer okosban lepattintotta a céget még időben, szépen kiszállt :o) 
ügyes.......
_Macika_
_Macika_ 2020. 04. 15. 07:58
#4976
Waberer’s közzétette negyedik negyedéves eredményét, ami újabb 4,2 millió eurós veszteséget mutat. Ugyanakkor a számviteli veszteség 22,2 millió euróra rúgott a Hungarocamionhoz köthető 15,9 milliós goodwill leírás miatt. Viszont a fuvarszám jelentősen növekedett a nemzetközi szegmensben annak ellenére, hogy a kamionok száma 3.034-re csökkent. Ennek köszönhetően javult az eredmény, de továbbra is gyenge. A cég elmondta, hogy addig csökkenti a kamionok számát, amíg szükséges. A megrendelés állomány egyébként 40-50 százalékkal esett vissza március végétől mostanra a nemzetközi szegmensben. Ez 1.200 kamion leállítását eredményezte, s számos – inkább külföldi – sofőrt is kényszerszabadságra küldtek. Ugyanakkor a regionális szegmens jelentősen növelte azeredményét a megnövekedett raktárkapacitásnak köszönhetően, miközben a biztosítási szegmens is jól teljesített. A regionális szegmens jelenleg magas kihasználtsággal fut a megnövekedett élelmiszerszállítási igénynek köszönhetően. Az adósság mutató a kritikus 3,5-es szint alá, 3,3-a csökkent annak köszönhetően, hogy most már nem 8 éves lízinggel, hanem csak a szokásos 4 évessel számol a vállalat. A hitel moratórium valószínűleg segít, de a cég tárgyal a hitelezőivel és a fő tulajdonossal is a pénzügyi helyzet megerősítéséről
impudent 2020. 04. 11. 11:28
#4975
Nincs itt semmi csőd csak a spekák lévitték az árfolyamot teljesen irreális szintre.
Ennyi erüvel 1 ft is lehetne.
Ez egy komoly cég nem bóvli.
OSZLOPOS 2020. 04. 07. 13:20
#4971
sokkal inkább a 2000 mrd-os hitel és állami garancia hírre. Nem fog csődbe menni, vagy legalábbis nem most, ez a feltételezés. De konkrétum a Waberertől nem hangzott el.
csibe74
csibe74 2020. 04. 07. 13:18
Előzmény: #4968  gyula1971
#4970
Ja nézem. Ahhoz képest, hogy miket olvasni róla jól feljött 600 alatti árfolyamokról.
p0809 2020. 04. 07. 12:54
Előzmény: #4968  gyula1971
#4969
volt egy félmondat a 11 órás op.törzs tájékoztatón, hogy velük szállíttatják ki a védőfelszereléseket az országban, ezt követően ugrott meg az árfolyam kb.
gyula1971
gyula1971 2020. 04. 07. 12:45
#4968
Hoppá, táltosodik a Waberes! Már +14%- 800 ft felett vagyunk!
festina88 2020. 04. 03. 10:47
Előzmény: #4965  Törölt felhasználó
#4966
Az egyik ilyen letfontossagu cegnel dolgozom nem a mostani listabol valonal.. Annyit mondtak ha segitsegre van szukseg akkor szoljunk, meg kuldeni nekik kell hany beteg van stb...
Törölt felhasználó 2020. 04. 03. 10:44
Előzmény: #4964  Törölt felhasználó
#4965
Az akciócsoport döntése nyomán a következő cégekkel bővült a létfontosságúnak minősített vállalatok köre:
  • Rail Cargo Hungaria Árufuvarozási Zártkörűen Működő Részvénytársaság,
  • Waberer's International Nyrt.,
  • Bonafarm Zrt.,
  • Kometa 99 Élelmiszeripari Zrt.,
  • Pápai Hús Korlátolt Felelősségű Társaság,
  • Goodmills Magyarország Malomipari Korlátolt Felelősségű Társaság,
  • GLOBUS Konzervipari Zártkörűen Működő Részvénytársaság,
  • BONDUELLE CENTRAL EUROPE Zöldségfeldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság,
  • ALKALOIDA Vegyészeti Gyár Zrt.
pomperj
pomperj 2020. 04. 01. 16:31
Előzmény: #4957  -bubu-
#4963

Ebben a cikkben az a lenyeg, 
hogy a cegnek van 219m EUR forgoeszkoze,
es ehhez keepest van 251m EUR kotelezettsege, rovid tavon,
magyaran; 1 eves rovid tavlatban csodhelyzetben van
,
Es ez a mondat eppencsak szep megfogalmazasa  annak, 
hogy a Q2-ben bedobhatjak a turrulkozot
,
"Március 18-án tette közzé a BÉT-en a Waberer’s azt a közleményét, miszerint nehéz helyzetbe került a koronavírus terjedésével kapcsolatos korlátozások miatt. Mivel a COVID-19 elterjedése elleni rendkívüli intézkedések és az azt követő ellátási láncban bekövetkezett zavarok nyomán az egész európai kontinensen a gazdasági aktivitás súlyosan visszaesik, a Waberer’s becslései szerint a megrendelései jelentős mértékben csökkennek, melynek jelentős hatása lehet a csoport második negyedéves pénzügyi helyzetére.
kerge
kerge 2020. 04. 01. 14:53
Előzmény: #4960  -bubu-
#4961
nézd a jó oldalát, még van ára :)) :D
-bubu-
-bubu- 2020. 04. 01. 12:13
Előzmény: #4959  gyula1971
#4960
ez valóban remek hír, kár hogy 5200 jön a tőzsdére 7200 as célárakkal :) 
de a 700 se rossz az igaz 
gyula1971
gyula1971 2020. 04. 01. 12:07
#4959
Azért ma is pluszban van, 700-on 3528 db van.
OSZLOPOS 2020. 04. 01. 11:57
Előzmény: #4957  -bubu-
#4958
nincs semmi új a cikkben.
Nagy kockázatú részvény, borús kiltásokkal, ami valószínűleg be van árazva (merthogy pánik eladások már nincsenek).
Ma azért a hírekbe bemondták, hogy a gyógyászati eszköz szállítmányokat a Waberers jóvoltából szállítják szét az országban. Próbálnak jól feküdni, helyes!
-bubu-
-bubu- 2020. 04. 01. 11:40
#4957
tibsi 2020. 03. 29. 15:56
Előzmény: #4955  gyula1971
#4956
Igen. Csökkentett alapbér. A cég részekre szervezésének előkészületei folynak.
gyula1971
gyula1971 2020. 03. 29. 13:31
Előzmény: #4953  tibsi
#4955
A további egyharmada június 30- ig állásidőn otthon. Erre jár valami fizetés nekik?
impudent 2020. 03. 29. 13:20
Előzmény: #4953  tibsi
#4954
Azt írtad amit a hírekbul is tudunk ehhez nem koll szavahihető
tibsi 2020. 03. 29. 13:05
Előzmény: #4952  impudent
#4953
A sofőrök egyharmada elküldve. A további egyharmada június 30- ig állásidőn otthon. A fennmaradó egyharmada dolgozik 20%-kap csökkentett béren. 
Az osztályok folyamatosan költöznek kisebb helyekre. Vagyonfelmérése folyamatban van. 
A tartozásait és a vagyonàt kell elemezni és ez alapján lehet döntést hozni. 
Nagyon kockázatos a vétele. 
Szavahihető, ott dolgozó ember mesélte. 
Én is vásárláson goldolkodtam de vàrok...
impudent 2020. 03. 28. 22:19
Előzmény: #4951  festina88
#4952
Igen.
A befektetok meg a bank ugyanis háverok.
Ne nézzd hulyenek azokat akik vesznek egy illen céget.
festina88 2020. 03. 28. 22:08
Előzmény: #4948  impudent
#4951
Csak egy szam?:D lol
impudent 2020. 03. 28. 17:32
Előzmény: #4948  impudent
#4949
Szerintem a ceg az osszadossag duplajat eri
impudent 2020. 03. 28. 17:30
Előzmény: #4947  pomperj
#4948
Ez csak egy szam ezzel fogjak a ceget de nem akarjak bedonteni.
pomperj
pomperj 2020. 03. 28. 16:15
Előzmény: #4941  Törölt felhasználó
#4947

En is igy gondolom
ez az eszkozallomany (camion allomany,  telephelyek, kapcsotlatrendszer)
sokkal tobbet er, talan tenyleg erhet 2000-3000Ft/rv is,
csak ne lenne az a betyar magas adossag, 300-380 m EUR, 
amibol az egeszet megvettek es  letrehoztak, de 
ami nem latszik  sehol, csakis a konyvekben
Törölt felhasználó 2020. 03. 28. 16:11
Előzmény: #4942  davidmate85
#4946
Törölt felhasználó 2020. 03. 28. 15:40
Előzmény: #4944  davidmate85
#4945
Nehéz idők járnak, nyilván ez mindenre kihatással van, de ami meg van az meg van.
Ha kell lesz mihez nyúlni.
davidmate85
davidmate85 2020. 03. 28. 15:34
Előzmény: #4943  Törölt felhasználó
#4944
Több száz kamion és pótkocsi 
Törölt felhasználó 2020. 03. 28. 15:17
Előzmény: #4942  davidmate85
#4943
Mi van ott?
davidmate85
davidmate85 2020. 03. 28. 15:14
Előzmény: #4941  Törölt felhasználó
#4942
Budaörsi reptérnél járva nem tűnik biztatónak a helyzet 
Törölt felhasználó 2020. 03. 28. 15:08
Előzmény: #4940  davidmate85
#4941
Dehogy, miért lenne az?
Én komolyan gondolom és remélem, hogy ez a papír sokkal többet ér.
davidmate85
davidmate85 2020. 03. 28. 15:03
Előzmény: #4939  Törölt felhasználó
#4940
Ez most szarkasztikus ?
Törölt felhasználó 2020. 03. 28. 12:19
Előzmény: #4938  impudent
#4939
Remélem a 600-nál meg volt az alja és a következő állomás már 1K lesz.
https://invst.ly/q9lhh
impudent 2020. 03. 28. 11:49
Előzmény: #4937  Törölt felhasználó
#4938
Oriasi logisztikai bazisa is van.
Most mentem el az egyik mellett Dunavarsannál
Törölt felhasználó 2020. 03. 28. 11:46
Előzmény: #4936  impudent
#4937
Egyetértek.
Szerintem is lassan az alját kell, hogy fogja és talán érdemes lenne gyűjtögetni, mert a kamionok járják az utakat, nem beszélve arról amikor a vírusnak vége lesz.
Üzemanyag olcsó, forgalom kicsi ez kedvez a teherfuvarozóknak. SZVSZ.
impudent 2020. 03. 28. 11:24
#4936
A logisztika szállítas létszukseglet es ez a profilja a cegnek.
Humbug ez a 680 ft.
Értéke 3000 ft.
-bubu-
-bubu- 2020. 03. 27. 17:45
#4935
BEFEKTETŐI KÖZLEMÉNY A Waberer’s elhalasztja az éves rendes közgyűlését Budapest, 2020. március 27. – A WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt. (a továbbiakban: Waberer’s) ahogy azt a 2020. március 20-án közzétett közgyűlési meghívóban is jelezte, ezúton bejelenti, hogy a koronavírus járvány okán kialakult helyzet miatt a 2020. április 20-ra tervezett éves rendes közgyűlése későbbi időpontban kerül megtartásra. Amint döntés születik a közgyűlés új időpontjáról, a közgyűlés összehívásra kerül. A Waberer’s a közgyűlési meghívót és az előterjesztéseket a rendkívüli helyzetre vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően teszi közzé. WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt.
OSZLOPOS 2020. 03. 24. 17:20
#4934
Független a cégtől, vannak régi mondások:
"ha valami jó hírre sem emelkedik, esni fog, ha valami rossz hírekre sem esik, emelkedhet."
illetve:
"buy the rumor, sell the news"- ez ugye a pozitív irányra igaz, másik irányba a fordítottja.
ma nem nagyon voltak pánikolók és voltak vevők, pedig minden nap jön valami rossz hír.
a mai képe kereskedés szempontjából nem volt rossz a sok rossz hír fényében/árnyékában.
festina88 2020. 03. 24. 16:33
Előzmény: #4931  harding
#4933
A munkaberr is a valtozoba soroltad?azt fizetni kell akkor is ha nem megy a kamion..
Metwolf
Metwolf 2020. 03. 24. 16:29
Előzmény: #4931  harding
#4932
A céget már maga az adóssága is komoly kihívás elé állította az elmúlt időszakban, erre most még rájött a válság, cégvezető is azonnal lelépett, pótkocsik hegyekben parkolnak, cég haza hoz kb mindent és leállítanak, maguk írták.
harding
harding 2020. 03. 24. 16:10
Előzmény: #4922  modellpapa
#4931
Most biztosan nem csak km alapú a fuvarok elszámolása, ha akár plusz napot kell a határoknál ácsorogni. Másrészről a Wabe költségeinek 80% változó ktg. Ergo, ha nincs fuvar, akkor nincs ktg sem. Ha véget érnek a határzárak, akkor visszaáll a szállítmányozás is a korábbi szintre (kivéve,aki időközben bedobta a törölközőt)
Ezügyben a nagy tőkeerős versenyzők vannak előnyben, szerintem Wabe is ide tartozik.  
modellpapa 2020. 03. 24. 13:50
Előzmény: #4922  modellpapa
#4930
Ja, amit írtam az a nemzetközi vonalra vonatkozik. De a cégen belül az az erősebbik vonal.
impudent 2020. 03. 24. 13:33
Előzmény: #4928  impudent
#4929

nem vesszük bé ezt a sok süketelést a csődrúl meg a többi maszlagot egy 3000 ft ot érő cégrűl.
egyébként a sok pancser itt csődrűl beszél holott nincs is csőd ,úgyanis - hadd jogászkodjak - azt bé köll jelenteni.
de ha csőd lenne az se próbléma mert azért van a csőd hugy rendezze a sorait a cég.
impudent 2020. 03. 24. 13:04
Előzmény: #4924  csibe74
#4928
most bévásárulnak és 4 szeres áron éladják 2000 ért
impudent 2020. 03. 24. 13:04
Előzmény: #4924  csibe74
#4927
most bévásárulnak és 4 szeres áron éladják 2000 ért
impudent 2020. 03. 24. 12:58
Előzmény: #4924  csibe74
#4926
most bévásárulnak és 4 szeres áron éladják 2000 ért
_Macika_
_Macika_ 2020. 03. 24. 12:50
#4925
ha a wab leáll akkor   a fél ország is
szóval kormányzati beavatkozás lehet egy végveszélyben
csibe74
csibe74 2020. 03. 24. 12:41
Előzmény: #4923  gyula1971
#4924
Ilyen szar a helyzet, mi ez a sok vevő a könyvben? Már mint a Wabihoz képest.
gyula1971
gyula1971 2020. 03. 24. 12:38
#4923
Vezérváltás a Waberer'snél A gazdasági vezérigazgató-helyettes veszi át a Waberer's irányítását, miután Robert Ziegler vezérigazgató távozik posztjáról. Csernátony Csaba, 2020. március 24. kedd, 08:04
https://www.napi.hu/tozsdek-piacok/waberers-uj-vezerigazgato-tavozik-a-regi-vezeto.702848.html?fbclid=IwAR0RVS6JZDH-5ImCGPGZw6UwnxZt5HBEZr9XbbKlqrgr2Xjtg60QtbdC7pE
modellpapa 2020. 03. 24. 12:03
Előzmény: #4908  -bubu-
#4922
Az alacsony olajárak miatt lement az üzemanyagok ára, a nagy speditőrök rögtön levitték az alvállalkozók fuvardíját. Mindez társult azzal, hogy visszaesett a termelés. Pillanatnyilag nagy túlkínálat van fuvarkapacitásból a piacon. Január, február amúgy is holt szezon szokott lenni, márciusban pedig a koronavírus megölte a piacot. Kínából a konténerek sem jönnek, így az erre specializálódó fuvarpiac is elkezdett más területre dolgozni ami szintén növelte a túlkínálatot.
Az azonnali piacon nagyon nyomott árú munkák vannak, ráadásul olyan kerül ki oda amivel többet kell dolgozni. (a sz@r melót amit a közvetlen alvállalkozó nem akarja megcsinálni az kerül oda). Ilyenkor ez a baj az FTL munkával. A határokon több helyen hosszú várakozások alakultak ki, áll az autó a fuvardíj pedig futott kilométerhez van kötve. 
Ha valakinek most nincs fix megbízója (pl. termelő cég) akitől direktbe speditőr kiiktatása nélkül kapja a munkát annak még az is nehézséget okok, hogy a lízinget vagy a fizetést kitermelje. A kettő együtt szinte lehetetlen. 
pf2 2020. 03. 24. 10:46
Előzmény: #4878  pomperj
#4921
Egyszerű kis befektetőket is csatlakozom az öreg katonahoz

Topik gazda

resone
resone
3 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek