A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
ERSTE: Egyelőre nem látszik javulás A Waberer’s augusztus 7-én, szerdán piaczárás után teszi közzé második negyedéves eredményét. A veszteség az első negyedévivel nagyjából megegyező, 4,7 millió euró lehet.A nemzetközi szegmensben a cég 300-zal csökkentette a kamionok számát, hogy növelje a kihasználtságot. Ugyanakkor az első negyedévi felhalmozás miatt a második negyedév során csökkent a szállítmányozás iránti a kereslet az Egyesült Királyságból. A kereslet tehát csökkent, miközben a szállítmányozói kínálat növekedett a kontinensen. Ennek hatásaként a megrendelések száma tovább csökkent és az árverseny is fokozódott, így a szállítmányozási árak kissé csökkentek. Mindezek eredőjeként a nemzetközi szegmensben tovább csökkenhetett az árbevétel és az üzemi eredmény. A regionális szegmensben és az egyéb (biztosító) üzletágban pedig stagnálhattak az eredmények év/év összehasonlításban.Mindent összevetve a konszolidált üzemi eredmény megint a negatív tartományba csúszhatott, annak ellenére is, hogy az amortizáció a kevesebb kamion miatt csökkenhetett. Mivel az iparűzési adó árbevétel alapú, így az adófizetés a gyenge eredmény (veszteség) ellenére relatíve magas lehetett.
bizony, bizony! olyan nagy bajba, hogy 3500 Ft-on fel is vásárolják majd a céget! :) Mondjuk. :) De lehet 5000 is. Miért ne! Ha nagy baj lehet, akkor lehet nagy jó is. :) :(
"A Waberer's és annak jogelődje is az érintettek között volt, ugyanis 1997 januárjától kezdődően több ezer kamiont lízingeltek és vásároltak különböző kartell részvevőktől, amelyből eredően jelentős összegű káruk merülhetett fel az Európai Unió versenyjogának megsértése eredményeként. Az ügy viszont évekig elhúzódhat a bíróságon, rövid lezárásra csak akkor számítanak a Waberer'snél, ha peren kívül egyeznek meg az érintett kamiongyártókkal."
Masfel honap alatt az osszes EU konjuktura mutato jot esett. Egesz mas helyzet van ma, mint juniusban volt. Sokkal rosszaabbak a kilatasok. . HA most, amint alapos a gyanu, elindult egy hosszabb lejtmenet a gazdasagokban es a tozsden,akkor...hacsak csodat nem produkal WABE... akkor hamar elfogyhat a bankok hitelezesi es prolongalasi hajlandosaga. WABE nagy bajba keveredhet.
A kamionkartell ügyben a magyar cégekre nézve kedvező, precedens
értékű döntést hozott az Európai Bíróság. Az Európai Bíróság ítélete
megerősítette a magyar bíróságok előtti igényérvényesítést az
európai-szintű kartellek esetén, továbbá kimondta, hogy nincs
jelentősége annak, hogy melyik kartelltagtól vették a kamiont, bármelyik
kartelltag perelhető.
A kamionkartell ügyben a magyar cégekre nézve kedvező, precedens értékű döntést hozott az Európai Bíróság. Az Európai Bíróság ítélete megerősítette a magyar bíróságok előtti igényérvényesítést az európai-szintű kartellek esetén, továbbá kimondta, hogy nincs jelentősége annak, hogy melyik kartelltagtól vették a kamiont, bármelyik kartelltag perelhető. https://www.portfolio.hu/vallalatok/autoipar/egyre-nagyobb-bajban-a-kamionkartell.333401.html Jó hír ez a Waberer's-nek is A Waberer's is hasonló cipőben jár, mint a Tibor Trans, összesen 47,8 millió eurós kártérítési összeget követelnek azoktól a kamiongyártóktól, akiknek korábbi kartellezési tevékenysége kárt okozott a magyar vállalatnak. A Waberer's és annak jogelődje is az érintettek között volt, ugyanis 1997 januárjától kezdődően több ezer kamiont lízingeltek és vásároltak különböző kartell részvevőktől, amelyből eredően jelentős összegű káruk merülhetett fel az Európai Unió versenyjogának megsértése eredményeként. Az ügy viszont évekig elhúzódhat a bíróságon, rövid lezárásra csak akkor számítanak a Waberer'snél, ha peren kívül egyeznek meg az érintett kamiongyártókkal.
ABszolut. Akinek penze van, bolond volna WABE-t venni. Akinek van, azok mar akkorat buktak, hogy mindegy neki...de ha nem adja, legalabb remenykedhet egy ideig. Prima kis allapot. Mi a deadlock megoldasa? . Ekozben a Szallitasi szektornak egyre kevesebb a munkaja, a nemet GDP esik es vele a tobbi is, kevesebb arut vesznek, kevesebbet szallitanak, ugyhogy az meglatszik majd a jelentesen rendesen. A Rajna majdnem kiszaradt, nem mennek rajta at a hajok, alig van mit szallitani azoknak se. Na, majd azutan ha kijottek a szamok, akkor adjak...amennyi, annyiert.
egy kamion ha a fel és lerakó hely közötti részre megkapja az 1 eur/km-t az reális sajnos. utána a következő rakodó helyig a saját költségén megy el. az üzemanyagból valóban lejönnek kedvezmények, jövedéki adó áfa stb. de akkor is sovány.
Én nem írtam, hogy Wabi mit-mennyiért visz, ahogy véleményt sem írtam. Az a díj kb egy EU-n belüli fuvardíj átlag, amivel lehet kalkulálni, ha valaki a "parasztmatekkal" számol. Nekem teljesen mindegy, hogy mit gondolsz, mi a véleményed és tőlem arra költöd a pénzed, amire akarod. Legyen igazad és keress sokat Waberersel.
Persze 30 ezer ft ert Szolnokra leviszi a Wabi a dugig rakott kamiont. Elgurult a gyogyszeretek ? A 400 ft az meg 300 inkabb. Ugyanis 20 ft al olcsobban tankol es az afat is levonja.
nagy hülyeségeket írtál. ki szállít kamionnal 300 ft ért 1 km ert ? olyan hülye nincs. kettő: a wabinak nem 400 a gázolaj hanem sokkal olcsóbb, ugyanis kedvezményt kap és az áfáját is visszaigényelheti
Várjál, ugye nem kell azzal kezdeni, hogy a wabi nem taxis vállalkozás? A fuvardíjak 1 eur/km körül vannak, az általad említett 10 km a wabinak mai árfolyamon 3270 ft bevétel. A fogyasztás 30 l/100 km, a gázolaj 400 ft/l, vagyis 10 km-re 1200 Ft, ami a fentinek 36,7%-a. Papír, ceruza és iskolapad. Meg némi logika....:)
Óvatosan veszegetem, türelemmel megvárom először a féléves, majd a 3. negyedéves jelentést + jövő héten megnézem alaposabban az eddigi számokat, és az alapján döntök majd a továbbiakról.
Kibocsátáskor én is mindenkit lebeszéltem. Most annak az ötödén van kb. Árbevételhez és EBITDÁ-hoz viszonyítva most már nagyon olcsó. Kellene egy válság-menedzsment, aki profit szinten is rendbe rakja, és lazán érhet akár 2-3-szor ennyit.
Leghangosabban tiltakoztam amikor horrorisztikus áron IPO - csináltak Lehet visszanézni , még Erste ZRt ellen is bejelentést tettem MNB - nél hamis kibocsátási adatszolgáltatás miatt ( angol és magyar adatok ,számok eltérőek voltak) Aválasz senki nem ellenőriz semmit , mindenki saját felelősségre jegyezz. és nyugodtan lehet angol nyelvű IPO kibocsátás Magyarországon , legfeljebb kisbefektetők nem értik. CCa 1500 éreztem ugy ez már jó ár , azóta dobálom és dobálom. Price / sales alapján vegye aki akarja.Még kiszórok egy-két száz darabot és vége részemről.
4iG-nak már csak 5-6-szoroznia kellene árbevételét, hogy érhessen annyit mint most, Opus 2.0. Szuper, hogy vannak bennfentes infóid az EST-ről, nekem sajnos nincsenek. Jelen állapotában nem ér semmit, és már van effektíve 35 milliárdos kapitalizációja. Nonszensz. A mostani tőkeemelése törvénytelen, a jogalap nélküli gazdagodás minősített esete. Wabererst még meg kell elemeznem, csak érzésre ér sokkal többet.
Est kiegésziti a NER számitástechnikai megoldását. Állami kíirások 2 szereplője 4IG és EstMédia. Jövőt árazza és megduplázodik az árfolyam egy év alatt Waberer kullog az események után , leépülő cég. Organikus fejlődése kudarc , hitelmutatója magas , szvsz kitermelhetetlen , árfolyam 1000 marad
Ehhez képest Est média jelenleg is effektive csődben van, mivel pénze nincs, csak folyamatos fizetési kötelezettsége. És a piac többre értékeli, mint ezt a 200 mrd-os árbevételű céget. Szerintem ennek a lilvidációs értéke több, mint a kapitalizáció.
tégla 1 : 1000 Waberer csőd sokkal nagyobb mint 1 az 1000 - hez. Bárki vehet részvényt , bárki adhat , bárki felbeszélhet , bárki lebeszélhet : DE NE TOPIC ALAPJÁN KERESKEDJ
egy hitelező bármikor csődbe dönthetné és a keselyűk kiválogatnák a gyöngyöket , a többi meg megy a lecsoba és mégis kit érdekel a papír névértéke a tőzsdén ............... mondjuk az árfolyam az az
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link