Topiknyitó: Törölt felhasználó 2009. 10. 13. 01:02

Tőzsdei szakvizsga  

Sziasztok!



Új vagyok itt a portolio.hu-n. Egyik jó ismerősömtől hallottam valamiféle tőzsdei tanfolyamról.

Úgy értesültem, hogy 5 modulból kell tőzsdei szakvizsgát tenni, persze annak, akit érdekel.

Ezzel kapcsolatban szeretném az itt fórumozó - biztosra veszem, többnyire profi - tőzsdések segítségét kérni. Nagyon megköszönném, ha tudnátok nekem segíteni, mert nagyon érdekel a tőzsde világa, és előbb-utóbb szeretném is letenni a szóban forgó tőzsdei vizsgát.



A következő kérdéseim lennének Hozzátok:

1. Pontosan hány modulból áll a vizsga? Fent jól írtam, jól értesültem, hogy 5 modulról van szó?

2. Hány hónap a tanfolyam időtartama?

3. Közép- vagy felsőfokú végzettséget ad?

4. Hogy működik a vizsga? Milyenek a követelmények? Nagy a szigor?

5. Egyáltalán érdemes-e elmenni a tanfolyamra? Vagy elég csak saját magunk, autodidakta módon otthon felkészülni? (hozzáteszem nem kezdő vagyok, így az alapfokú, de inkább már a középfokú közgazdasági, stb. ismeretekkel nincs gondom)

6. A vizsgán való részvételnek kötelező előfeltétele a tanfolyamon való aktív részvétel?

7. Milyen jegyzetekből kell felkészülni a vizsgára? A kötelező szakirodalomhoz honnan lehet hozzájutni?

8. A vizsgadíjak mennyibe kerülnek (modulonként)?

9. Egyéb költségek, díjak?

10. Hogy néz ki maga a vizsga? Szóbeli vagy írásbeli?

11. Tudtok-e ajánlani 1-2 szuper honlapot, ahol lehet bővebben tájékozódni?

12. Netán van olyan Közületek, aki részt vett/részt vesz egy ilyen tanfolyamon/vizsgán és vannak hasznos jegyzetei?

13. Végülis konkrétan milyen végzettséget ad ez a tanfolyam? Hol lehet/tudok elhelyezkedni vele, ha sikeres a vizsgám? Brókerként el lehet helyezkedni ezzel a tanfolyamos végzettséggel? Vagy más konkrét munkahelyen, munkakörben?



Előre is köszönöm szépen a segítségeteket.

Örülök, hogy itt lehetek! :-)

Majd még jelentkezem.



Üdvözlök Mindenkit!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként: