Még megy egy picit (3%) és annyit fog érni, mint a 6 másik legnagyobb gyártó együtt: Toyota, VW, Daimler, Ferrari, BMW, Honda együttvéve. Ha jól számoltam.
Csak a mai napon több, mint 40 mrd USD-t nőtt a tőzsdei kapitalizációja. A VW csoport teljes kapitalizációja 88 mrd. A Daimler 54,5 mrd. Bármi megtörténhet, de hogy a végén valakinek nagyon fog fájni, az biztos. De hogy eddig nem a "károgóknak" állt a zászló, az is biztos.
Azóta nekem is ez van. Több fázis volt, ahogy megfigyeltem. Volt olyan, hogy eredeti darabszám 2 centes árfolyammal, aztán felszorzott darabszám 2 centes árfolyammal és most éppen nekem is a valódi darabszámot mutatja a régi árfolyammal... Apple részvényekkel ugyanez volt, csak ott 25 centes árfolyam volt sokáig. Ja és mobil appban továbbra is 0 darabot mutat.
Azt nem mondom hogy ma ért a csúcsra, de az biztos hogy nem a legjobb alkalom most venni amikor mindenki egymás lábát tapossa csak azért mert ötödölve lett az árfolyam...
"az autopilot-juk már most is sereghajtó" :D Fogalmazzunk úgy hogy a többiek nagyon nem fognak labdába rúgni mellettük egy jó darabig, mert utcahosszal vezetnek.
ja, disclaimer: nincs most TSLA-m :) vannak most jobb vételek is (jobb risk/reward-dal) 600 USD-t sztem még megnyalja 12 hónapon belül, de már nyögvenyelősen... (vagy lazán :) )
nem a németek fogják lemosni, hanem a konkurencia en bloc... az autopilot-juk már most is sereghajtó a szakemberek szerint (navigant research, ha jól emlékszem...) DE! 2020 egyértelműen a TSLA éve volt (bánom, hogy nem vettem vissza akkor, amikor kellett volna) valószínűleg 2021 már rossz év lesz, de nem biztos. most 300-400 körül lehet a P/E mutatója (Yahoo finance 1200 körülit mutat, de azok kretének...), ami kirívóan magas, de volt már rá példa, hogy "utolérte" a várakozásokat az EPS. ergo battery day-ig biztos hülyeség shortolni, és lehet, hogy utána is még jó ideig... a shortosokat szénné sz..patták már így is... azért hype-olják amúgy a jenkik, mert: 1 ott sokat számít a range 2. azok kb. mindent hype-olnak, ami amerikai :) lásd még: Apple. Az sem olyan jó, mint amilyen a renoméja, de elég műszaki analfabéta van, aki besz..ja. (...és btw. az Android a világ egyik legidiótább OS-e, még a Windows-ra is köröket ráver kreténségben...) de a Tesla cég több hype-nál, mert komoly innovációik vannak pl. az elektronikában, amit beépítenek, vagy pl. drasztikusan lerövidítették a kábelek hosszát (mondjuk ennek olyan hű, de nagy jelentősége azért nincs egyelőre...) vagyis 0-ra nem fog menni, sőt... egy adott szegmens meghatározó gyártója fog tudni maradni... ha másban nem, majd a fuvarozásban fog nagyot alakítani a Semi ill. annak egy-egy spin-off-ja (annak csak egy részpiacán, pl. városokon belül ill. 50 mérföldes körön belüli fuvarozásban...) persze ezeket már rég "beárazta" a piac, vagyis mindig kell majd valami új és új marketinges elem, amire rá tudnak izgulni a népek... utána megint szét fogják shortolni, és nagy lesz a volatilitás (LC+LP strati előnyben...)
Az árfolyam? Esetleg nézd meg? :) Premarketben 456 USD, ami split előtti 2280-nak felel meg. Pénteken 2213-on zárt, tehát +3% jelenleg. Investing.com még nem tud a split-ról, -80%-nak írja. Kíváncsi vagyok, hány Robinhoodos kap szívbajt. :) Bár ezek inkább belevesznek újra, hogy "jé, megint ilyen olcsó"...
Tesla részvény