Már korábban is írtam itt, hogy szerintem a vasút nagy biznisz lesz az elkövetkezendő években...évtizedekben. Reneszánszát éli. A légi közlekedéssel szemben egyrészt olcsóbb (mind a teher, mind a személyszállítás terén), és a szuperexpressz vonatok elterjedése a világon rendesen megszorongathatja a légi közlekedés dominanciáját. Nem beszélve a környezetvédelmi szempontokról...
"de, mivel kuss volt, és nem jött hír a trimanról, így viszont már nem átbszás. lássuk mit tudnak." ettől még nem oltom szét a részvényt, nem hessegetem el a reménysugarakat... :)
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy kritikával élt... :) Engem is zavart a csend, de most reméljük beindul az úthenger és robog a vonat (minden értelemben:)) Közben majdnem elfogyott a 98-as pakk...
ma már nem, de jövő héten 100 fölé kell menni. 124-en hozták a trimant, ami közel 4 milliárdos megbízással működik, lassan jön hír a bb vasúról is, reméljük pozitív. reménykeltő tavasz előtt a papír.
Ez csak az első lépcső!! A plusz erőforrásoknak köszönhetően nagyobb volumenű és értékű projektek megvalósítása a cél a 2020 és 2021 években a TRIMAN Kft. eddigi szellemiségének megőrzése mellett.
Ez itt a lényeg!!!A Homlok-cégek közül a leglátványosabban a Vasútvill teljesített tavaly: 7,3 milliárd forint árbevételt ért el az előző évi 3,1 milliárd forint után, a 676 millió forintos veszteséget pedig 1,8 milliárd forint nyereségbe fordította. A mérlegbeszámoló szerint 1,14 milliárd forint osztalék kifizetését javasolta az ügyvezetés. Az Opten adatbázisa alapján a Vasútvill 100 százalékos tulajdonosa a Csehországban bejegyzett Rafinanz Promotion CZ s.r.o., utóbbiban 75 százalékot birtokol Mészáros veje a cseh cégjegyzék szerint, ennek
Homlok Zsolttal 2016 szeptemberében fordult meg a világ, akkor menesztették a Swietelsky Vasúttechnika Kft. ügyvezetői posztjáról, és azután indult el a vállalkozói karrierje. Hogy a váltásban mennyi szerepe volt Mészáros Lőrincnek, nem tudhatjuk, de az biztos, hogy a felcsúti milliárdossal a vasúttechnikai cég topmenedzsereként is volt alkalma együttműködni, hiszen a Homlok vezette cég kapott megbízást a felcsúti kisvasút építésére, a dél-balatoni vasút 100 milliárd forintos megaberuházásában pedig konzorciumi társa volt Mészáros cégének, az R-Kord Kft.-nek.
Menesztése után, mindjárt 2016 novemberében megalapította saját vasútépítőjét, a Homlok Zrt.-t, majd tavaly nyáron bevásárolt egy csehországi cégbe, 600 ezer cseh korona tőkét emelve, és ezzel többséget szerzett a Vasútvillamosító Kft.-ben (Vasútvill). De a Mészáros-klánnal is közösködik, a tavaly december végén alapított RM International Zrt.-ben az igazgatóság tagja Mészáros nagyobbik leányával, Beatrix-szal együtt. A szekér gyorsan megindult, a Homlok Zrt. még egy éves sem volt, amikor konzorciumi tagként elnyert egy 5,5 milliárdos munkát a MÁV Zrt.-től, a kisvárdai vasútállomás és környezete fejlesztésére. A projektből jutott az apósnak is, Mészáros cégét, az R-Kordot bevonták alvállalkozóként. Legutóbb pedig közösen nyert az após és veje, azaz a Vasútvill és az R-Kord, de már egy jóval nagyobb, 23 milliárdos darabot az észak-balatoni vasútfelújításból.
Mészáros Lőrinc a vejével együtt nyert el egy 23 milliárd forintos állami vasútépítéstHol az após, hol a vej a fővállalkozó.
A Homlok-cégek közül a leglátványosabban a Vasútvill teljesített tavaly: 7,3 milliárd forint árbevételt ért el az előző évi 3,1 milliárd forint után, a 676 millió forintos veszteséget pedig 1,8 milliárd forint nyereségbe fordította. A mérlegbeszámoló szerint 1,14 milliárd forint osztalék kifizetését javasolta az ügyvezetés. Az Opten adatbázisa alapján a Vasútvill 100 százalékos tulajdonosa a Csehországban bejegyzett Rafinanz Promotion CZ s.r.o., utóbbiban 75 százalékot birtokol Mészáros veje a cseh cégjegyzék szerint, ennek
Épp akart írni, hogy kitiltás szagot érzek...de gyorsabb voltál :))) A csávónál kissé elgurult a gyógyszer...ua. tény, hogy valóban történhetne már valami. Vmi kis hírecske csordogálhatna...
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja