Az elemzők hosszabb távon vonzónak tartják a Richtert, ezért ajánlásukat felhalmozásra módosították. A célárfolyamot viszont a korábbi 47 580 forintról 46 310-ra rontották, azzal párhuzamosan, hogy a belföldi értékesítési előrejelzéseiket is lejjebb vitték.
ha valaki venne vagy eladna annyiért, az hogyhogy nincs a legjobb 5 között? - ha egyszer ott lenne a helye? különben meg hogy a fenébe látják egymást a partnerek?
Mivel nagyon nehezen megy a 38 K átlépése, ha egyszer nagy forgival megtörténne, aláépülne vételi bázis, akkor SZVSZ onnantol támaszként is üzemelhetne.
Ezt pszicho-ra alapozom, nem elemzésre, tehát megérzés :-)
hasonló megérzés miatt gondolkodom én is, mert ha itt liftezik 300 és 800 között, vagy nem viszi át tartósan a 38-at, akkor még akár 37-re is visszanézhet? hátha van itt okosabb nálam és tudja, hogy mi a helyzet.
milyen csatornában? kezdő vagyok, csak érzékelek és azt próbálom értelmezni, tudományos elemézeseket nem végzek, nem is értek hozzá, meg aztán az is vagy bejön vagy nem...500dbom van, izgulok
Szerintetek is Molnár lemondása okozta az eufóriát és azért ment fel ricsi és az egis?
Mert ha ez igy van akkor szerintem nem sok jóra számíthatunk a következő időkben főleg ha folytatni akarják a Molnár által megkezdetteket!
Sajnos beragadtam 43600.-ról :-(((((
Van valami tippetek mire lehetne átcserélni hogy esetleg nullszaldós legyek vagy van rá remény szerintetek hogy még augusztus előtt elérje a vételi árfolyamomat???
mindig is azt gondoltam, hogy a ricsinek kifogástalan a menedzsmentje. ehhez képest - amikor kihúzták alóla a regulált piacot - előáll Erik azzal, hogy az új stratégia a hatékonyság növelése.