Írtam a reklamaci@otpbank.hu címre.
Tisztelt OTPbank!
Nagy csalódással és felháborodással vagyok kénytelen reklamációval önök felé fordulni.
OTPdirekt bróker szolgáltatásuk az utóbbi időben alkalmatlan a tőzsdei kereskedésre.
2011. 12. 02.án megbízásokat csak 15-20 perces késéssel tudja a rendszerük befogadni, a gép a weblapról naponta többször kilök, csak nagy nehézségek árán lehet újra bejelentkezni.
Az ésszerűség azt diktálná, észlelve a problémát, Önök megpróbálják azt helyreállítani. De nem ez történik.
A helyzet 2011. 12.05-re még inkább romlott. A megbízásokat szolgáltatásuk nem továbbítja. A weblap használatát a rendszerük megtiltja, kereskedni nem enged. 2011.12.05-én 09.30 perckor vételi megbízásom a sorozatos hibák, a működőképtelenség miatt nem teljesült.
A zavartalan szolgáltatásért Önöknek különböző díjakat fizetek. Önök a szolgáltatásukat nem képesek zavartalanul zökkenőmentesen részemre biztosítani, ebből eredően pénzbeli károm keletkezett. Kérem az Önök hibája miatt elmaradt pénzügyi káromat szíveskedjenek számomra megtéríteni.
Kérem tájékoztassanak az Önök hibájából meghiúsult pénzügyi hátrányom megtérítéséhez milyen adatokra van szükségük.
Amennyiben nem teszik kénytelen leszek más, felettes hatóságokon keresztül jogaimat érvényesíteni.
Üdv: Kovács Lászlóné
Tisztelt OTPbank!
Nagy csalódással és felháborodással vagyok kénytelen reklamációval önök felé fordulni.
OTPdirekt bróker szolgáltatásuk az utóbbi időben alkalmatlan a tőzsdei kereskedésre.
2011. 12. 02.án megbízásokat csak 15-20 perces késéssel tudja a rendszerük befogadni, a gép a weblapról naponta többször kilök, csak nagy nehézségek árán lehet újra bejelentkezni.
Az ésszerűség azt diktálná, észlelve a problémát, Önök megpróbálják azt helyreállítani. De nem ez történik.
A helyzet 2011. 12.05-re még inkább romlott. A megbízásokat szolgáltatásuk nem továbbítja. A weblap használatát a rendszerük megtiltja, kereskedni nem enged. 2011.12.05-én 09.30 perckor vételi megbízásom a sorozatos hibák, a működőképtelenség miatt nem teljesült.
A zavartalan szolgáltatásért Önöknek különböző díjakat fizetek. Önök a szolgáltatásukat nem képesek zavartalanul zökkenőmentesen részemre biztosítani, ebből eredően pénzbeli károm keletkezett. Kérem az Önök hibája miatt elmaradt pénzügyi káromat szíveskedjenek számomra megtéríteni.
Kérem tájékoztassanak az Önök hibájából meghiúsult pénzügyi hátrányom megtérítéséhez milyen adatokra van szükségük.
Amennyiben nem teszik kénytelen leszek más, felettes hatóságokon keresztül jogaimat érvényesíteni.
Üdv: Kovács Lászlóné
OTP részvényesek ide!