Topiknyitó: longforever 2017. 05. 09. 13:28

OTP Mol Richter Certifikát,részvény , certifikát terápiás topikja  

Ha már nem müködik az igazi ide irjunk....
8097.......száguldunk..
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2020. 04. 16. 11:25
Előzmény: #32417  casual
#32420
a low cost modellel az lehet a gond, hogy arra épül, hogy tömegeket utaztatnak, de kis haszonnal.
ny-eu munkásjáratok,  hosszúhétvégés túristák stb.    az utasszám egy darabig nem fog visszaépülni, tehát vagy jóval drágábban kell a jegyet adniuk  (de ezzel tovább csökkentik az utazók hajlandóságát), vagy pedig el kell fogadni, hogy az arany éveknek vége ezen cégek esetében is.
bankos
bankos 2020. 04. 16. 10:54
Előzmény: #32415  casual
#32419
Valóban megéri a figyelmet ez a 2 repülős. Főleg, hogy egy repcsis pakkot is össze akarok állítani. 
Én is sokat olvasok mostanában és hasonlóra van "szükségem"..pszichologia 
5000 2020. 04. 16. 10:53
#32418
Ft szépen jön vissza
casual 2020. 04. 16. 10:53
Előzmény: #32403  TitusPullo
#32417
Wizz az egyik legjobb esélyekkel induló "kicsi", komoly tőkével és működési tartalékkal. Ha ő bedől (nem hiszem) akkor kb. az egész modell bedőlt...
casual 2020. 04. 16. 10:50
Előzmény: #32385  longforever
#32416
Én is teljesen reálisnak látom az említett szinteket. Annyi kiegészítéssel, hogy nem tudom persze, hogy lesz-e annyi. Épp ezért csipegetek már korábban is. Ha a várakozásom beválik, akkor annyi lesz csak a különbség, hogy a csomag egy kisebb része "csak" mondjuk duplázik.
 
Ezt nem konkrétan OTP-re értem, hanem általában. Nem várok aljakra.
casual 2020. 04. 16. 10:45
Előzmény: #32382  bankos
#32415
Konkrét papírokat én nem mondanék, olvashatsz ebben a topikban is sok jó tippet.
 
Pár napja mégis kivételt tettem és írtam én is kettőt: China Eastern és United. Nem hiszem, hogy a légi közlekedés ne lenne fontos ágazat a jövőben. Persze addig sokan ki fognak hullani, de talán Kína legnagyobb légitársasága nem. Bár nem csak ez volt az elsődleges szempont, hanem próbálom "megjósolni" a jövőben várható gazdasági változásokat és azt kell mondjam, hogy Kína előretörése mellett még mindig nem játszanék USA ellen. United az egyik olyan társaság amelyik a legtöbb járatot üzemelteti USA és Ázsia között.
 
De egyébként inkább iparágakban gondolkodok, energia sokszor elhangzik itt, azt igyekszem felülsúlyozni.
 
Helyette inkább elmondom mit csinálok én: rengeteget olvasok, még többet mint eddig. Nem technikai elemzést, meg "kuruzslást" :)
 (bár megvettem Bence Balázs könyvét is, kíváncsiságból, meg hogy az se maradjon már ki, főleg, hogy közel fél áron jutottam hozzá, aztán a "jó" vételekre hajtok mindenhol :D)
 
Hanem inkább rengeteg történelmet, hangsúlyosan gazdaságtörténetet, rengeteg pszichológiát, elsősorban fejlődéspszichológiát. Idegtudományt, elsősorban kognitív idegtudományt. És még sorolhatnám...
 
Én azt hiszem, itt lesz a megoldás. 
 
Mert a legfontosabbat ne felejtsük el: nekem nem azt kell kitalálnom, hogy melyik cég éli túl a válságot, melyik fog felvirágozni vagy melyik elhullani. Hanem azt, hogy a többi ember mit fog erről gondolni.
tomi140
tomi140 2020. 04. 16. 10:37
#32414
mit csinál ma ez a mol? völgylehellet erővel és forgalommal itt emelkedik...hmmm...
bankos
bankos 2020. 04. 16. 10:28
Előzmény: #32409  kukacponthu
#32413
Melyik bank és olajos cég konkrétan?? 
kukacponthu 2020. 04. 16. 10:27
Előzmény: #32410  stolz
#32412
Ahogy egy Netflix sem...
kukacponthu 2020. 04. 16. 10:26
Előzmény: #32408  stolz
#32411
Persze, megvan ez a resze, ez nem vitas!
stolz
stolz 2020. 04. 16. 10:26
Előzmény: #32407  kukacponthu
#32410
Egy favebook persze nyilván nem sokat ad a gazdasághoz..
kukacponthu 2020. 04. 16. 10:26
Előzmény: #32406  bankos
#32409
USA nagybankok es olajos cegek, nekem ezek vannak figyelolistan ill. Arcelormittal, agyonvagtak es eddig sosem hagyott cserben, ha vettem.
stolz
stolz 2020. 04. 16. 10:25
Előzmény: #32407  kukacponthu
#32408
Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy a gyártást szinte mindenhol számítógépek vezérlik, így a chipgyartok, szoftverfejlesztok szerves részei a gazdaságnak..
kukacponthu 2020. 04. 16. 10:23
Előzmény: #32398  stolz
#32407
Persze, nagy sztori a FAANG, de effektiv termelest - az Apple kivetel - nem ad hozza semmihez, egy bovitett es komplex szolgaltatas mindegyik, persze pont annyira a mindennapunk resze, mint az auto, a nehezipar vagy a repulo.
Nem konnyu ezt most megitelni, de nem gondolom, hogy mondjuk egy Nvidia tobbleterteket tud produkalni egy autogyartoval szemben ergo nem er tobbet, meg ha az arazas nem ezt mutatja...nem tudom szebben korbeirni, de szerintem erted, mire gondolok!
bankos
bankos 2020. 04. 16. 10:23
Előzmény: #32401  stolz
#32406
Jaja várunk. De az biztos, hogy csinálok egy pakkot csak repülő meg hajósokból, nagy kockázat, de ha bejön nagyot szól. Nyilván még állnak ég a kp nagyon, szar lesz a jelentés is majd. De csődbe menni nem fog az összes, már ha egyáltalán lesz ami csődbe megy.... De fognak repülni, meg hajokazni az emberek... És szét vannak verve a részvények
stolz
stolz 2020. 04. 16. 10:23
Előzmény: #32404  TitusPullo
#32405
Mire gondolsz?
TitusPullo
TitusPullo 2020. 04. 16. 10:23
Előzmény: #32403  TitusPullo
#32404
Felteve ha nem lesz ez az uleses baromsag
TitusPullo
TitusPullo 2020. 04. 16. 10:22
Előzmény: #32401  stolz
#32403
Wizzt figyeld, a fél házat beleteszem, ha eljön az ideje
stolz
stolz 2020. 04. 16. 10:20
Előzmény: #32395  kukacponthu
#32402
És abban igazad van, hogy a gazdaságot ezek mozgatják, de az indexeket meg a techpapírok...
stolz
stolz 2020. 04. 16. 10:19
Előzmény: #32399  bankos
#32401
Boeinget én is figyelem, de ennyit nekem nem ér...

Topik gazda

longforever
3 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek