Topiknyitó: ________ 2012. 10. 18. 19:39

ORBÁN TAKARODJ !!!  

Ez a topik azoknak a jóérzésű, jóravaló, szorgalmas magyar embereknek jött létre, akik megunták az elmúlt két év:

- gazdasági barkácsolását

- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait

- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését

- gazdasági visszaesést

- korlátozott szólásszabadságát

- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését

- az ellenség nélküli szabadságharcát

- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait

- stb......



magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy



ORBÁN TAKARODJ!!!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Karvalytokes
Karvalytokes 2020. 04. 20. 16:28
Előzmény: #9677  salve
#9679
Bizony.A privatizációs szerződésben a  németek vállalták hogy a vezetőséget  nem bolygatják.
badsector1
badsector1 2020. 04. 20. 16:25
Előzmény: #9677  salve
#9678
"megsúgom: full szocialistát, és kórusban fujjolták az Antallkormányt,"
  
Azért mert agresszívoskodsz még továbbra sem igaz amit írsz.
salve 2020. 04. 20. 16:20
Előzmény: #9675  badsector1
#9677

ökörségeket írsz
vidéken nőttem fel, a kisujjamban van egész mivel két kezemen sem tudnám megszámolni, hány vidéki újságírót ismertem:
az 1990 ben Axlnek átjátszott , addig megyei pártbizottsági tulajdonban lévő szerkesztőségek (napilapok) mit gondolsz, miylen irányvonalat vittek?
megsúgom: full szocialistát, és kórusban fujjolták az Antallkormányt, te szerncsétlen, tudatlan badsector!
tehát jó nagy okosságnak gondoltad de de jó nagy marhaságot írtál :-)
mezga_geza 2020. 04. 20. 16:12
Törölt hozzászólás
#9676
badsector1
badsector1 2020. 04. 20. 16:11
Előzmény: #9667  salve
#9675
Axel Springer, Bertelsmann tehát német szoci mamutcégek nem egyenlő az mszp-vel, szdsz-szel
A KESMA viszont egyenlő a fidesszel.
  
Na ezt ízlelgesd.
  
Sőt az RTL sem ellenzéki csak azért mert ott olyan hírek is megjelenhetnek ami a köztv-n nem.
mezga_geza 2020. 04. 20. 16:10
Törölt hozzászólás
#9674
salve 2020. 04. 20. 16:06
Előzmény: #9657  Peterbond
#9673

"Az egész média esetében nem csinál mást a Fidesz csak tolja a "na de a másik" érvet. Meg se próbálja védeni a hamisításokat, hazugságokat."
de, megpróbálja megvédeni, sőt, sok esetben be is bizonyították, hogy
1. éppen a másik odlal hazudott - a probléma veletek van és volt, mert ha nem nézitek olvassátok a fideszközeli médiát akkor nem tudjátok, -hatjátok meg, hogy x vagy z korrupciós vádnak mi volt a cáfolata és mikor miben mennyit hazudott /hallgatott el akár a 444 akár az index akár a hvg  -ez struccpolitika a részetekről, de ez legyen a ti bajotok,
2. lehet ismételgetnetek azt a bullshitet, hogy "azért nyer 2010 óta a fidesz mer lenyúlta a médiát és abban hazudik" - ám egy lényeges apróságot elfelejtetek:
az átlagválasztó nem hülye, már 1990 előtt sem volt az, márpadig 1990 előtt hiába volt 100% os médiatúlsúlya az Mszmp-nek azaz semmiylen ellenzéki média, sem internetes sem papír, sem közösségi NEM létezett - MÉGSEM hittek neki az emberek!
nektek tehát az bajotok, hogy hülyének nézitek magyar választót (ahelyett hogy elgondolkodnátok rajta, esetleg veletek nincs-e vmi baj?..) amikor azt hiszitek, hogy az mindenkinek bármit elhisz kapásból és az orránál fogva vezethető
a valóság ezzel szemben az:  1. akármekkora médiatúlsúlya lehet egy országban bármiylen színű kormánypártnak - ha a tettei nincsenek összhangban a szavaival / médiaüzeneteivel, akkor menthetetlenül megbukik, mert a választó nem hülye és rájön, hogy átverték!
2. hiába van mondjuk csak 10 vagy 20 % médiafelülete egy vezető ellenzéki pártnak - ha az ő üzenetei az igazak (mert ő nem hazudik), akkor annak nagyon gyorsan híre megy (a Kádárrendszerben is így volt!) és ő fog győzni a választáson, hiszen nála van a hitelesség!
nos sorry, ez a 2. pont nem megy az ellenzéknek immár 10 éve!
salve 2020. 04. 20. 15:51
Előzmény: törölt hozzászólás
#9672

bocsi de óriási butaságot írtál:
Széles Gábor a legvadabb gyurcsánykorszakban alapította az Echo tévét, amikor állami reklám vagy hirdetési bevételeket egy fillért sem kapott, nem is kaphatott, hiszen jobboldali volt az Echo tv is, és Magyar Hírlap is (ami szintén megvett és ami szintén veszteséges volt mert szintén nem kaphatott állami hirdetést)
ezért kellet saját zsebből finanszíroznia mindkét céget!
salve 2020. 04. 20. 15:46
Előzmény: törölt hozzászólás
#9671

itt nem a cáfolat - nem cáfolat kérdéskörön van a lényge, hanem azon:
ha szociknak fontos volt a média (pl. Népszabadság, Szabad Föld vidéki lapok), akkor miért nem tettek meg mindent azért, hogy ezek mind az övék is maradjanak?
szsbad piac volt és van, nem?
mégis eladták a Népszabit egy osztráknak, pedig előtte döntő szavuk volt a tulajdonosi körében
és így tovább: 8 évig voltak kormányom 2010 előtt, tehát ne a fideszen kérd már számon azt hogyha töketlenek voltak, hanem kérdezd megy gyurcsányékat, hogy lehettek ekkora gazemberek (a baloldali érzelmű szavazóbázisuk nevében kérdezem ezt, mert hidd el hogy így gondolkodnak), hogy hagyták nem baloldali kézre jutni a korábbi saját médiacégeiket?!
mezga_geza 2020. 04. 20. 15:46
Törölt hozzászólás
#9670
salve 2020. 04. 20. 15:42
Előzmény: #9664  Törölt felhasználó
#9669

a Klubrádió álláspontja a védhetetlen, ugyanis hazudik nektek éjjel nappal egyaránt arról, hogy neki valóban szüksége van-e arra, hogy  kolduljon tőletek meg a szerencsétlen baloldali kisnyuggerektől évente 2x tízmilliókat, ugyanis:
2009 ben az az Arató András vette meg, akinek a Népszabadság "top 150 leggazdagabb magyar, 2010" című kiadványa szerint 2009-ben 8,7 milliárd Ft os vagyona volt, ami 2010-re 300 m-val, már 9 milliárdra nőtt - így a kiadvány szerint már akkor is a 65. leggazdagabb volt a listán
ez az képmutató gazember megeteti veletek évről évre azt az aljas hazugságot egy kész átverés show keretében, hogy egyik főtulajdonosként nekik ne lenne annyi pénzük, hogy fenntartsák a Klubrádiót..
és akkor nézzük meg az egykori Echo tv-t: azt Széles Gábor hozta létre  teljesen a magánvagyonából, hogy legyen végre a nembalos értékekek képviselő tv is. és vesztességessége dacára(!) végig a saját cégei eredményeiből félretéve-gyűjtögetve tartotta fenn több mint évtizedig úgy, hogy egyszer sem volt 10 cm vastag Arató-féle krokodilbőr ar arcán hogy azt hazudja a nézőknek, "adjatok má pénzt mer ha nem adtok, akkor be kell csukjuk a tévét" -hanem kipótolta a nem kis veszteségeket saját zsebből..
no ennyi a különbség a képmutató és a tisztességes médiatulajdonos között és semmi más, ok?!
mezga_geza 2020. 04. 20. 15:34
Törölt hozzászólás
#9668
salve 2020. 04. 20. 15:31
Előzmény: #9665  badsector1
#9667

tudom hogy egy cseppet sem zavarnak a tények, de emlékeztetőül:
az összes megyei napilap 99% a, Mészárosék térnyerése előttig , 1990 óta baloldali szatelittulajdonosok kezeiben volt (Axel Springer, Bertelsmann tehát német szoci mamutcégek  és társaik akiknek a rendszerváltáskor a posztkommunista mszp átjátszotta őket)
tehát ízlelgesd: aki jobboldalinak érezte magát (vagy legalábbis nem baloldalinak tehát a pártnélküliek is ideértendőek), az a nyomtatott sajtóban nem jutott független újsághoz! a Népszabadság ugyanis vidéken is mindent vitt a már szintén  baloldali megyei lapokra ráerősítve, (a Szabad Föld című hetilp is az övék volt persze)
a kép tehát úgy fest: 1990-től kb. 2013-ig baloldali kézen volt a vidéki nyomtatott sajtó 99% a - ez így nagyjából 23 év volt.
majd, immár  kb 7 (!!!!) éve, (de a Kesma még tudtommal nincs is 7 éves) megjelenhetett a nembaloldal is a vidéki írott sajtóban, mint tulajdonos - ez szerinted rendben van és egyensúlyi állapot? az lenne, ha úgy kezdenék veled holnaptól egy rövidítéses teniszjátszmát, hogy már az elején tisztázzuk és neked el kell fogadnod, hogy már kezdéskor 23:7-re én vezetek?!
végül megsúgom: a nyomtatott sajtó szerepe rohamosan csökken,  és ez már a vírus előtt is így volt, hogy egyre kisebbek a példányszámok, a vevő és az előizető is, annyira előretört és mindent visz ma már az online média - ahol tagadhatatlan tény, hogy a nemfidesz oldal óriási fölényben van (lásd Index amelyre a 2018 as választás napján ápr 8-án annyian kattintottak országszerte, büszke is volt rá a cég ezt ők maguk írták meg - mint az összes többi híroldalra együttvéve - az index pedig sajnos köztudott hogy nemcsak manipulátos és keményen szélsőbalos hazugsággyár, de sajnos tényleg piacvezető is..
vincit 2020. 04. 20. 13:56
#9666
Beszéljünk inkább a könyvekről, A legtöbbet értékesített könyvek között alig van jobboldali! Kb ötször annyi Moldova könyvet adnak el mint bayert. Elég ebből! Adjanak  az érettségizőknek ajándékba bayer könyvet. Megnézném, miként tudna a Frei a sikerlisták élére kerülni ha 90 e érettségiző megkapná a bayer könyvét! Kötelezzék a deichmann-t, hogy a pénztárnál árulja a mein kampfot jó látható helyen.
badsector1
badsector1 2020. 04. 20. 13:52
Előzmény: #9654  salve
#9665
"ez bullshit, meg kéne tudni tényekkel aláámasztanod az érveidet
de nem tudod, ezért nyomod a bullshitet"
  
Kesma kormánypárti.
Mondja az ellenzéki oldalon hasonló méretű médiabirodalmat!
Törölt felhasználó 2020. 04. 20. 13:47
Előzmény: #9654  salve
#9664
Az a helyzet, hogy a klubrádió adományokból tartja fent magát a közmédia pedig a befizetett adóból.
Így ha még igazad is lenne bármiben is, akkor sincs igazad. Védhetetlen az álláspontod.
mezga_geza 2020. 04. 20. 13:29
Törölt hozzászólás
#9663
mezga_geza 2020. 04. 20. 13:29
Törölt hozzászólás
#9662
johann 2020. 04. 20. 13:28
#9661
Szegény focisták, mindjárt elkezdem őket sajnálni:
https://index.hu/sport/futball/2020/04/20/magyar_futball_fizetescsokkentes_szocialis_segely_hivatasos_labdarugok_szervezete_hlsz_horvath_gabor/
Segítsük ki őket gyorsan, az új munkanélküliek helyett.

Topik gazda

________
________
2 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek