Ez nem cinizmus.... Ez aljasság és/vagy CINKOSSÁG! Illetve marad még az OSTOBASÁG! Egyik jobb mint a másik. A szorgos és törekvő hülye is nagyon veszélyes.
Ha egy vasútvonalat 4szeres áron újítanak fel, az azt jelenti, hogy ha nem lopnák el a 3/4-ét, akkor 4szer hosszabb szakaszt lehetett volna abból a pénzből felújítani.
Kibaszott unalmas és szánalmas már ez a terelős cinizmus. Lopás = valós ár feletti szerződés a valós verseny nélkül kiosztott közbeszerzéseken. Pont. Ettől még lehet minden szép és jó, csak: 1. ugyanabból a pénzből többet lehetett volna, 2. kevesebb pénzből meg éehetett volna csinálni. Csak hát szükség van a lóvére magánbirtokok építésére, luxusjachtok vásárlására, külföldi focicsapatok kitömésére.
ORBÁN TAKARODJ !!!
szerda, 17:45
#45371
" Valahogy így működik ! Ez így tökéletes? "Az M6-os autópálya
hiányzó szakasza épül...Bóly és Ivándárda (országhatár) közötti 20
kilométeres szakasz összköltsége 88,6 milliárd forint... A horvát oldalon a bosnyák határig is a Strabag építi az autópályát, negyedannyiért...! ???....? Nálunk 4,4 milliárd forint egy km, a horvátoknál ugyanez 1 milliárd km-enként...!Nem tudom a matek hogyan jött ki, mert az egész munka azonos földrajzi körülmények között zajlik...!"
Olyan patika, hogy amikor hétfőn mentünk rajta kifelé, előttünk egy kamion akkorát billent egy kátyúba hajtva hogy úgy nézett ki egy pillanatra hogy oldalra borul a rakomány. Itt Ausztriában, na itt patika.
A másik, hogy baleset és baleset között is különbség van, ennek a két embernek a halála egyértelműen az út elhanyagolt állapota miatt következett be és ezen az útszakaszon sajnos már nem ez a két halálos eset történt amit egyértelműen az úthálózat rossz állapota okozott. Karácsonyt meg nem értem miért keverted bele ebbe, semmi köze ezekhez a halálos balesetekhez.
Tévedésben vagy, de az is lehet, hogy szándékosan hazudsz! A magyar utak drasztikus romlása a fidesz-kormányzása alatt kezdődött, 2010 előtt nem volt ennyire rossz állapotban a magyar úthálózat mint napjainkban. Nem kell bemutatnod nekem egyetlen magyar utat sem, tökéletesen ismerem a katasztrófális magyar úthálózatot. 2010- után csak foltozzák az utakat és nem költenek rájuk eleget. 2-3 éve Tatabánya előtt az M1.-en hónapokon keresztül félméteres kátyúk voltak... ezt is kend a szocikra..
A közutak minősége országszerte csapnivaló évtizedek óta és nem csak Szolnoknál, a többi útszakaszon is sokan meghalnak sajnos, de hogy lehet valaki ennyire elvakult és megszállott, hogy a közúti balesetben elhunyt áldozatokért is egy politikai pártot okoljon? Ha 2022 után a jelenlegi ellenzéki összefogás fog kormányozni, akkor senki nem fog meghalni a 4-es főúton és minden útszakasz tökéletes állapotú lesz? Jelezném, hogy a 81-es főút ugyanúgy szar és a 13-as főút is, sokan meghaltak ott is, így volt ez 2010 előtt is és ez lesz még nagyon sokáig, teljesen mindegy ki lesz kormányon. Ha ezentúl Budapesten meghal valaki közúti balesetben, akkor Karácsony a felelős vagy még Tarlós, illetve ha még az utóbbi, akkor az előbbinek mennyi időt kell a hivatalában eltölteni, hogy azt tudjuk mondani, a budapesti közúti balesetben elhunyt áldozatokért Karácsony Gergely és csapata a felelős? Ha összeszámolom, hogy 2006 és 2010 között hányan hunytak el közúti balesetben az útburkolat állapota miatt, akkor ezt kenhetjük Gyurcsányra vagy azért is a Fidesz a hibás? Feleseleges politikai okokat keresni ebben, rendszerszintű és szakpolitikai probléma, amit egy sima kormányváltás nem fog megoldani. Ha szerinted az ellenzék jobb lesz, szeretném látni a programot, hogy mikor, melyik útszakaszt újítják fel, mikor adják át és kb. mennyi pénzt szánnak erre a projektre vagy elégedjünk meg annyival, hogy minden jobb lesz és kész?
Törölt felhasználó2021. 08. 05. 05:17
#45390
2019 áprilisától az év novemberéig, vagyis több mint hét hónapon
keresztül figyelték meg a Pegasus kémszoftverrel a korrupciós ügyeket is
feltáró bűnügyi újságírót, Csikász Brigittát – írja a Direkt36. Az oknyomozó portál szerint az újságíró telefonjának technikai elemzése egyértelműen kimutatta a kémszoftver nyomait.
Törölt felhasználó2021. 08. 05. 05:11
#45389
1. komment- "Vigyázzatok
nagyon magatokra, Szolnoknál a 4-esen ismét gyilkolt a kiváló útminőség
amiért nyomjuk be rengeteg útdíjat a semmire. Nyugodjon békében a két
kolléga!" 2.komment-"Köszönjük a fidesznek a jó utakat!" 3.komment-"Nagyon szomorú! Nyugodjanak békében!" Vajon hány embernek kell még meghalni ahhoz, hogy az elhanyagolt úthálózatot végre felújítsák? Sajnos nem az első eset amikor a kátyúk miatt emberek halnak meg és családok omlanak össze a lelki traumáktól. Most 2 magyar kamionos életet követelt a rossz magyar úthálózat és ezzel még mindig nincs vége.
Nem jellemző Szlovákiában a kettős állampolgárság, mert aki felvesz egy más állampolgárságot is, az elveszíti a szlovákot. (Lehet, hogy példátlanul szigorú, és nem is állna ki minden vizsgálatot, de lehet, hogy a trianontól való régi félelem is benne van a szlovákok részéről). 2010 óta 134-en veszítették (csak) el a szlovák állampolgárságukat emiatt. (A cseh miatt 872-en, a német miatt 849, osztrák miatt 570). Már csak ezért se kell félni a szlovák átszavazás miatt. Élhetnénk velük szépen békében, de az nem Orbánék műfaja.
Kövér már majdnem megtette ma Szlovákiában. Mondjuk tőle ez megszokott, de lehet, hogy ez a durvuló őrület szándékos, és tudatos terelés a belső bajokról. A szlovák külügyminiszter és a házelnök is kiakadt: https://telex.hu/kulfold/2021/08/04/kover-laszlo-szlovakia
Sok ész nem kell hozzá. Vannak építőcégek, akik elvégzik a munkát x-ért. Lőci megnyeri a projektet 3x-èrt, kifizeti az építőt, és 2x marad a zsebben, úgy, hogy azt se tudja, hogy hol ki mit csinált.
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!