Topiknyitó: hekki 2024. 05. 02. 13:48

NUTEX részvényesek topikja 2024  

Sasa bezárta, ide lehet jönni folytatni az eszmecserét.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
debepe 2024. 11. 22. 20:25
Előzmény: #3618  todavia
A jó irany egyébként - és ebben biztosan egyetértünk - ha összefog a kisreszvenywsek kritikus tömege. Csak mivel nincs KELER megfeleltetés nem ismerik egymast a kisreszvenyesek. A fórumon bármilyen kezdeményezés indul azt csírájában elfojtja a sötétség (Qwerty), gőgös rosszindulat (Símen) sértettség (6or) csak igy a teljesség igénye nelkül. A zárójeles nevek csak a kepzelet szülemenyei. Senki ne vegye személyeskedésnek.
debepe 2024. 11. 22. 20:18
Előzmény: #3618  todavia
Az elmúlt evek ismereteben el tudod kepzelni hogy csereklei huber es a reszvenyesek egy irányba mennek? Latod a fényt az alagút végén. Én most nem. Pedig lehet hogy nincs messze csak megint kanyarban vagyunk.
Én sem szeretem a mindig jogaszkodást. Sőt egyáltalán nem szeretem mert mérnök vagyok és nalam az 1+1 az kettő. De itt most a cég egyfolytában a jog szélein autózik. Mindig mindent meg tudnak magyarázni hogy az nem úgy volt ahogy a racionális többség értette. Lehet hogy jogasz kell ellenük. Lehet hogy ez vezerli a kollegát es nem ominózus feljelentgető.
todavia 2024. 11. 22. 20:09
Előzmény: #3616  debepe
depepe, köszi amit írtál, én is értem a te álláspontodat. Nem hibáztatlak, csak szerintem ez nem jó irány, én már a társasházban sem bírtam, aki mindig jogászkodik, akadékoskodik, meg feljelentget pedig csak inkább el kellene fogadni, hogy nem vagyunk egyformák és együtt kéne működni. Itt is ez a helyzet, a részvényesek és a menedzsment is szét kaszálhatná magát, ha normálisan egy irányba menne mindenki. persze nem szó szerint mindenki, az lehetetlen, de legalább a nagyobb részvényesek, akiket érdekel a Nutex. Ha egymás ellen megyünk, akkor meg senki nem keres. Pedig nekem úgy tűnik, hogy valójában jót akar itt mindenki.
Qwertzuio
Qwertzuio 2024. 11. 22. 20:06