Srv: mivel a következő egy két évben beruházási tevékenység van, ezért nem lesz srv. Az osztira fizettek 200 mrdFt-t, részvényenként 250 ft, így a horvát 100-150 mrdFt, amit ígéret szerint kifizetnek majd a részvényeseknek, szóval akár 150 Ft is lehet. Pluszban, vagy rendkívüliben. Erről megy a beszélgetés...
Horvát pénzek hazahozatala" Mol részvényeseknek kb. 100-120 forint osztalékot jelenthet ( további 50 millió EUR követeléssel együtt számítva ). Így jó? falusi öregasszonyos módra
Nincs egyetlen egy sajtó orgánum mely utána járna miért nem fizetnek horvátok a Molnak jogerősen megítélt 235 millió usd kártérítést ill. jelenleg miként áll ez az ügy!!! Aki a topikot olvassa többet tudhat erről,mint a széles közvélemény. Katasztrófális a teljes gazdasági és politikai sajtó-média munkássága.
-Erste:-Úgy tűnik, hogy a MOL árfolyama beszorult két szint, 2.800 és 2.868 forint közé. Mindezt annak ellenére, hogy az MACD két hete vételi jelzést adott. Igaz, ez a negatív tartományban történt, ami ilyenkor kisebb jelentőséggel bír. Egyelőre úgy tűnik, hogy marad a tartományon belüli mozgás.Támasz és ellenállás szintek
Eddigi tudásunk szerint a Mol és Horvát kormány között három per van folyamatban. Egy a kártérítési összeg nem teljesítése kapcsán, kettő pedig gazdasági károkozás okán . Alakul ez szépen. Nagyjából 230 millió dollár kártérítés jogerős, ha jól emlékszem , a másik két per összesen kb. 50 millió EUR követelés. Csak megjegyzem itthon nem ennyire harcos Mol a kormánnyal szemben.
Sziasztok! A múltkor valaki feltett egy linket, ahol meg lehet nézni a Mol-ra nyitott short állományt. Esetleg fel tudná tenni ismételten. Előre is köszönöm szépen.
Én a MOL-nál a Buy and Pray stratégiával hasunálom... És ultra hosszútávra tartom a nyugdíkorhatár eléréséig ... :) Amit várhatóan soha el nem érhetek majd, így valószínűleg a MOL részvényeimet az örököseim adják majd el, várhatóan 2900-3000,- árfolyamon :)
Igen, én is így gondolom, a jövedelemtermelő-képességgel nincs gond, inkább csak az elvonásokkal. Befektetőként komolyan aggaszt a túlzott kormányzati befolyásolás és sarcolás. Emiatt nem merek MOL -t tekintve befektetőként viselkedni (értsd buy and hold minimum 5 évig), inkább csak traderként. Traderként viszont csak féléves, 1 éves elköteleződésben tudok gondolkodni. Ebből a szempontból az utóbbi pár évet TA alapon vizsgálva jutottam arra a stratégiára, hogy oszti után várok egy kedvező beszállót, és oszti előtt dobom a papírt. Persze, én is szívesebben ülnék benne évekig, ha nem lenne ennyi kérdőjel.
Sikítok! Ez már megint kivel fizettet meg mit?https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240621/orban-viktor-alakul-a-terv-a-haboru-nyerteseivel-fizettetjuk-meg-a-brusszeli-birsagunkat-693833
Ez nem a szemétszállítás díjáról szól, hanem az EPR díjakról. A szemétszállítás díja, amit te, én és mindenki más is fizet, eltöprül hozzá képest. Egy pici cégnél (évi nettó kb. 700 milliós árbevétel) dolgozok, aki importál sok féle cikkelt. Többek között az EPR nyilvántartásért és bevallásért is felelős vagyok. Csak tavaly 4 milliót kellett fizetnünk a MOHU -nak, és tavaly ugye csak a második félévben működött a rendszer. A kuka díj max. egy tízmilliárdos tétel lehet, a háztartások számát tekintve (kb. 3,8 millió). Vállalkozásból van kb. 2 millió, nyilván nem érint mindenkit az EPR de a többséget igen. Oké, ezek a vállalkozások is fizetnek szemétszállítási díjat, de ez még mindig aprópénz.
Én a kuka koncesszióban már viszonylag rövid/közép távon is komolyabb pozitív irányú elmozdulásra számítok. A szemét elég nagy üzlet, elképzelhetetlennek tartom, hogy azért írták ki a MOL-ra az egészet, hogy veszteséges, vagy nullás legyen a buli. :) A szemétszállítás egy kötelező közszolgáltatás, kvázi bármennyi is lesz a szemétszállítás díja, azt ki KELL fizetnie minden háztartásnak, szerződést is kell kötnöd a szolgáltatóval. A választások miatt nem húzgálták felfelé az árakat, de ez szerintem hamarosan megtörténik. Aki hosszabb távon gondolkodik a MOL-ban, annak sztem egy tuti buli.
Én azt nem értem, hogy miért nem promózzák agyba-főbe a kidobott gumi abroncsból aszfaltot gyártó Mol leányvállalatot. Alapanyag ingyen van, sőt fizetnének, hogy elhozzák. A végtermék aszfaltért szintén fizetnek. Közben, környezet tudatosság, fenntarthatóság, grüne punkt mantra. Dőlhetne a ZS.
Hát igen az nem segít hogy olajat talál Turán napi 1000 hordós kitermelés,komoly hírek kellenének pl. felvásárlás,srv,speckó osztalék 400+Ft!Vagy nem tudom!Poliol üzem is kevés!Hulladék koncesszió nagyon nagy veszteség még mindig és kérdéses hogy mikor lesz nyereséges,ha egyáltalán az lesz -e....
-A Mol árfolyama szintén megpróbált a kétszáz napos mozgóátlag alól felfelé kitörni, de eddig nem járt sok sikerrel. Az árfolyamkép nem túl erős, a trendcsatorna alján található, ha a kurzus lefelé lép ki a csatornából, viszonylag nagy tér nyílik meg alatta. Az elemzői konszenzus célára azonban a jelenlegi kurzushoz mérten 25 százalékkal magasabban található.A húsznapos mozgóátlag már elérte a kétszáz napost, az ötvennapos pedig közelíti. Kellenének a pozitív hírek, hogy a befektetői bizalom erősödhessen, mert a technikai kilátások nem adnak rá okot. Sajnos az eddig megjelent információk, úgymint a nemzetközi olaj- vagy gázárak alakulása, illetve a finomítói marzsok jelentős esése, valamint a különadók rendszere nem segít a befektetői bizalom helyreállításában. Azért vannak pozitívumok is, hiszen a kiskereskedelem ársapka nélküli teljesítménye jól alakult, a lengyel és a szlovén tranzakció több mint 700 üzemanyagtöltő állomás bekapcsolását vonja magával, jelentős hozzájárulással a következő eredményhez. Feltehetően jövőre is célszerű lesz fenntartani a cég rekordmértékű osztalékfizetését a befektetői bizalom megőrzéséhez. A regionális versenytársakkal összehasonlítva az árazásban nincs jelentős eltérés. https://www.vg.hu/penz-es-tokepiac/2024/06/otp-nagyobb-arfolyamkorrekcio-johet-az-otp-nel
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.