Vettem ma megint OMV-t! A brent lement, de a szakértők 100$ feletti olaj àrat vízionàlnak. A MOL àràra a kormànynak nagy befolyàsa van, ezért ami van tartom, de többet egyenlőre nem veszek.
Jó napot!-Erste:-A 200 napos mozgóátlag fölött oldalazás tapasztalható a MOL-nál, és egyelőre nem látszik, hogy mi mozdíthatná ki ebből a részvényt. Így a következő napokban is folytatódhat az oldalazó mozgás, melynek felső éle 2.816 forintnál, alsó éle pedig a 200 napos mozgóátlagnál van, mely jelenleg 2.755 forinton áll.Támasz és ellenállás szintek
Egy értékpapír számlát kell nyitni a banknál, majd azért kérnek tőled számlavezetési díjat negyed évente,egy évre lebontva a rajta tartott értékmennyiség függvényében.pl.10000000 kb 5000 ft. negyed évente.
Törölt felhasználó2023. 10. 01. 20:01
#358389
Az OTP-nél a Mol részvénynek egy év alatt menyibe kerül a számlavezetési ( tárolási ) díja?
-Equilor heti:--Célárfolyam-emelés és csökkentés is érkezett a héten a Mol papírjaira. A Wood & Company 3810 forintra növelte célárfolyamát a korábbi 3590 forintról, az ajánlás továbbra is vétel; a Citi ugyanakkor 3200 forintról 2900 forintra csökkentette a Mol részvényeire vonatkozó célárfolyamát, az ajánlást pedig vételről tartásra rontotta.
vannak már előzetes számítások arra vonatkozóan, hogy a kamatfizetés miatt mennyivel fog csökkenni az osztalék, ha az idei évben kifizetett összeget vesszük alapul?
Kötvénykibocsátás útján bevont forrásKötvény kibocsátásakor a forrást kereső vállalkozás a pénzügyi közvetítő intézmények helyett közvetlenül a tőkepiacon lévő megtakarítók forrásait kívánja felhasználni finanszírozási igényének kielégítésekor. A kötvényt a vállalkozás egy évnél hosszabb futamidőre bocsát ki. A kötvényt kibocsátó vállalkozás a kötvényszerződésben rögzíti, a kamat és tőketörlesztés feltételeit. A kötvény vásárlója a kötvényszerződés alapján tudja, hogy milyen pénzáramlásra számíthat a kötvényt kibocsátó vállalkozás ígérete szerint.A kötvény vásárlója ugyanolyan hitelkockázatot vállal, mint egy hitelintézet hitel nyújtásakor, ezért a kötvény kibocsátásakor a hitelminősítő cégek besorolják a vállalkozást a megfelelő kockázati kategóriába (rating) és ennek megfelelően a kötvény vásárlója fel tudja mérni, hogy mekkora hitelezési kockázatot vállal és mekkora hozamra tarthat igényt a kötvény megvásárlásakor.A vállalati kötvények fedezet tekintetében is különböznek egymástól, vannak eszközökkel, ingatlannal vagy értékpapírral fedezett kötvények és vannak eszközökkel nem fedezett kötvények.Vállalkozások azért fordulnak kötvénykibocsátással közvetlenül a tőkepiac szereplőihez, hogy megkerüljék a hitelintézeteket és olcsóbb forráshoz jussanak. A kötvények nyílt körű kibocsátása azonban magas tranzakciós költséggel jár, mivel a kibocsátási tájékoztató elkészítése, a külső hitelminősítő cég hitelminősítése, a tőkepiac szereplőinek szakszerű tájékoztatása és a kibocsátás közvetlen szervezése és lebonyolítása nagyon magas fix költségekkel jár. Ezért ugyanaz érvényes itt is, mint a részvénykibocsátás esetében: kisebb összegű forrást kötvénykibocsátás megszervezése útján szerezni általában nem gazdaságos.Kötvényeket zárt körben is ki lehet bocsátani, ilyenkor a kötvények vásárlói köre korlátozott és szűk, ezért ekkor jóval alacsonyabbak a kibocsátás költségei, mint nyilvános kötvénykibocsátás esetében.
forráshoz jussanak. A kötvények nyílt körű kibocsátása azonban magas tranzakciós költséggel jár, mivel a kibocsátási tájékoztató elkészítése, a külső hitelminősítő cég hitelminősítése, a tőkepiac szereplőinek szakszerű tájékoztatása és a kibocsátás közvetlen szervezése és lebonyolítása nagyon magas fix költségekkel jár. Ezért ugyanaz érvényes itt is, mint a részvénykibocsátás esetében: kisebb összegű forrást kötvénykibocsátás megszervezése útján szerezni általában nem gazdaságos.Kötvényeket zárt körben is ki lehet bocsátani, ilyenkor a kötvények vásárlói köre korlátozott és szűk, ezért ekkor jóval alacsonyabbak a kibocsátás költségei, mint nyilvános kötvénykibocsátás esetében.
Az üldözési mániáddal nem tudok mit kezdeni. Még azzal sem vagy tisztában ki mit írt. Na jelentkezz be Steve regeddel, és kezd el magad mentegetni. Cső ui: Majd szólj ha kijöttek azok a fogyasztási adatok.
Te vagy ti minden szavamba belekötöttetek, hibáztál és felmented magad. Szégyen vagy ember óvodás szinten. pipától nem látsz és hülyeségeket írsz. Jobban tennéd, ha a topikot békén hagynád, mert mint látható senki nem kíváncsi rád-rátok! Azt már meg sem említem mennyire érthetetlen vagy, korábban is megírtam, amint publikusak lesznek a havi üzemanyagfogyasztási adatok egyeztetünk. Felesleges írogatnod , hamarosan hivatalosak az adatok. Úgy sem hiszel nekem akkor várjál a tényekre. Milyen értékrend az ami folyamatosan kötözködik, neked van infód az ellenkezőjére? Frászt van, de te beírtad KSH ra hivatkozva, hogy szar a júliusi fogyasztás, haha ezt a blamát. ÉV/év alapon és Q2 viszonyítást így benézni, te jó ég. Amatőr vagy kispajtás Amit te írtál az nem tény ????? Ezen felül pedig minden elemző írja, hogy a túrizmus és a mezőgazdaság növelte a fogyasztást Q2-höz képest!!! Még a Q2 viszonyítást is letagadtad, azt is benézted Egyik v. Turbo kispajtás!!! Igen te beteg vagy , mert akinek az a problémája, hogy miért látom optimistán a Mol jövőjét és ezt naponta kritizálja az beteg ember. Én soha nem írtam eltúlzott árazást, még 3200 -t sem amit megint hazudtál ember. Fordítsuk meg, te miért látod negatívan a Molt? Végül is ez Mol tulajok topikja, nincs Mol részvényed akkor mit keresel itt és miért vegzálod a részvényeseket? Páran már írtak tegnap, jó lenne a megfogadnád a tanácsaikat. 1000-ből egy ??? nagyon gáz vagy ember, semmi nincs a kezedben ami azt bizonyítaná, hogy 1000/1 lennék. Tényként írtad sokadszorra tömegekre hivatkozva. nagyot akartál mondani pedig hazugság minden szavad. Örülne a portfolio,ha 1000 fórumozó lenne a topikban, de sajnos a hozzád hasonlóak miatt nincs. Bizonyítsd be az állításodat !!! Már tegnap többen cáfoltak.
Pontosan tudod miről van szó. https://ibb.co/TgQ1Vpy Na két hét eltelt. Mikor lesz az a hamarosan? Beidéztél egy mol tájékoztatást, és odatetted a végére hogy nőttek a fogyasztási adatok, mintha tény lenne? Odairtad hogy az adatok hamarosan jönnek, hogy fenntartsd a látszatát, hogy nem hazudtál, hogy olyat közöltél tényként, amiről nem tudtad úgy van e? És te betegezel? EMBER, SZERINTED NORMÁLIS EMBER CSINÁL ILYET? Milyen értékrended van neked????
Júliusi üzemanyag árakkal? én csináltam valamit a júliusi üzemanyag árakkal? emberek már Nagy Márton helyébe léptem, na akkor azonnal elrendelem a Molt súlytó összes különadó eltörlését!!!!
Azt tudja valaki miért csökkenek Magyarországon Az üzemanyag árak mikor a dollár erősödött az olaj emelkedett? És ki fizeti most az ár csökkenést? Mert valaki a profitból szenved el vesztességet?
Általában igazad van, de két tételedben nem vagyok biztos. Ha csökken az üzemanyag kereslet, (ugyanakkor az olajár, adók, ft árfolyam, árrések nem változnak) akkor nem igen csökkenhet az ár, max az árrés kárára. A másik, hogyha a magánszektor nem tankol, akkor az azt jelenti, hogy nincs pénze, tehát másra sem, így a szállítás kapacitások is csökkennek. Ez volt q2-ben is. Viszont q3-ban a csökkenő belföldi keresletet pótolhatja a tranzit, ill a turisztika...
És ki beszélt arról, hogy hogy a vágásokról szóló hír befolyásolja e az árazást? Senki. És akkor nem is értem miért estek neki igy minden negativ hirnek, ahogy? Felsoroljam megint? Hiteltelen a cikkiró, hiteltelen az oldal, tengerentúli bank ezért lényegtelen az infó, megkérdezted nem is ugy van, ez a szöveg 100-ban politikai töltetű mellébeszélés, stb stb. És akkor most is leirod, hogy lényegtelen a 3 célár vágás, de a 3800-as célár viszont téged igazol. Röhej. Ez a fanatizmus amit képviselsz Balinnal a mol-ról pedig téged jellemez. A stilusról pedig ne beszéljünk, ki tudsz te bontakozni ha akarsz, láthattunk rá példát. Amúgy meg 1000 emberből egy az, aki itt pofátlankodik olyan önlejáratás után,
mint amit a júliusi üzemanyag árakkal csináltál. Jönnek az infók mi? Mikor?
Ráadásul jelenleg a hosszabb időtávokon továbbra is emelkedő trendben van az árfolyam, szóval nem csak funda, de TA alapon is inkáb bizakodásra van ok, mint keserűségre. Ha hosszabb távú trend törne, szignifikánsan, az egy más helyzet lenne. Nyilvánvalóan előkerülhetnek nagyobb valószínűséggel a negatív scenariók. De egyelőre erre semmi ok, szerintem. Se TA, se funda alapon.
Turbo primitív stílusod jellemez. Ami a célár vágásokat illeti,bár mindenki értette csak te nem, hogy megjelenésük óta nem befolyásolta negatívan az árazást , nem tudom így szájbarágva érthető? Még egyszer, felhívtam a figyelmet arra, hogy nagy a szórás az elemzői megítélések között, az én állításomat éppen a Wood igazolja a jelenlegi árhoz képest majd 40% felárral. Ami a célár vágásokat illeti azok is közel vannak a 3k-hoz, egyedül a Raiff. ami kilóg a sorból és én ezt véleményeztem. Vehetünk átlagot is a négy ajánlásra - sok értelme nincs- de hátha lecsillapodsz : kb. 3030.... én 3k -ra vártam osztalék utáni hetekben ezzel a témát befejeztem, ha ezt a primitív stílust akarod folytatni abban én nem kívánok részt venni bőven elég volt korábban, bánom is.
Azon elgondolkoztál már, hogy a viharba lenne 1 év múlva 2500 az árfolyam? TA alapon van olyan scenárió, ami alapján lehet 1 év múlva 3800. Ha azonban nem az valósul meg a 2500 az most nagyon hasra ütésnek tűnik, mert van olyan TA verzió, ami alapján lemehet oda az árfolyam, de az nem 1 éves táv. Szóval arra akarok rávilágítani, hogy az elemzők csak találgatnak. Valamelyiknek igaza lesz, és még az is lehet, hogy egyiknek sem. Én tulaj vagyok, rendelkezem MOL rv.-el, és ez azért van mert én nem látom szörnyen rossznak a MOL helyzetét, inkább bizakodó vagyok funda alapon. Éppen ezért inkább hiszek a magasabb célárakban. Neked gondolom nincs részvényed, ha ennyire negatív a hozzáállásod, vagy önmagad ellensége vagy? Akkor viszont nem értem ezt a vergődést, amit művelsz.
A kérdés az számomra hogy pontosan miről akarsz meggyőzni itt bárkit is? Tudjuk hogy vannak itt a topikban tulajok akik próbálnak mindíg kicsit optimistábban megjeleníteni a dolgokat. Na most Te nem közéjük tartozol az biztos. Gondolom rv-ed sincs. De ha az elmúlt 1 évet nézzük utólag biztosan lett volna jobb befektetés is a MOL rv-nél,de szerintem óriási bukót nem hozott össze senki aki 1 éve ebben ül. Nem értem mért nyomod itt az állandó negatív reklámot. Akik tulajok azokat nem hiszem hogy meg tudod győzni. Minek fecséreled az időded ezzel?
" Ami a vágásokat illeti, jelenleg az árfolyam nem tükrözi az elemzői célár csökkentéseket. " Július 20.-a óta nem volt az árfolyam 2920 forint felett. De szerinted az Rafi, Erste és Citi árfolyam vágását nem indokolja semmi, de a Wood and Company 3800 forintos célára szerinted rendben van. Ez igen. És egyből nekiálltál hogy "na ugye megmondtam". És te beszélsz elvakultságról. Legalább figyelembe vennéd, hogy 3 vs 1 adattal próbálsz érvelni. Pontosan, vered a nyálad a semmire.
Nem is kell, elég arra figyelni, hogy a régióban ne itt legyen a legmagasabb az árszint! :) Szerintem megoldják valahogy. :) Egyébként ez a szöveg 100-ban politikai töltetű mellébeszélés. Számomra pont arra mutat rá, hogy most nem akarnak a hatósági ár eszközéhez nyúlni.
A fizetések folyamatosan emelkedtek az elmúlt években. A tűrőképességnek is nőnie kell azzal párhuzamosan. Egyébként meg az árakban az olajár egy tényező, talán az adók a legnagyobb részt teszik ki, és ugye az árat a kereslet/kínálat határozza meg normál esetben. Ha magas az ár, akkor van esély a kereslet csökkenésére, és azt lekövetve tud természetes módon csökkenni a piaci ár, ha valóban már nem tudják kifizetni az emberek. A legnagyobb fogyasztók ugyanakkor a fuvarozók. Szóval, ha a magáncélú fogyasztás némileg csökken, az nem tragédia. A hatósági árral pont az ellenkezőjét érték el, extrém módon megnőtt a kereslet, ami végül piaci ellátási problémákhoz vezetett. Legutóbb ezzel égették meg magukat, ráadásul az emberek is a bőrükön tapasztalhatták, hogy nincs üzemanyag a kutakon. Szóval némileg friss tapasztalás a hatósági áras piac működéséről, mind az emberek, mind a kormány oldaláról segíti a tűrőképesség emelkedését, szerintem.
hatósági ár alapvetően rossz eszköz, de van, hogy nagyobb rosszat tudnak vele elhárítani. Hozzátette, hogy az a kormány célja, hogy a régióban ne itt legyen a legdrágább a benzin. Konkrét számot, hogy milyen árszint fölött vezetnének be ismét árstopot, Gulyás nem akart visszakérdezés után sem mondani.
Hát nem tudom mi lesz,egy biztos nehéz döntések előtt a kormány most emelik a nyugdíjakat,minimálbért sajnos ezek fűtik az inflációt hát lehet Törökország útjára lépünk... :(
Emberek tűrőképessége? és az hol van szerinted? Készült felmérés a napokban, 890 Ft-nál van a válaszadók szerint. Most vagy a többezres minta válaszadói hazudnak vagy te neked alacsony a tűrőképességed.
Sziasztok! Van itt olyan aki az Erste felületét használja és előfizetett a Netbroker Markers szolgáltatásra havi 2000 Ft-ért? Pár mondatot írna, hogy mennyire használható, mennyire segíti a technikai elemzéssel kereskedést? Köszönöm!
Egy biztos, hogy szerdatol megint emelkedik az uzemanyagok ara. Forint 390 felett, olaj pedig brutal emelkedett a heten Brentre 100 dollar a joslat iden.
Szia látom nem figyelsz!!!!! A lényeg ne legyen drágább mint a környező országokban!!! Mondta!! PL Szlovákia. A MOl már nyilatkozott a minap!! Közép árazás van az EU t tekintve MOL esetében!! Nem drága és nem a legolcsóbb!!! . ( "Rezeg a lec az arstoppra") - ez vicc!!!!
Igen. Így realitásként maradt a korábbi évekhez képest kiemelkedően nyereséges bankok sarcolása. A MOL esetében pedig az üzemanyagoknál az ÁFA csökkentés jöhet képbe.
Pontosan a véleményemben foglalkoztam azzal, hogy miként lehetséges ennyire szélsőségesen látni a Mol folyamatait. Elvakultságodban ezt nem sikerült felismerni. Ami a vágásokat illeti, jelenleg az árfolyam nem tükrözi az elemzői célár csökkentéseket. Verem a nyálam kifejezés pedig téged minősít.
"szabad piac" egy elméleti, tankönyvi fogalom, a gyakorlatban nem igen létezik. Torzítja és befolyásolja az egyéni , ill társadalmi viszonyok, gazdasági közeg...és bármi. (nem mondtam ki, hogy politikai, gazdaságpolitika érdekek, melyek végül egyéni érdekeltségekbe manifesztálódnak)
Szabadpiaci alapon, politika mentesen,ha 2021-ben nincs az ársapka,és a különadók, és megjön az EU-pénz Brüsszelből,akkor a4K-árfolyam már meg lett volna a 2022-es osztalék előtt is.
Szia. A Cushing olajkészletek 22 millió hordó alatt vannak már!!! Ez már a legalacsonyabb szint 2022 júliusa óta!!! Ezért továbbra is felfele vezet az út....
"Most könnyedén vissza vághatnék Egyiknek és trolljának, de nem teszem." Miért nem teszed? Pedig én visszavágok neked, meg Balin trollodnak is. Ezzel magyarázod a rafi célára nem hiteles. Értem. És a Citi meg az Erste célár vágása? Azzal most miért nem foglalkozol? Mi az arány? Van 3 vágás és egy nem vágás, te meg egyből vered a nyálad? Jut eszembe, kijöttek már a júliusi üzemanyag fogyasztási adatok? Ezzel nem vagalkozol?
Nagyon durva amit a Molt követő elemző cégek látni vélnek: 2500 majd két hétre rá 3800 . emlékeim szerint az a Wood emelte a Mol célárát mely covid óta az egyik legpesszimistább célárakkal rendelkezett. Pestiesen szólva erre varrjunk gombot. Természetesen én örülök, kicsit igazolja korábbi véleményemet, miszerint a Raiff. célára nem hiteles. Most könnyedén vissza vághatnék Egyiknek és trolljának, de nem teszem.
A MOL túlzott keresletet lát a lengyelországi üzemanyagpiacon. Ennek következtében a magyar olajvállalat korlátozhatja az üzemanyagforgalmat, de ez csak a lengyelországi operációt érintheti a jelenlegi állapot szerint. Az ok az, hogy az állami irányítás alatt lévő Orlen alacsonyan tartja a nagykereskedelmi termékárakat, és az egységeiben a kiskereskedelmi árak is alacsonyak, emiatt pedig meglódult a kereslet. A környező országokhoz képest egyrészt így már 20-30%-kal alacsonyabbak az árak a lengyeleknél átlagosan. Emellett kialakulthatott az a félelem, hogy az október 15-i választásokat követően ismét megugranak az árak, ezért mindenki most akar minél több üzemanyagot felhalmozni Lengyelországban. Forrás Equilor hírlevél
Célárfolyam-emelés érkezett a MOL papírjaira. A Wood & Company 3 810 forintra növelte célárfolyamát, a korábbi 3 590 forintról, az ajánlás továbbra is vétel. Forrás Equilor hírlevél
nem cél nem összerúgni a port az euval, főleg ha adóemelést akarnak. Na ez magas labda. A politikai haszon. Az áfa csökkentés azért nem jó mert akkor azt később nehéz visszaemelni.....
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.