Ez is azt mutatja, hogy a MOL nem az amerikai indexeket követi, hanem a szektor társakat. Voltak napok amikor az SP és a DAX is pirosban volt, az olaj szektor zöldben. Azt meg nyílván tudja mindenki, hogy az sp500-ba van az 500 vállalatból, 10 ami húzza felfelé az indexet, a maradék 490 vállalat (autoipar, bank, olaj stb) teljesen más utakon jár...
ismerősöm is már csak le-kaszinózza ezt a mostani helyzetet... :( az a baj, azt érzem hogy minden nappal csökken az esélye idehaza bármilyen normálisabb longnak, mivel nő az esélye az amcsi lufi pukkanásnak, ami nyilván minket is magával ránt majd.
A tökéletességre próbálunk törekedni de az most nem fog menni szerintem..Ez most egyenlőre olyan mint a lottó.Valakinek bejön van akinek meg nem.Szvsz.
az a baj a "várd meg az alját"-al, hogy amikor határozottabban felfelé indul majd, az lehet csak egy felkorrekció. és mint minden esetben ugye elkezdi tördelni felfelé a rövid távú ellenállásokat... nézed... még nem veszel, mert hátha marad a csatornában... áttör egy rövid távú csatornát, már filózol, megy fel tovább... úgy érzed itt az idő, beleveszel, és akkor megrajzol egy másik csökkenő trendet aminek a tetején vettél bele :( sajnos jártam már így (mint valszeg mindenki más is).
OTP miért nem 8k? Mert a MOL se 1.5k. Egyébként biztos tudja mindenki, hogy nem csak attól függ az árfolyam, hogy a cég jó-e, hanem, hogy milyen a piaci környezete.
Elég valószinűnek tartom,hogy lesz rá lehetőséged.Más azt mondaná,hogy várd meg az alját ahol majd körvonalazódik egy "igazi" fórdulat lehetősége.Na az nem lesz egyszerű.Én nekem van nem kevés részvényem,azon a szinteken is veszek hozzá,meg ha megy lentebb is venni fogok.Ahogy érzed,csak ügyesen.
Mivel a kutya sem akar már a rés felett venni, a brokik játszadoznak itt a pirost csörgő pénzre Ha a MOL jó cég lenne, 2k felett pörögne. Otp miért nem 8k? Ahová egyszer leszúr vmi, oda le is megy okával. Csak ha ez egybe fog esni egy új vírus hullámmal az nem egy dupla alj építő dobbantó lesz. Hosszú távra lehet érteni a halakat, csak kérdés nyerunk-e annyit a réven, mint bukunk a vámon..
Sziasztok! Én még mindig mozizok.. De 1600-1700 között szerintem már belevennék egy pakkot, az egyik papper a MOL amiből szeretnék kiépiteni egy pakkot hosszú távra továbbra is!! A múltkori 1500 körüli vételi lehetőséget elcsesztem, jó lenne, ha lenne rá lehetőség megint.....
zsóti el van foglalva Habony Árpád és Hernádi Zsolt emberei a Magyar VagonbanJúnius 4-éig kellett beadni a MÁV-Startnak a közbeszerzési ajánlatot, a cégnyilvántartásban négy nappal később jegyezték be a járműjavító cég új tulajdonosát, a TMH Hungary Invest Zrt.-t. Utóbbi a Transmashholding a svájci adóparadicsomban, Zug-ban bejegyzett cégének és Szalay-Bobrovniczky Magyar Vagon Befektetési Vagyonkezelő Zrt.-jének közös érdekeltsége. Szalay-Bobrovniczky egyszemélyes tulajdonosként van feltüntetve a Magyar Vagon cégpapírjaiban, de a háttérben felsejlik Habony Árpád informális miniszterelnöki tanácsadó és Hernádi Zsolt Mol-vezér sziluettje is. Az igazgatóság elnöke Szalay-Bobrovniczky, a vezetőtestületben helyet kapott Halkó Gabriella, akit Habony bizalmasának tartanak, és Szalay-Bobrovniczky kaszinós cégében is az igazgatóság tagja. Ugyancsak a Magyar Vagon igazgatósági tagja Bacsa György, ő karrierjét a 2000-es évek elején a Molnál jogtanácsosként kezdte, majd a Mol-INA integrációs projektben az INA igazgatósági elnökének tanácsadói pozícióját töltötte be. Később a Mol egyik ügyvezető igazgatói pozíciójáig emelkedett. Befért a gázkereskedő cég, a MET Holding AG igazgatóságába is. A Direkt36 ugyanakkor az összeférhetetlenséget súroló kapcsolatra hívta fel a figyelmet Hernádi Zsolt Mol-vezérrel: arról cikkeztek, hogy Hernádi tőkealapkezelője, a start-upok között uniós pénzeket szétosztó Gran Private Equity megtolta Bacsa érdekeltségét, miközben Bacsa és Hernádi rokonok (Bacsa a Mol-vezér unokatestvérének a fia). Eközben Brüsszel finoman szólva sem volt elégedett a magyarországi Jeremie-programokkal. Bacsa Györgyöt aztán 2019 decemberében az alapkezelője igazgatóságába is beemelte Hernádi./24.hu/
Igy van, de a felpattanás akár 100ft-al is a sok negatív tényező miatt most nehezen realizálodik. Sanszosabb a 10-20 ft lecsorgás, szinte nagyobb belenyúlás nélkül.
Meg abba az időszakban jóval előtte már adták a molt a benfentesek meg a jól értesültek és utánna kiszált az egyik olajvállalat a molból.Azt utánna megint elkezdett szárnyalni.Majd itt is ugyanaz fog történni.
Plusz az eu nak ez a torekvese a villanyautozas fele, egesz maobol csinalnak a koreaiak egy nagy varta elem gyarto bazist . Mas, ha az egyik nemet lanctol kezdve is lehet villanyautot tolteni raadasul meg ingyen is egy bevasarlas araert kerdem en miert zs. nel tankolnek ? Konkretan egy zoeval alltak le a videoban tankolni es kapott a user 170 km nyi elektront. Ez az eroltetett magyarkodas akkora hivo szo?
ERSTE: Továbbra is a 20 napos
mozgóátlag kíséri lefelé az árfolyamot, mintha egy célzott eladói nyomás alatt
állna a részvény. Az 1.647 és 1.700 forint közötti rés előcsalogathat esetleg
egy-két vevőt, de addig még van kis tér lefelé. Támasz és ellenállás szintek
A finomítói marginok továbbra is minuszban. Az olajár nyomott marad tartósan is. A brent-ural arányjedvezőtlen. Drága székház. Elcseszett terjeszkedés. Ina probléma. Nincs mire emelkedni. Ebben az évben a nulszaldó a tét,. Eps-t, pe rátát számolni felesleges. Az egész szektor szenved.
Egyébként a Portfólió korábbi elemzése szerint 100 milliárd alatt lehet a költség. Ezt a költséget csökkentik azok a bevételek, amiket a felszabaduló ingatlanok eladásából jönnek be. Egyébként, ugyan nem termelő valami egy székház, de a MOL vagyonát gyarapítja, ekként a részvények árfolyamába is beszámíthat.
Milyen bukóról beszélsz? Azért mert negyedéves távlatban nem látszik jó üzletnek, nem azt jelenti, hogy éves, évtizedes távlatban rossz lenne. Ők tudod, nem napiznak, az olajkitermelés annál hosszabbtávú biznisz.
Nem jó a MOL ár menedzsmentje vagy mondhatjuk nincs Másfél hónap múlva indulhat a 2. hullám de a rv ár még az elsőt sem heverte ki A béka alól nehéz lesz ATH-t villantani anélkül amit mondtam. Idén nem költenék MOL helyében osztalékra. Inkább rátolnám a PKN kutak ajánlatra, ami sokkal többet tolna a rv áron, ha bejön 80-120 Ft-nál.
Az emelkedéshez kellene egy markáns nyerő stratégia, amivel mást vagy másként tesz a MOL , mint a versenytársak. A közeljövőben egy dolog ugrathatja ki a nyulat a bokorból, ha sikerül elvinni a lengyel kúthálózatot a nagy halak elől. Az pikk-pakk nyomhat egy ezrest a rv áron akár 1 hét alatt majd.
Nyugi, nyugi! Tessen megnézni a március 16. előtti árfolyam szintet. Ha csak kicsit is optimistább lesz a helyzet (pár hét, vagy hónap múlva), azonnal 3100 fölé ugorhat!
Ha te mondod... Mindenesetre az MRP-ben valószínű, hogy vesznek felfelé saját részvényt. Persze, ne felejtsük el, hogy a jelenlegi rossz gazdasági eredmények nem tartanak örökké. Már a 3-4.Q is egyre jobb lesz.
Megnéztem pontosabban, nem 10 milliárd, de a több milliárd nyereség is elég motiváció neki. Azon kívül, hogy a nagytulaj részvényesek is ezt várják tőlük. Meg a kistulaj részvényesek is.:)
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.