Igen itt a rengeteg magánautósokkal van a probléma ami viszi a prímet az üzemanyagnál.Az élelmiszeriparbani fuvarózok, beszállítóknál lehetne alkalmazni a kedvezményes üzemanyag vételezési rendszerfórmát, hogy a beszállítók fuvarkölség emelése ne terhelődjön rá az élelmiszer árakra, mondván a magas üzemanyag árak megemelték a szállítási költségeket pl.Az élelmiszer áremelkedést lehetne talán ezzel mérsékelni.Minden egyéb más terület" luxus".Egyébként a megák a fütés költségüket is belekalkulálják bőszen a kosarunkba egyébiránt.
Egyébként már többször elmondta a benzinár sapkával kapcsolatban a véleményét a mol, és nem pozitívként értékelte a helyzetet.A kormány meg most rájuk mutogat,hogy majd akkor most a mol nyilatkozzon, hogy most akkor mivan a sapkával kapcsolatban kellenek az importőrök vissza az oljpiacra vagy kinlódnának tovább.A válaszuk az, hogy nem akarnak tovább kinlódni.Remélem a kormány megértette.Nem bíztos.
Valamilyen szinten ez már az államnak és vele együtt a molnak,egy olyan stratégiai borotva élen való táncika, hogy ezek a plusz repedések most a bezinár sapka kivezetéséhez, vagy esetlegesen a felfüggesztéséhez!!!!!!!! is vezethetnek.
Álom, álom, álom a sapka kivezetése :-) Azzal OV túl nagy kártyát adna az ellenzék kezébe. Tehát max az árspkás mennyiséget fogják korlátozni. Ha fogják.
ERSTE: Nő a nyomás a kormányon, hogy az üzemanyag árak befagyasztásának eltörlésével enyhítse az üzemanyagpiacon tapasztalható feszültséget, mivel egyre jelentősebb a hiány országszerte. A MOL ma reggel azt közölte, hogy nem sikerült megoldania a Dunai Finomító HDS egységének hibáját, ami nélkül a cég nem tud kénteleníteni, és emiatt kénytelen a teljes kapacitás 55%-án termelni mindössze. A cég már korábban jelezte ezt a gondot, de a már ígért javítás várhatóan három napot csúszik. Ez fokozhatja a félelmeket a magyar piacon. Az 480 forintos kiskereskedelmi árbefagyasztást 2021. novemberében rendelte el az Orbán kabinet, majd később kiterjesztette az ársapkát nagykereskedelmi árakra is. A piacon a MOL maradt az egyetlen számba vehető importőr, és a Dunai Finomító révén az egyetlen finomítóval rendelkező cég is. Mivel az utóbbi kapacitása nem elegendő a magyar piac kielégítésére, ezért a MOL folyamatos importra szorul Ráadásul a növekvő kereslet és a többi importőr kiesése miatt jóval nagyobb mértékűre, mint az árbefagyasztást megelőző időszakban. Ez azonban láthatóan egyre nehezebb a cég számára, amit nem tud a logisztikai egységeivel megoldani. Az ársapka eltörlése kedvező lenne a MOL számára, jelentős részvényár emelkedést okozna.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.