Meg van az EU megállapodás, rekord méretű pénzcsomag került elfogadásra. 41 $ felett a WTI és emelkedik. DAX éppen kitör, valószínűleg új ATH lesz. Ha nem indul meg a MOL, akkor tényleg valami gáz van vele.
Azert megneznem, hogy hanyan tudnak megvenni egy elektromos autot es hanyan tudnak otthon napelemet szereltetni. Nyilvan ez a jovo, de ido kell az atallasra (uj hazaknal mar alapveto lesz).
Azért is érdekes ez, mert amikor "drága" volt, akkor nem számított a jövőkép (elektromos autók stb...) akkor kellett, viszont amikor "olcsó" akkor már nem kell..
egyetértek a villanyautó tényezővel, de a brutális visszaesés a kenőanyagok vonatkozásában -IPARI ami iszonyatosan visszaesett, a közlekedési is, de ott megindult egy konszolidáció. Viszont a tavalyi, illetve az idei évi (év eleji) prognózis csak valahol 2-3 év múlva jöhet vissza.... A GDP visszaeséssel a gázolaj kereslet is jelentősen visszaesett... A GDP/áruforgalom arányszáma: 1% GDP emelkedés 3% áru áramlási többletet von magával amely egy része többletként megjelenik a közúti, légi és vízi fuvarozásban is amely hajtóanyag igény növekedéssel jár. A recesszió pedig fordított eredmény hoz. Szóval én tartom, hogy a villanyautó bumm nem a legmarkánsabb tényező (bár ilyen helyzetben ez sem elhanyagolható), én az ipari teljesítményt és igényt tartom a meghatározónak.
Nem lenne gond a visszavont szamok, inkabb a nemet- kinai villanyauto Roham kombo fog itt fajni. Ha otthoni napelemmel tudom toltogetni a villanyautomat akkor miert mennek mol kutra ? Vmi nagy elmeny var ott engem ? )))) marad a nyomott ar , ha vegre szetszednek darabokra es csinalnanak egy uj ceget vagy tobb aprot akkor vennem )
Q2 bitang rossz lesz. egyelőre nem igen tudom, mi lenne az, ami ebből a negatív spirálból vissza tudná rántani a papírt. nyilván a MOL elvisel néhány rossz esztendőt, de ahogy látszik, a részvényesek nem :)
érthetetlen....ahha..... nem is tudom, hogy miért nem kezdik el ahogy fogalmazol "zsákolni"..... miután a kitermelések és a finomítók is negativ marginokat hoztak, illetve a hajtó, kenő és adalékanyag eladások rendesen vissza estek.... és itt nem csak a benzin -gázolj kisker értékesítési számairól beszélünk, hanem az ipari és közlekedési (vállalati) kenőanyag szegmensről is.... a mol továbbá 2020 ban nem fizet osztalékot..... áprilisban pedig visszavonta az idei évi célszámait.... a nagybefektetők akik az általad áhított 2500 HUF-os árfolyamatot generálhatják (némelyik hozzászólásodban ez 3500 HUF) ebben az előre nem látható helyzetben nem fognak ebbe a papírba fektetni, amely még osztalékot sem fizet..... ugyan az a helyzet a befektetési alapok portfolioival.... szóval ezért nem "zsákolják" a részvényeidet 3500 HUF-on, de még 2500 HUF-on sem........
2500 bőven elég hozamot biztosítana 2 éves időtávon is (több mint 40%-ot).Márpedig annak azért komoly esélye van, hogy 2 éven belül megnézheti a 2500 környékét. Érthetetlen, hogy nem kezdik el zsákolni! Én mindenesetre tartom magam a stratégiámhoz, építem folyamatosan a pozit.
Erre akár az 5000 db MOL-omat is felrakom bátran hogy 2500 fölé ez 2 évig nem fog menni nem hogy 1 éven belül 3000 ezerig. Tudom nagyot mondani menő de nem kéne szédülni :)
Igazad van, benne vagyok 2000- től engem nem zavar annyira Tudom jó lesz ismét a pepper csak idő kérdése. Már nyugalommal fogadom a rv. alakulását.Ezen csak a délutáni szieszta segít! :)
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.