a tegnapi falbontó események is végképp feltették bennem a kérdést, hogy mi lesz az országgal?, mert véleményeket hallani a FIDESZ-ről, Gyurcsányról, holott a kérdés az, hogy mi lesz veled Magyarország?, erre kell a választ keresni!
egy képviselő előadta, hogy felháborító az ha valaki pénzért vesz mandátumot. erre felpattant egy képviselő és kikérte magának,hogy ő nem fizetett érte.
erre az előző felszólaló megjegyezte:
ő nem mondott nevet.
ts3 ki beszélt itt nevekről? :))))
az a bizonyos eset a bicegő ebről meg a nem igazmondó pacákról....sohasem téved! :))))
ki lettem okosítva, hogy úgy lehet pozíciót nyitni...a cég telefonon felhívja a rv-nyel rendelkező ügyfelét és kölcsönkéri tőle, szerződnek. azután azt a rv-t továbbadja annak aki vár a pozíció nyitásra! :)
Végigfutottam a cikket. Nem ártana egy pedagógiai továbbképzés a tanároknak, és ezt nem fikázásképp mondom. A mai diákokkal kuttttttttttttya-kemény dolguk van, ehhez számos "okosságra" lesz szükségük. Pl. konzisztensnek kell lenni, "uralniuk kell a terepet", stb. A mai gyerekek igazi "mini-maffiózók" sok esetben. Szemtelenek, "ügyeskedők" igen gyakran. Az "én koromban" még volt a "tanári pályának" tekintélye, de ma már nincs. Ezzel sürgősen kell valamit kezdeni - a diákok adottak, tehát a tanároknak kell "új fogásokat" tanulniuk. Nyilván hatni kell a szülőkre is, az extrém eseteket ki kell szűrni, stb. A tananyagon is változtatni kell, mert ma már nem a magolás/magoltatás a megoldás. Felmerült bennem az is, hogy érdemes volna-e a Gauss-görbét alkalmazni osztályozáskor? Ezek a manipulálgatások a jegyekkel nekem kívülállóként gázosnak tűnnek...
Mi lesz veled Magyarország?